IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Преди време, засягахме в темата Болонския експеримент и творението на Андреа Росси. И споменахме - предвид твърдението, че не била ядрена реакцията, случая, в Мексико, при който газова компания проспала подготовката на полевия си персонал и цяла сграда и няколко улици, са изорани от газов взрив за част от секундата, загиват много хора. Не се сетили, нашите, да си калиброват газоанализаторите на открит въздух и-воалА, БУМ! Оказва се, често, всички хледат натам, дето и преди, и пропускат дребни детайли на повърхността, като напр.едни - фоновото неутронно лъчение, други -необходимостта на напрегнатост на полето, за да се породи йонен ток и т.н. Някога, е било вярно, че телата не могат да летят. Било вярно, също така, че, няма как да се обадиш от тук, а да те чуят отвъд Атлантика и т.н.
    Приятелят ми, който ми помага с корпуса на прототипа, имал проблеми. Затова, се позабавихме.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Абе нали ти дадох да четеш, чете ли?
      Ето част:

      The electrolyte in each cell is isolated by a substrate and rubber rings, leading to switching off ionic transport in the electrolyte and averting the short circuit issue of the battery. ...

      То че сте необразовани ясно, но това вашето на дебилизъм отива,
      А ти, дали си чувал за т.нар. метални изолатори? А за фарадеев кафез? А виждал ли си, как работят по далекопроводите ВН, без да ги изключват? Принципът е същият.

      Коментар


      • Как мислиш, разбира се че го прочетох. Нищо не означава обаче, това е един начин. Въобще не е това и има много моменти които са нови по отношение на батериите, например батерия която да не иска да се запали в пожар не знам да има да се предлага...а може да се направят.
        Last edited by supertrader; 17.08.2021, 01:40.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Да може да се каже че електролита е общ, но има нещо което да предотврати ток на късо по електролит. При всички положения става въпрос за рационална конструкция по отношение на производство.
          Абе нали ти дадох да четеш, чете ли?
          Ето част:

          The electrolyte in each cell is isolated by a substrate and rubber rings, leading to switching off ionic transport in the electrolyte and averting the short circuit issue of the battery. ...


          То че сте необразовани ясно, но това вашето на дебилизъм отива,

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Да може да се каже че електролита е общ, но има нещо което да предотврати ток на късо по електролит. При всички положения става въпрос за рационална конструкция по отношение на производство.
            Силата, която действа на заряд в ел.поле с напрегнатост Е, е
            F=E*q .
            Когато направиш Е=0, силата изчезва и в общи линии, и причината за ток, в прочита "насочено движение на заряди". Остава нещо минимално, поради случайни процеси но, те са повече или по-малко балансирани и в двете посоки. Да се направи Е=0 в участъците, където вещество би могло да претича, не е особен проблем.

            Точка.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              И с общ електролит ли са, супертрейдър, какво казват "здравите" ви мозъци?

              Аве, к*ре сплескан, аз какво ви обяснявах, че ОБЕМЪТ е общ но, с вкарване на клетките, се разделя на отделни секции? Вечно неразбрал.

              Коментар


              • Да може да се каже че електролита е общ, но има нещо което да предотврати ток на късо по електролит. При всички положения става въпрос за рационална конструкция по отношение на производство.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Вариант "С" свързани са серийно, повишава се напрежението а не капацитета. Само не разбирам защо задаваш елементарен въпрос. Ние не сме на това ниво. В батерийката на Тойотката въобще го няма това новото за което ставаше въпрос, то е в "болните" ни мозъци и си стои там.
                  И с общ електролит ли са, супертрейдър, какво казват "здравите" ви мозъци?

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Почернил съм го за вас, из... (всички знаят какаво ).

                    За която и да е батерия можеш да подредиш анода и катода един зад друг, или един до друг. В електрическа схема всички елементи на катода и анода са в паралел. Пък и да ги подредиш един над друг, или един под друг.
                    Ще получиш увеличаване на тока, но напрежение на една клетка, защото всъщност това си е една клетка.
                    За да повишиш напрежението обаче, ще трябва да ги свържеш по дрг начин...
                    Ха сега да видим този път научихте ли нещо.
                    Смешко, ТОЕ (за ср. курс, "ОЕ") , се учи в техникума още първи и втори курс, а в ТУ - цели 5 семестъра. Предлагам, ако ще казваш нещо, да е ново и да е вярно, щото тук, си писал глупости, понеже, нямат отношение към онова, което обсъждаме. Пий си хапчетата.

                    Коментар


                    • Вариант "С" свързани са серийно, повишава се напрежението а не капацитета. Само не разбирам защо задаваш елементарен въпрос. Ние не сме на това ниво. В батерийката на Тойотката въобще го няма това новото за което ставаше въпрос, то е в "болните" ни мозъци и си стои там.
                      Last edited by supertrader; 16.08.2021, 23:04.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Не личи, сам да си внимавал при четенето.
                        Почернил съм го за вас, из... (всички знаят какаво ).

                        За която и да е батерия можеш да подредиш анода и катода един зад друг, или един до друг. В електрическа схема всички елементи на катода и анода са в паралел. Пък и да ги подредиш един над друг, или един под друг.
                        Ще получиш увеличаване на тока, но напрежение на една клетка, защото всъщност това си е една клетка.
                        За да повишиш напрежението обаче, ще трябва да ги свържеш по дрг начин...
                        Ха сега да видим този път научихте ли нещо.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Нищо вярно не си писал. Такава батерия с общ електролит има само в болните ви мозъци.

                          Не му е тук мястото, но ето малко базплатно училище (не си мислете че винаги ще е така )


                          Rechargeable batteries are currently assembled by MEs, as shown in Figure 1b, where the electrode is coated with identical active material on both sides of the substrate. All electrodes are soaked in the shared electrolyte of the entire case. Each electrode is connected in parallel using an external wire.
                          In contrast, BEs require the electrode to be separately coated with cathode and anode materials on each side, as shown in Figure 1c. The cathodic electrode of any cell unit is directly electronically connected with the anodic electrode of the next cell unit via a thin substrate. The electrolyte in each cell is isolated by a substrate and rubber rings, leading to switching off ionic transport in the electrolyte and averting the short circuit issue of the battery. All electrodes are connected in series without external accessories, such as taps and wires...

                          То има още, но повече ще ти дойде много. Та набързо: когато свържеш клетките в паралел, електролита е общ. Но то това го има при всякакви акумулатори.

                          Когато обаче ти трябва по-високо напрежение, електролита няма как да бъде общ (ще даде клетките накъсо).

                          Ако беше прочел за на Тойота батериите по-детайлно а не само да гледаш картинки, нямаше да се излагаш толкова.

                          Айде, днес съм в добро настроение и този кратък урок дано да ви е от полза, че скоро друг няма да има.

                          Не личи, сам да си внимавал при четенето.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, идеята да се сгъстява въздух с енергията от вятъра не е чак толкова налудничава. Ако погледнеш много ръчни инструменти се задвижват със сгъстен въздух и се водят професионални, по леки са и по издръжливи. Използва се и сгъстен въздух да движи различни неща, например спирачните системи на тежките автомобили масово работят със сгъстен въздух. Точно каква е идеята, ами няма как да научите след като се нахвърлихлихте и темата изчезна.
                            За пореден път ви се смяхме.

                            Когато някой има нужда от сгъстен въздух, той си купува компресор. Дали на ток, дали на бензин или квот'там има.
                            Ся за тежките автомобили може да се изненадаш, но те също имат собствени компресори.
                            Ми как си представяш нещата, например свършва сгъстения въздух на някой камион, шофьора вдига телефона до оня с въздуха и си поръчва доставка на едно шише сгъстен въздух... Трябва да призная че досега никой не се е сетил за подобно нещо, така че не губете време, парите вас чакат...

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Имхотеп, идеята да се сгъстява въздух с енергията от вятъра не е чак толкова налудничава. Ако погледнеш много ръчни инструменти се задвижват със сгъстен въздух и се водят професионални, по леки са и по издръжливи. Използва се и сгъстен въздух да движи различни неща, например спирачните системи на тежките автомобили масово работят със сгъстен въздух. Точно каква е идеята, ами няма как да научите след като се нахвърлихлихте и темата изчезна.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, ти пък как може да вярваш на тези неграмотници. Каквото написах като характеристики за батерията е вярно, пишат същото за батерията на Тойотката - съвпадение. Нетрамотен пък стигам до верни изводи..Матеев сега е решил че "ел и ди" лампите имали висок КПД, да висок е защото не излъчват в инфраред спектъра а във видимия. Вече почнах да пълнея от толкова много мозъци, ами не виждаш ли че са се събрали целия мозъчен тръст капацитети. Като ти е кеф да те лъжат слушай им глупотевините, те с техниката са на вие.
                                Нищо вярно не си писал. Такава батерия с общ електролит има само в болните ви мозъци.

                                Не му е тук мястото, но ето малко базплатно училище (не си мислете че винаги ще е така )


                                Rechargeable batteries are currently assembled by MEs, as shown in Figure 1b, where the electrode is coated with identical active material on both sides of the substrate. All electrodes are soaked in the shared electrolyte of the entire case. Each electrode is connected in parallel using an external wire.
                                In contrast, BEs require the electrode to be separately coated with cathode and anode materials on each side, as shown in Figure 1c. The cathodic electrode of any cell unit is directly electronically connected with the anodic electrode of the next cell unit via a thin substrate. The electrolyte in each cell is isolated by a substrate and rubber rings, leading to switching off ionic transport in the electrolyte and averting the short circuit issue of the battery. All electrodes are connected in series without external accessories, such as taps and wires...

                                То има още, но повече ще ти дойде много. Та набързо: когато свържеш клетките в паралел, електролита е общ. Но то това го има при всякакви акумулатори.

                                Когато обаче ти трябва по-високо напрежение, електролита няма как да бъде общ (ще даде клетките накъсо).

                                Ако беше прочел за на Тойота батериите по-детайлно а не само да гледаш картинки, нямаше да се излагаш толкова.

                                Айде, днес съм в добро настроение и този кратък урок дано да ви е от полза, че скоро друг няма да има.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X