Първоначално изпратено от 4и40
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аз казах BASTA на МТЕЛ
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеАз пък чакам да стане м. ноември, за да се разкарам от тях....Я всегда буду твоим поводом напиться.
Коментар
-
Аз пък днес получих писмо, че получавам 10% отстъпка до края на 2011 върху каквото си пожелая и ми се извиняват за проблемите от началото на годината. Епа почуствах се много приятно, не мога да отрека. В крайна сметка така една компания се грижи за клиентите си, едно "извинете, сгрешихме много" помага много. Виж не мога да кажа същото за пенсионната си компания...
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеМалко трябва да се вземат в ръце! Пък ние трябва да си търсим правата.
@Наталия, не ми се вярва да тръгнат да ви съдят ако не сте просрочили плащанията прекалено дълго. Така че поетапно плащане, когато имате възможност. А това, че края на договора наближава е добре, само че не мога да дам съвет към кого да отидите. Бил съм и на другите оператори. Не са по-добри. Дори се преместих от глобул в мтел. Имам и на вива. Преди мтел нямаха толкова конкурентни цени, но сега поради една или друга причина не отстъпват по предложения на другите.
Коментар
-
м тел
от близо 10 години с мъжа ми сме клиенти на м тел.За обслужването нямам думи.Под всякаква критика.Проблема е че имаме 2 фактури, които били с изтекъл срок и ни спряха тел.Тези фактури са от мес когато имаха срив в системата и се натрупаха по няколко сметки на веднъж.Не съм прекъсвала месец в който да не съм плащала сметката си, а сега за лоялност ни спряха.Не съм виновна,че нямах ме фактури а на днешно време ми е непосилно да ги плащам на веднъж(сумата е 120 лв.).Моля ви кажете ми ако не ги платя могат ли да заведат дело срещу мен за да си ги вземат?Съпругът ми направо е побеснял и не знаем какво да правим.Договорите ни изтичат през месец септември.Дайте ми съвет!
Коментар
-
м тел
Значи толкова съм възмутена, не само от обслужване, но и от услугите им. А тези дечурлига,които работят там ги съжалявам. Но има и такива,които в името на някаква мистериозна кариера, се държат нагло и безочливо сякаш мтел е техен.Почти, във всички договори пише-потребителя няма право на това,няма право на онова...А когато трябва да пишат,затова когато ТЕ НЕ СИ ИЗПЪЛНЪЛНЯВАТ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА- за този казус нищо не пише. Моля всички потребители да се съюзим и да спрем да плащаме, Тогава не КЗК но и парламента нчма да им помогне.
Коментар
-
Това "от М-тел са тъпи кратуни" много ми хареса и реших да се включа. Аз съм дългогодишен техен клиент (над 10 г) и нямах грам оплаквания, ама тази година нещо яко са се оплели и ми скъсаха нервите и на мен. След пусната жалба, описана старателно на дълго и широко с приложени към 10 страници от сметки и договори стигнахме до там че ми дават отстъпка от около 50 лв - обърнете внимание нямало грешки и корекции на фактири, всичко било наред, ама ми давали били отстъпка (сигурно съм им симпатичен). Сега се заемам с втори кръг жалби, вече ми е ясно горе-долу какво да очаквам и после ще пращам направо нататък по веригата. Аз за КРС смятам да се обърна, добри глобички им наложиха в последно време доколкото съм чел това-онова.
Малко трябва да се вземат в ръце! Пък ние трябва да си търсим правата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от knowitall Разгледай мнениеМи с КЗК е сложно, защото ти трябва да заведеш дело и май трябва да се изръсиш някакъв процент от иска ти предварително....а бе общо взето беше направено, че частно лице потребител да отива само в КЗПNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениене, точно на КЗК ще ги дам - рекламиране на пазарно предимство, което явно не прилагат. Глобите по точно тази точка са жестоки, а на дърбавата и трябват пари.....
С КЗП нещата са в пъти по-тегави и доста по-смешни във всички аспекти на това понятие. Пък и са задръстени от (в повечето случаи) меко казано малоумни жалби
Коментар
-
Първоначално изпратено от knowitall Разгледай мнениеНа КЗП може би ще ги даваш??
С КЗП нещата са в пъти по-тегави и доста по-смешни във всички аспекти на това понятие. Пък и са задръстени от (в повечето случаи) меко казано малоумни жалбиNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеабсолютно те подкрепям - дал съм им срок до 10 дена да ми отговорят подобаващо на един доста сериозен казус и да ме възмесздят за него. предполагам, че няма да го направят, щото служителката на която се обадих се беше отнесла в облаците и само ми мънкаше по телефона. Е, ще ги дам на КЗК и доколкото им познавам практиката М-Тел ще ги друснат здраво - аз от това няма да спечеля, но като се рпавят на цигани, просто си го просят.
П.С. Отдавана да съм се разкарал от тях, но почти всичките ми приятели и познати са към М-тел, а са и спонсори на Левски
Коментар
Коментар