IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аз казах BASTA на МТЕЛ

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
    Клиент съм на Мтел. Фактурите ги плащам по банков път и мноооого рядко влизам в техен офис, но всеки път когато ми се наложи издивявам. Туткава история, пълно с клиенти, които се обесняват до припадък, а персонала е инструктиран да изслушва и го спазва без да гледа, че платежоспособни клиенти излизат от офиса недочакали реда си. Няколко пъти ми се е случвало да почакам 20 минути на опашка от 3-ма човека и да не дочакам да ми обърнат внимание. Под всякаква критика са!
    абсолютно те подкрепям - дал съм им срок до 10 дена да ми отговорят подобаващо на един доста сериозен казус и да ме възмесздят за него. предполагам, че няма да го направят, щото служителката на която се обадих се беше отнесла в облаците и само ми мънкаше по телефона. Е, ще ги дам на КЗК и доколкото им познавам практиката М-Тел ще ги друснат здраво - аз от това няма да спечеля, но като се рпавят на цигани, просто си го просят.
    П.С. Отдавана да съм се разкарал от тях, но почти всичките ми приятели и познати са към М-тел, а са и спонсори на Левски
    Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

    Коментар


    • Клиент съм на Мтел. Фактурите ги плащам по банков път и мноооого рядко влизам в техен офис, но всеки път когато ми се наложи издивявам. Туткава история, пълно с клиенти, които се обесняват до припадък, а персонала е инструктиран да изслушва и го спазва без да гледа, че платежоспособни клиенти излизат от офиса недочакали реда си. Няколко пъти ми се е случвало да почакам 20 минути на опашка от 3-ма човека и да не дочакам да ми обърнат внимание. Под всякаква критика са!
      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

      Коментар


      • фактури

        Нима ние, сме виновни, че дълго нямаше фактури, които сега да плащаме наведнъж? Нима безочието ви не трябва да е подсъдно?

        Коментар


        • Единственото решение е да влезе още един мобилен оператор.

          Договорките за цените ще продължат, няма как да ги спрат.
          eObshtestvo.com - Мисли,Анализрай,Споделяй

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Гражданин Разгледай мнение
            Възмутително отношение в офиса на Мобилтел на Цариградско шосе № 89 днес между 16.30 и 17ч. Непрофесионално, неефикасно, нелюбезно.

            Пример за това как служителите НЕ трябва да се отнасят с клиентите - Благородна Андонова.

            Един господин каза, че е той, и фирмата му са дългогодишни клиенти на Мбилтел, но всички ще го напуснат. Разумно решение. Ще го последвам.
            Нека уточним, обаче.
            Разумно е дотолкова, че постоянно трябва да се възпроизвеждат условия, при които всеки търговец нито за миг да не забравя, че клиентите му могат да го напуснат - бързо, безмилостно, ефикасно.

            Ако търсим разумност в посока, че на пазара има и смислени алтернативи за доставка на мобилната услуга, може да се окажем много разочаровани.

            Коментар


            • Възмутително отношение в офиса на Мобилтел на Цариградско шосе № 89 днес между 16.30 и 17ч. Непрофесионално, неефикасно, нелюбезно.

              Пример за това как служителите НЕ трябва да се отнасят с клиентите - Благородна Андонова.

              Един господин каза, че е той, и фирмата му са дългогодишни клиенти на Мбилтел, но всички ще го напуснат. Разумно решение. Ще го последвам.

              Коментар


              • ...да де ама MTel Extra не е предплатена услуга... има такса 18 лв....предполагам затова щурма на офисите им ще се "отложи"...абе с две думи балъците са на привършване...чудя им се на ентусиазма , с който си хабят парите за реклама...

                Коментар


                • А с новия МТел Екстра, който има за всички, имаш кефа да говориш с 3 млн. потребители с таксуване само на 30 сек.
                  Щурмувайте офисите на МТел, че не остана.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vasilevich
                    Банго написа:
                    Имам чувството че са направили картел. Всички намаляват леко цените, но вдигат мин. отчитане и си връщат парите.
                    Ето от това ме е страх мене!
                    Спомням си преди месец по тв."Евронюз" гледах предаване , в което
                    антимонполната комисия в Франция почва разследване срещу 3-те най- голями френски мобилни оператори за неофициални договорки на цените.
                    При нас кой трябва да реагира?
                    КЗК или Комисията за защита на потребителите ли беше ?
                    Който и да е е ясно ,че или не иска да си разваля душевният рахатлък или са му затиснали устата с кебабчета :-)
                    прекалените страх и алчност не са добри съветници

                    Коментар


                    • Френският регулаторен орган за телекомуникации ARCEP нареди на мобилните оператори да намалят цените на едро с 25%, предаде АП. Това ще струва на трите водещи компании 900 млн. евро. Четирсет на сто от намалението (360 млн. евро) ще засегнат обажданията от фиксирани към мобилни телефони. Спадът в цените ще влезе в сила от 1 януари 2006 г.
                      Виждате как стават нещата в белите държави
                      прекалените страх и алчност не са добри съветници

                      Коментар


                      • pri tova preminavaneto na trideset sekundi stana mnogo skrito i neobiaveno

                        Коментар


                        • Този трик с трийсете секунди действително ме ощетява .
                          Сигурно е и така с повечето мъже.
                          Дамската част по принцип си е по словоохотлива :-)
                          прекалените страх и алчност не са добри съветници

                          Коментар


                          • Твърде много линкове има надолу и става объркващо, затова питах специално за Вива. Мерси.
                            За всяка секунда ако е пропорционално а без закръгляване е добре... Това за 30 секунди е и при предплатените карти и при абонаментите?

                            Коментар


                            • 30 сек. първоначално и после на всяка секунда е при Вива. Всичко това го има надолу и с линкове към офертите на всеки оператор.

                              Коментар


                              • Никой ли не знае с 2 думи да каже за Вивател?

                                Коментар

                                Working...
                                X