IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

      Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале

      Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот

      Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години


      Изпитваш голямо удоволствие да ни спасиш от некачествена акция или не ти го побира въображението как точно пък тези двамата братя ще си намерят нишата..?! Нека проследим след месец дали ще стартира първата линия.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
        Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
        ' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'

        ...

        'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'

        ..
        Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале

        Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот

        Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години



        Коментар


        • Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
          ' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'

          ...

          'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'

          ..

          Last edited by MrSi; 26.02.2024, 17:22.
          Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

          Коментар


          • Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение

            Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
            Само обсъждаме евентуалните обещания, а не реализацията им. Иначе не бих се учудил, ако зад разработката стоят по-специални интереси, а инвеститорите бъдат изработени. У нас това е стил на осъществяване на мокрите сънища на мнозина ментачета и измамничета. Просто няма режим на възпирането им, та част от населението само взима инициативата при прочистването им. Няма да се учудя, ако последния случай с брокер на свободия се окаже именно такъв. И все пак да се надяваме, че няма заблуда, няма разсейване и хората усърдно работят да реализират смислен и дори печеливш проект. Колкото до плацебото,то често помага повече от лечението с насочени към болестта специализирани средства.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

              Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста

              Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра

              От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда

              Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
              Съжалявам .., имах в предвид 21ви век! Относно вида гориво, то много лесно се update -ва, само да има работеща услуга.. Когато видиш, че някои има идеи, и че повечето са работещи, то се залага на такъв "кон" ..а не му се търсят кусури.. Няма да намерим перфектната ситуация, но е важно да не се пропусне работещата такава..!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

                При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.
                Пистата дали ще е 400м или 600м не клати влака

                Въпроса е че щом наблизо няма нормална писта с инфраструктура значи говорим за някое забутано място - Кое е това нещо дето ще трябва да се вози редовно до забутани места и да изисква пристигане на същият ден?

                Какво ще натоварим на обратно за да не въртим празни курсове от такова място???

                Каква рентабилност отчакваш от летенето с гориво по 10лв литъра полупразен в двете посоки???

                Коментар


                • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                  Г-н 6000, вече сме 2021 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
                  2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
                  3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
                  Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста

                  Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра

                  От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда

                  Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

                    При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. .
                    Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
                    Last edited by СтанимирВраца; 21.02.2024, 22:10.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                      Голем Смех

                      Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора

                      Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон

                      Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн

                      Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
                      При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                        Голем Смех

                        Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора

                        Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон

                        Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн

                        Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
                        Г-н 6000, вече сме 2024 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
                        2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
                        3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
                        Last edited by smeh; 22.02.2024, 08:16.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от danetha Разгледай мнение


                          Каква е тази върховна глупост,какви са тези бакалски сметки.
                          Сметките ми може да са базисни, но все пак ги правя не зле от дълго време и съм дооста доволен.
                          Last edited by RUBLA; 21.02.2024, 13:09.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение

                            Това си го запазвам. Недей да триеш профила.
                            Профил не мисля да трия, но ако не съм прав ще ме заболи.., само че за доста големи организации им изглежда изгодно (според предварителните договори, за които е обявено) работата с дронове на средни и дълги дестинации с мирни цели.. ще поживеем и ще видим.. А тук сте само "петимка" дето сте негативно настроени и го напомняте ежедневно.. защо ли ?
                            Last edited by smeh; 21.02.2024, 17:59.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
                              .За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно)..

                              Каква е тази върховна глупост,какви са тези бакалски сметки.
                              Last edited by RUBLA; 21.02.2024, 13:08. Причина: Спазвайте добрия тон!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                                Дълги години клинични проби се изнасяха от Б-я само в стиропорени кутии със сух лед, който се сменяше на 8-10-12 часа (баничарка+пътнически самолет)..ала това няма как да го знаеш ..За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно).. Лошо ли е според теб? Недай си боже ако искаш да пратиш нещо важно в нетрадиционна посока и си готов да платиш не 10 к а двойно... (чистата печалба е пред очите ни). Сега разпродавайте колкото можете .. за да пазаруват другите колкото могат
                                Това си го запазвам. Недей да триеш профила.

                                Коментар

                                Working...
                                X