Това Рено е също с малък пробег като тази Мазда от видеото, но тези хора са доволни и си пътуват в България и на голямо растояние. Ако има желание човек може да си сглоби една 10 киловатчаса батерия, която да се поставя в багажника и да те измъква от изненади със зарядни станции, примерно някъде има проблем и си продължаваш до следващата. Но най важното е че нищо му няма на батерията, просто не са направени батериите удобни за обслужване, това нещо е защото не са специално за електромобили замислени.така както са с навързани единични елементи външно модулите по скоро са на ниво - направи си сам, затова са и тежки още повече, а и скъпи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че а.
Коментар
-
v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че батерията има едва 266 цикъла на заряд и разразряд и на години е на 7 години. Тази батерия в най лошия случай би трябвало да деградира на поне 1000 цикъла и като възраст казват над 10 години и има на 13 години бях мяркал такива имали 50% капацитет. Какво се е случило - първо клетките са се разбалансирали, и има клетки чието напрежение е паднало под минималното, съответно контролера не пуска към тях ток да се зареждат. Смъква се батерията и се търсят тези клетки, пуска им се заряден ток направо без да е контролиран от електрониката на тези отделни елементи, а ги замерваш постоянно и наблюдаваш да стигнат малко над минималното напрежение, после по групи, всички от един модул ги свързваш да се изравнят напреженията им - успоредно, оставяш ги да постоят да се видят кои имат по голям саморазряд и ги групираш в модули по този показател, като целта е в дадения модул да са еднакви и зареждаш бавно модулите и ги разреждаш бавно няколко пъти. Сигурен съм че накрая ще имаш работеща батерия с поне 80 процента капацитет. Лошото е че батериите са това корито под пода, а то е тежко и огромно и монтажа е такъв че ремонта е много труден. Иначе на тази старата и батерия би трябвало да издържи още 3 пъти поне колкото е ползвана като цикли - разряд и разряд т.е. на батерията нищо и няма и тя не е за смяна. За 4500 евро ти я продават хората и сигурно ще се радват да ти я подарят, разбира се може да ти отстъпят от цената, защото са не я вземеш на молко по ниска от тази цена, предполагам не е твърда.D.Y.F-091066
Коментар
-
Малко ме съмнява да е нова 5к. Цените на батериите са удвоени най малко напоследък, новите били 44кв.ч и за 5 цената е ниска. Лошото е че изминаваш малко километри и новата батерия ще я съсипе времето а няма да и направиш циклите на заряд и разряд. Затова електромобилите са на малко километри, а на много години и оригиналната батерия на тази кола е за ремонт, тя е на 7 години, ако ти я дадат с колата и имаш условия да я поправиш е идеално. Това представляват електромобилите, като разхвърлиш цената на батерията на изминатите километри може да сметнеш за изминат километър колко е разхода за батерия. Разхода на електромобилите е разход батерия - аморнизация за 100км плюс разход на ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
-
На 40 000 км дори още не се е разработило, оригиналната му батерия е приключила не защото си е направила циклите, а защото е остаряла - годините и са станали много. Мога да ти дам линк и за батерии, и как се сглобява нова батерия, теб 10 киловатчаса ге устройва, ще тежи 55 килограма сега такава батерия и ги правят и вариант с монтаж в багажника. Не знам Тойота Мирай май в Германия няма, ако имаше такива на старо там вече можеш да я минеш на електро, да и продадеш горивните клетки на някой и дори да изкараш пари плюс това че ще имаш електрическа кола за малко растояние.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
При теб може би са 20 минути, но аз ходя на работа на 13,5км за около 25 минути с кола- минавам през 3 села и амнайсе светофара. Като е лятото ходя с мотора за около 18-20 минути. Сега режат дърветата- боровете и непрекъснато има задръствания така че............ вчера отидох за около 35 минути заради 2 камиона с дърва- маневрираха да излязат на пътя и щеш не щеш чакаш
Коментар
-
v_tin, ако времето ти е разчетено и нямаш възможност да висиш по зарядни просто забрави за чисто електрически коли. Става само ако я прибираш да спи в гараж и през ноща я включваш да зарежда, иначе сам се поставяш в неудобно положение и няма да е приятно висенето.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Епа 17 км в посока са 20 минути с велосипед, ти инвалиди ли отглеждаш?
Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДобре той на електрическа като тези в момента дали ще се навие, гледам ги стоят вързани на кабела по над 1 час, иначе има луксозни и хващат окото освен че са скъпи. Гледах едно БМВ ай3, но явно последна модификация, лъскаво и изпипано, но времето беше едно мрачно и вътре имаше един човек то стои на кабела, а той малко отчаяно висеше и той. Да купиш толкова скъпа кола и да висиш като ....ако не я зареждаш в къщи през ноща това си е болест..
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами защо не се опънеш ти да въртиш 17км в едната посока. И каква е тази кола цитрон- за първи път я чувам
Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/
Коментар
Коментар