If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.
Гледам че пазара възприема добре новината. Обикновено дилютването е негативно за шеър холдърите
Аз съм про- EV. Някой ден, ще си купя. Обаче, проблемите с автономността и неразвитата инфраструктура, ме спират. Как да направим тъй, шото поне последната да дръпне осезаемо? ТОВА е Въпросът.
Me too.
Ще се изненадаме колко бързо ще се случи транзита към EV инфраструктура. Станции могат да се сложат навсякъде по улиците. Ако общината си го сложи като приоритет ще стане за 1-2 години. За дълги разстояния трябват няколко зарядни станции по пътя към морето и към Гърция на 1во време. После нещата ще се случат по естествен път. Като има повече коли на пътя ресторантьорите ще се надпреварват да слагат зарядни за да спират на техните ресторанти да се хранят.
"Не надценявай какво можеш да постигнеш за 1 година и не подценявай какво ще постигнеш за 10"
Пич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)
Виждал съм случай, някой дето всички го имат за глупака на фирмата и са го отписали тотално, но след 2-3 години намира верния път и с нищо не отстъпва на другите. Трябва да е и по-млад естествено. Това във фирма за електромобили, където правят електромобили (да спомена 2-3 пъти електромобили, да не мине оня с китарата и пак да ми затрие поста, че установих с 2-3 трика, че търси мойте постове първо)
https://www.investor.bg/novini/444/a...dolara-281673/
Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.
Аз имам няколко акции, държа ги дългосрочно. На Тесла нямам, както и за електромобили. Аз съм си харесъл два показателя за акции (които не съм ги измислял сам) - индексът на бранша да върви силно нагоре и да залагам на добър мениджмънт. Неща като технически анализ на акции (включително и на електромобили) за мене са глупост. Мисля, че при акциите на Тесла ги имаме налице и двата мои критерия, но много трябва да се внимава, защо Мъск е много хитър и не обича хора които правят пари само с акции от фирмите му.
Аз съм про- EV. Някой ден, ще си купя. Обаче, проблемите с автономността и неразвитата инфраструктура, ме спират. Как да направим тъй, шото поне последната да дръпне осезаемо? ТОВА е Въпросът.
Излиза, че Тесла М3 „краде“ клиенти от ниския/масов сегмент в щатите. Интересно ще е да видим подобно сравнение и за Европа.
„The long-range Model 3 already fits into the “mass market” segment, as shown below, suggesting that Tesla still has plenty of room to grow market share. Also worth noting, Tesla does not advertise and still is prohibited from selling cars in 17 states“
Забърши пяната около устата, че не е на добре за здравето да влагаш много емоции, при това негативни.
Викаш РЕКЛАМА, ама се чудя за какво да рекламирам като и да искам не мога да продавам Тесла. Мисленето не е лесна работа, така че ти е простено.
За отчетите, загубите, печалбите и акциите не разбирам какво очакваш да чуеш. Имам чувството че страдаш от някакви комплекси! Форумите не са мястото да търсиш одобрение и преклонение към личността ти.
Всяка компания която инвестира в растеж е на загуба, докато не достигне критична точка на обеми продукция, които да покриват разходите направени за инвестиция, машини&съоръжения и R&D. Това и да не си го учил е близко до акъла! Хубавото при Тесла е че по-голямата част от тези разходи с изключение на R&D вече са направени за разлика от традиционните производители, които тепърва ще започват да си гонят опашката.
Пич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)
Интересно - колко са прозрачни. Двамата. Как си правят безплатната реклама тук... И що така? Нали за едни други общества ни говорят... За едни различни "ценности"... За едно различно бъдеще...
Да де, ама в тия общества, които ни пробутват - хората си плащат коректно! Включително и за рекламата си плащат!
Тяхната реклама, всъщност е "по български"... Абе - има там едни..., които нямат понятие от нещата..., виж сега колко е лесно да ги манипулираме..., малко графички..., малко щипнато оттук-оттам от отчетчетата... Българите си ги знаем, ако и да се мислят хитри - ние пък сме по-хитри от тях...
Препоръка към ЕД и ФОН: хората тук НЕ ПАСАТ ТРЕВА! Вашите манипулации се виждат от всички. Редно е да поднесете извиненията си на четящите и пишещите ТУК! /на мен извиненията ви не са ми необходими!/
Може би ще замислите някои от нас, единствено ако сте директни и фактите, които чета и коментирам - излизат от вашите уста. Това се нарича бизнес и коректност в бизнеса! Не сте длъжни да се съобразявате с моите препоръки, но - както казва и колегата горе - животът е нещо различно от форумните ви некоректни "изяви"... Скоро ще се убедите в това.
It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.
Tesla Net income in millions.
Q1 2019: -702
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: -154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
Ийзи бро, пънеш се с удивителна некомпетентност. Комисони изкарват дилърите на автомобили – всички с изключение на Тесла. Една от многото иновации, които изхвърлят мидълмена (разбирай дилъра), който изкарва повече пари от ремонти и „поддръжка“ отколкото от продажбата на автомобила. Странно но е единствения производител, който НЕ плаща комисиони!
Чудиш се вече какви обвинения да хвърляш, но както казах трябва повечко мислене, а не хамалско плямпане.
[QUOTE=безимeн;n3464341]
Защо не ти харесват плъг ин хибридите? Не ми се търси - надолу каза, че са безсмислени...
Да ти отговоря ли - защо според теб нямат смисъл? Не ти носят комисион! Това е съществена причина!
Отричаме всичко, което НЕ Е част от нашата дейност и, което не би ни донесло пари, но би ги наляло в конкуренцията... Близо е до ума... ))
QUOTE]
И това. И Путин си сложих за аватар и това не помогна. Ега ти сайта, ега ти форума, ега ти модераторите
Моят пост където в сайт "Инвестор" образование за счетоводство обсъждаме намери да изтрие.
Е тук вече не издържам и пускам мейл до главния редактор да погледне какво прави тоя.
На твое място бих се замислил най малкото.Когато един човек има проблеми с доста хора обикновено причината е в него.Иначе си пускай каквото си щеш не пречиш.От време на време тука се появява некой като тебе да ни весели
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
И това. И Путин си сложих за аватар и това не помогна. Ега ти сайта, ега ти форума, ега ти модераторите
Моят пост където в сайт "Инвестор" образование за счетоводство обсъждаме намери да изтрие.
Е тук вече не издържам и пускам мейл до главния редактор да погледне какво прави тоя.
It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.
Tesla Net income in millions.
Q1 2019: -702
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: -154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
Да, де! Ама онзи от тях, двамата - излиза с номера, че Мъск имал много компании, които... ЕДВА ЛИ НЕ - били с общо счетоводство!!! ))
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
Интересно - колко са прозрачни. Двамата. Как си правят безплатната реклама тук... И що така? Нали за едни други общества ни говорят... За едни различни "ценности"... За едно различно бъдеще...
Да де, ама в тия общества, които ни пробутват - хората си плащат коректно! Включително и за рекламата си плащат!
Тяхната реклама, всъщност е "по български"... Абе - има там едни..., които нямат понятие от нещата..., виж сега колко е лесно да ги манипулираме..., малко графички..., малко щипнато оттук-оттам от отчетчетата... Българите си ги знаем, ако и да се мислят хитри - ние пък сме по-хитри от тях...
Препоръка към ЕД и ФОН: хората тук НЕ ПАСАТ ТРЕВА! Вашите манипулации се виждат от всички. Редно е да поднесете извиненията си на четящите и пишещите ТУК! /на мен извиненията ви не са ми необходими!/
Може би ще замислите някои от нас, единствено ако сте директни и фактите, които чета и коментирам - излизат от вашите уста. Това се нарича бизнес и коректност в бизнеса! Не сте длъжни да се съобразявате с моите препоръки, но - както казва и колегата горе - животът е нещо различно от форумните ви некоректни "изяви"... Скоро ще се убедите в това.
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
Коментар