И какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнениеНяма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'
...
'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'
..
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
- 6 Харесвания
Коментар
-
Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'
...
'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'
..
Last edited by MrSi; 26.02.2024, 17:22.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение
Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста
Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра
От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда
Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.
Въпроса е че щом наблизо няма нормална писта с инфраструктура значи говорим за някое забутано място - Кое е това нещо дето ще трябва да се вози редовно до забутани места и да изисква пристигане на същият ден?
Какво ще натоварим на обратно за да не въртим празни курсове от такова място???
Каква рентабилност отчакваш от летенето с гориво по 10лв литъра полупразен в двете посоки???
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Г-н 6000, вече сме 2021 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра
От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда
Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. .Last edited by СтанимирВраца; 21.02.2024, 22:10.
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Голем Смех
Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора
Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон
Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн
Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Голем Смех
Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора
Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон
Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн
Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?Last edited by smeh; 22.02.2024, 08:16.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от danetha Разгледай мнение
Каква е тази върховна глупост,какви са тези бакалски сметки.Last edited by RUBLA; 21.02.2024, 13:09.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение
Това си го запазвам. Недей да триеш профила.Last edited by smeh; 21.02.2024, 17:59.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение.За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно)..
Каква е тази върховна глупост,какви са тези бакалски сметки.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Дълги години клинични проби се изнасяха от Б-я само в стиропорени кутии със сух лед, който се сменяше на 8-10-12 часа (баничарка+пътнически самолет)..ала това няма как да го знаеш ..За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к.. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно).. Лошо ли е според теб? Недай си боже ако искаш да пратиш нещо важно в нетрадиционна посока и си готов да платиш не 10 к а двойно... (чистата печалба е пред очите ни). Сега разпродавайте колкото можете .. за да пазаруват другите колкото могат
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар