IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това Рено е също с малък пробег като тази Мазда от видеото, но тези хора са доволни и си пътуват в България и на голямо растояние. Ако има желание човек може да си сглоби една 10 киловатчаса батерия, която да се поставя в багажника и да те измъква от изненади със зарядни станции, примерно някъде има проблем и си продължаваш до следващата. Но най важното е че нищо му няма на батерията, просто не са направени батериите удобни за обслужване, това нещо е защото не са специално за електромобили замислени.така както са с навързани единични елементи външно модулите по скоро са на ниво - направи си сам, затова са и тежки още повече, а и скъпи.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че а.
      попадали са ми клипове на руснаци- купуват някакви градски коли- двуместни с батерия, но нямат отопление. Та те слагат вебасто и кютат - всички казват че са много добри. Потърсих , но не намирам клип, ако намеря ще пусна. Електричките са китайски

      Коментар


      • v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че батерията има едва 266 цикъла на заряд и разразряд и на години е на 7 години. Тази батерия в най лошия случай би трябвало да деградира на поне 1000 цикъла и като възраст казват над 10 години и има на 13 години бях мяркал такива имали 50% капацитет. Какво се е случило - първо клетките са се разбалансирали, и има клетки чието напрежение е паднало под минималното, съответно контролера не пуска към тях ток да се зареждат. Смъква се батерията и се търсят тези клетки, пуска им се заряден ток направо без да е контролиран от електрониката на тези отделни елементи, а ги замерваш постоянно и наблюдаваш да стигнат малко над минималното напрежение, после по групи, всички от един модул ги свързваш да се изравнят напреженията им - успоредно, оставяш ги да постоят да се видят кои имат по голям саморазряд и ги групираш в модули по този показател, като целта е в дадения модул да са еднакви и зареждаш бавно модулите и ги разреждаш бавно няколко пъти. Сигурен съм че накрая ще имаш работеща батерия с поне 80 процента капацитет. Лошото е че батериите са това корито под пода, а то е тежко и огромно и монтажа е такъв че ремонта е много труден. Иначе на тази старата и батерия би трябвало да издържи още 3 пъти поне колкото е ползвана като цикли - разряд и разряд т.е. на батерията нищо и няма и тя не е за смяна. За 4500 евро ти я продават хората и сигурно ще се радват да ти я подарят, разбира се може да ти отстъпят от цената, защото са не я вземеш на молко по ниска от тази цена, предполагам не е твърда.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • https://www.youtube.com/watch?v=O8viMchZFOM- С електричка на море

          Коментар


          • Малко ме съмнява да е нова 5к. Цените на батериите са удвоени най малко напоследък, новите били 44кв.ч и за 5 цената е ниска. Лошото е че изминаваш малко километри и новата батерия ще я съсипе времето а няма да и направиш циклите на заряд и разряд. Затова електромобилите са на малко километри, а на много години и оригиналната батерия на тази кола е за ремонт, тя е на 7 години, ако ти я дадат с колата и имаш условия да я поправиш е идеално. Това представляват електромобилите, като разхвърлиш цената на батерията на изминатите километри може да сметнеш за изминат километър колко е разхода за батерия. Разхода на електромобилите е разход батерия - аморнизация за 100км плюс разход на ток.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Трябва да му се направи батерия, 10 киловатчаса ти стигат за 100км. Ако старата е налична, със сигурност подлежи на поправка, махаш малко елементи или ги възнановяваш чрез бавен заряд и разряд.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Bateriqta stрува около 5000 евро

                Коментар


                • На 40 000 км дори още не се е разработило, оригиналната му батерия е приключила не защото си е направила циклите, а защото е остаряла - годините и са станали много. Мога да ти дам линк и за батерии, и как се сглобява нова батерия, теб 10 киловатчаса ге устройва, ще тежи 55 килограма сега такава батерия и ги правят и вариант с монтаж в багажника. Не знам Тойота Мирай май в Германия няма, ако имаше такива на старо там вече можеш да я минеш на електро, да и продадеш горивните клетки на някой и дори да изкараш пари плюс това че ще имаш електрическа кола за малко растояние.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-c476e896e1af
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • v_tin, вземаш една втора употреба електричка на малко километри но с остаряла батерия, купуваш си батерии и си правиш една малка батерия за малък пробег. Малък капацитет батерия се зарежда бързо, ако можеш да я зареждаш в къщи и си ходиш на работа с тази кола.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        При теб може би са 20 минути, но аз ходя на работа на 13,5км за около 25 минути с кола- минавам през 3 села и амнайсе светофара. Като е лятото ходя с мотора за около 18-20 минути. Сега режат дърветата- боровете и непрекъснато има задръствания така че............ вчера отидох за около 35 минути заради 2 камиона с дърва- маневрираха да излязат на пътя и щеш не щеш чакаш
                        Кой как се уреди.

                        Коментар


                        • v_tin, ако времето ти е разчетено и нямаш възможност да висиш по зарядни просто забрави за чисто електрически коли. Става само ако я прибираш да спи в гараж и през ноща я включваш да зарежда, иначе сам се поставяш в неудобно положение и няма да е приятно висенето.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Епа 17 км в посока са 20 минути с велосипед, ти инвалиди ли отглеждаш?
                            Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
                            Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад

                            https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/
                            При теб може би са 20 минути, но аз ходя на работа на 13,5км за около 25 минути с кола- минавам през 3 села и амнайсе светофара. Като е лятото ходя с мотора за около 18-20 минути. Сега режат дърветата- боровете и непрекъснато има задръствания така че............ вчера отидох за около 35 минути заради 2 камиона с дърва- маневрираха да излязат на пътя и щеш не щеш чакаш

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Добре той на електрическа като тези в момента дали ще се навие, гледам ги стоят вързани на кабела по над 1 час, иначе има луксозни и хващат окото освен че са скъпи. Гледах едно БМВ ай3, но явно последна модификация, лъскаво и изпипано, но времето беше едно мрачно и вътре имаше един човек то стои на кабела, а той малко отчаяно висеше и той. Да купиш толкова скъпа кола и да висиш като ....ако не я зареждаш в къщи през ноща това си е болест..
                              Ееееееееее галфоню и зазката обясняваха как това действа положително на душевното състояние на човека и лошо на материалното му състояние. Лошо защото трябва да кибичиш и какво да правиш- дай да хапна, да пийна. Добро- разбираш че си се преебал и се мъчиш да го погледнеш от добрата страна

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ами защо не се опънеш ти да въртиш 17км в едната посока. И каква е тази кола цитрон- за първи път я чувам
                                Епа 17 км в посока са 20 минути с велосипед, ти инвалиди ли отглеждаш?
                                Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
                                Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад

                                https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/

                                Коментар

                                Working...
                                X