IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
    Забраната им е неизбежна.
    Новият тест EVAP влиза в сила от 1 септември, като при него се измерват изпаренията, които се отделят от превозни средства с изключен двигагел. Целта е да се ограничи броя на летливите органични съединения под формата на бензинови пари, които излизат от автомобила за период от 48 часа.

    Когато превозното средство е паркирано, повишаването на температурата на околната среда и дори слънчевата радиация могат да доведат до изтичане на бензинови пари. Автомобилите имат система, която да улавя изпаренията, но тя е с ограничени абсорбиращи способности. В случая, това се отнася само за колите с бензинови мотори, тъй като при дизелите налягането е много ниско.

    24 !ОТГОВОРИ
    Неук
    преди 2 часа
    Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова. Е естествено Тесла хич не е по-евтина от други електрички и въобще няма намерение да подобрява качеството на изработка. Просто ще е доминант и ще си избие всички загуби. А замърсването не намалява с приложените еконорми, което се доказа след забраните в Германия - ползата е под 1%

    Прочети още на: https://www.dnes.bg/rusia/2019/02/03...ompanii.401028

    https://www.blitz.bg/layfstayl/skorost/autobild-sravnenie-mezhdu-populyarnite-modeli-koli-s-dizelovi-i-benzinovi-dvigateli-snimki_news654935.html


    Не знам защо не се отваря линка в статията, но частиците при дизела и при бензина са едни и същи- да не говорим че има модели при които бензиновите модели отделят повече вредни частици
    Last edited by v_tin; 03.02.2019, 14:58.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
      Не си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.

      https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
        Обясни го ти на всички електроспециалисти. Вдигам ръце от маниашките ти глупости.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
          Е, айде ся, не знаеш, много добре знаеш,
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
              Забраната им е неизбежна.
              Абе ти чувал ли си че, в техниката, неща не се забраняват? И дали си чувал още, че забраните са политически похват, следващ определени директиви и определян по някак разбирана целесъобразност? Ако не си, приеми, че сега те информирам за това. ТАКА СТОЯТ НЕЩАТА. Харесва ли ти или не, все тая.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп - щом делим мощността на времето и получаваме фантазии работата е ясна. Да се питаме ли защо хората правят някакви неща които ние дори не може да разберем какво представляват.
                Тя работата е ясна, твоя приятел измамника допреди две години не беше и чувал за Фурие, а миналата година се подиграваше като му разправях че един джаул е равен на един ват за секунда.
                Чудя ти се що спориш с него изобщо?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.
                  Енергийното съдържание НЯМА ОТНОШЕНИЕ към мощността. Автомобилът НЕ изразходва "киловати", а КИЛОВАТЧАСОВЕ. И НА ПРАКТИКА, И НА ТЕОРИЯ. Крещяща неграмотност, да пази Господ.

                  Коментар


                  • Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
                    Забраната им е неизбежна.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Pyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        national power - не може целия свят да е приел едно нещо а ние да сме най умните да твърдим някакви глупости при положение че нищо не сме направили, това не говори лошо за останалите а за нас.
                        Не четеш внимателно, какво е приел "целият свят". Тотално си се объркал и плещиш глупости, колкото да си на линия с ...ъ-ъ-ъ... "нещо". Виж дефинициите и системите за измерване.
                        Last edited by Pyramid; 02.02.2019, 22:19.

                        Коментар


                        • Имхотеп - щом делим мощността на времето и получаваме фантазии работата е ясна. Да се питаме ли защо хората правят някакви неща които ние дори не може да разберем какво представляват.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • national power - не може целия свят да е приел едно нещо а ние да сме най умните да твърдим някакви глупости при положение че нищо не сме направили, това не говори лошо за останалите а за нас.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader
                              national power - масово се използва киловати за час за тези акумулатори, това няма особенно значение а е важно че са 5 пъти по икономични електричките а това е адски много. Не е възможно да не се наложат като автомобилите ще се трансформират в електрически колкото и неприятно да е за разни араби, руснаци и други продавачи на петрол. Ако приемем че замърсяват колкото другите автомобили, то понеже харчат 5 пъти по малко енергия от тях съответно замърсяват 5 пъти по малко.
                              Как смяташ с оглед на ниските температури в онтарио дали вървят електричките или си стоят в гаража на топло

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader
                                national power - масово се използва киловати за час за тези акумулатори, това няма особенно значение а е важно че са 5 пъти по икономични електричките а това е адски много. Не е възможно да не се наложат като автомобилите ще се трансформират в електрически колкото и неприятно да е за разни араби, руснаци и други продавачи на петрол. Ако приемем че замърсяват колкото другите автомобили, то понеже харчат 5 пъти по малко енергия от тях съответно замърсяват 5 пъти по малко.
                                Трейдърко айде първо осъзнай нещата попрочети некоя книжка по физика па като научиш за кво става дума ела тука

                                Коментар

                                Working...
                                X