Дано този път, да спазят сроковете.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от smeh
Предлагам, разговор по телефона с тях или направо отиди до халето за производство (в удобно за тях време разбира се), а и им потвърди че си Х'акционер и че се притесняваш как върви развитието на проекта.. би трябвало да е основателна причина за да те пуснат да хвърлиш един зъркел.. После ако искаш сподели ..
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнениеДоколкто виждам публикуват на страницата си почти всеки месец новини. Вярно е, че повечето са маркетингови / организационни и по-малко технически, но не вярвам че искаме да знаем за всяко сглобено колело. За мен се движат правилно и напред (вярно има забавяне), но по-добре да забавят, но да се развиват, отколкото да се откажат! Ако е имало / има някакви проблеми с последна финансова инжекция мисля ще си ги решат от раз.. и очакваме полети !! Не е приятно, че бягат хората, но пък оставаме дългосрочно гледащите. Не на всеки му се кисне дългосрочно, но пък това си е най-успешния за мен подход "купи и дръж".. Наслука и за други позитивни позиции на колегите, и не е препоръка!destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Доколкто виждам публикуват на страницата си почти всеки месец новини. Вярно е, че повечето са маркетингови / организационни и по-малко технически, но не вярвам че искаме да знаем за всяко сглобено колело. За мен се движат правилно и напред (вярно има забавяне), но по-добре да забавят, но да се развиват, отколкото да се откажат! Ако е имало / има някакви проблеми с последната финансова инжекция мисля ще си ги решат от раз.. и очакваме полети !! Не е приятно, че бягат хората, но пък оставаме дългосрочно гледащите. Не на всеки му се кисне дългосрочно, но пък това си е най-успешния за мен подход "купи и дръж".. Наслука и за други позитивни позиции на колегите, и не е препоръка!Last edited by smeh; 05.04.2024, 15:58.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение2025г а? припомни ми според презентацияза за ипо-то, къде трябваше да бъдат 2025г?
Верно ,че има много глупаци на БФБ,но доверието и най-вече търпението им, не е безгранично и логично разпродават
Ако имаше някакъв видим резултат,какъвто и да е, нямаше да е така.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеРазсъждавайки си след кола със Свилен между редовете мисля че те ще започнат с 4 самолета първата линия в Гърция…за да започнеш с 4 дробчета значи имаш поръчки не за един а за 4 …. От ай пи о то знам че дробчетата се строят по два наведнъж паралелно така се поръчват основните части…личното ми мнение след това което чухме че до края на 2025 тук ще е новата сензацияdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Този път лафа ти ми хареса.. Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .... а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба
.
Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Когато се обяви, че нещо има обхват, се предполага че го прави с едно зареждане. Както когато се обяви, че нещо има вместимост от 350 кг. означава, че можеш да разположиш само 350 кг в пространството за товар, но разбира се както предположи преди малко може да се допълва / дотоварва (ако преди малко е било разтоварено). Това важи и за дозареждането, разбира се че може да се дозарежда, особенно ако в крайната точка няма гориво, а последната колонка е на 70 % от цялата дължина (например). Успешна седмица за всички ни, особено месеца!!
При самолетите(дроновете), гориво се зарежда колкото да достигне дестинацията + около (5%,10%,15%) по преценка на капитана според дестинацията, метеорологичните условия и ред други фактори. Никога не се пълни догоре, защото излитането и летенето всеки допълнителен килограм тежи и увеличава разхода на гориво, което пък е основния елемент в цената на полета.
За товара в самолетите(дроновете) пак не е точно така. Има професия Load Master, той може да разреши в координация с капитана на полета и надгабаритно карго стига да е възможно.
В авиацията Direct flight не означава, че няма да спреш за презареждане по средата на разстоянието.
Non-stop flight означава това.
- 1 like
Коментар
-
Дрон трябва да пренесе важен товар през пустинята. В пустинята няма бензиностанции, а е и толкова голяма, че дрон може да носи бензин само за изминаване на точно половината разстояние. Разполагате с много на брой идентични дронове, между които можете да прехвърляте гориво (и да изоставяте насред пустинята - товара, който пренасяте е достатъчно важен за да си струва това). Все пак дроновете са ви скъпи, затова искате с минимален брой дронове (и все пак за минимално време) да го пренесете през пустинята.
С колко дронове и как може да стане това? А ако не трябваше да изоставяте дронове?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Etihad Разгледай мнение
Къде си чел че дрона няма да се зарежда при достигане на дестинацията? Аз съм чувал точно обратното.
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Този път лафа ти ми хареса.. Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .... а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба
.
Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Мечкан_Бикоядов Разгледай мнение
Сериозен интелект
А колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат? Та даже и песнички да ти пеят.
А тук след 5 год. ще видим втория тестов полет,след който били обещали ,че след брадите щели да си обръснат инструментите... Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .... а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба
.
Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..Last edited by smeh; 03.04.2024, 21:10.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Мечкан_Бикоядов Разгледай мнениеА колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат?
Life won't wait for you.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнениеНа Украйна дроновете не е предвидено да кацат или да се връщат
А колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат? Та даже и песнички да ти пеят.
А тук след 5 год. ще видим втория тестов полет,след който били обещали ,че след брадите щели да си обръснат инструментите.
- 6 Харесвания
Коментар
Коментар