IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    Безсмислен вади някакви данни сигурно на 5 години, което едва ли е коректно за електромобили. Само за 6 месеца тази година в Норвегия са продадени 44,449 PEV което е 61% от всички продадени коли там.
    http://ev-sales.blogspot.com/
    Безсмисления вади всички регистрирани коли. Това обаче работи за ивохристовчетата.
    Бас слагам че няма да даде производната на продадените коли за последните години.

    Проблема му (им) е обаче че тези към които е поста се вълнуват от друг въпрос, а не електричка или бензинка да си купят.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



      СмЕХ!!!
      Безсмислен вади някакви данни сигурно на 5 години, което едва ли е коректно за електромобили. Само за 6 месеца тази година в Норвегия са продадени 44,449 PEV което е 61% от всички продадени коли там.
      http://ev-sales.blogspot.com/

      Коментар





      • СмЕХ!!!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
          Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

          .....


          Това са произволните интерпретации на хора, които нямат понятие от физика, нито пък от органична химия, да не изброяваме и други науки, с които поддържниците на Мъск мотивират мижави продажби на фона на огромни задължения на Тесла.

          /бихте ли коментирали безсмислието на това изречение?/

          Върли привърженици сте вие, аз не се колебая да кажа, че електромобилите заемат ПОД 1% пазарен дял от ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ на съвременните превозни средства, като огромната част от НАД 99 % се пада наТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ.

          /бихте ли коментирали, коя би била причината, за да стана привърженик на електричките?/

          Отново пускам едно заглавие и му ПРОТИВОПОСТАВЯМ графика, за да си припомним как неграмотните журналисти мултиплицират лъжи, а поклонниците на Мъск цитират същите манипулирани "резултати".

          Заглавието, което наскоро прочетохме - беше: "Норвегия обърна пазара на електромобилите".

          Оказа се, че коректните данни са следните:

          - от 3 300 000 регистрирани автомобили в Норвегия, които представляват 99,21 %

          - 26 000 - са плъг-ин /комбинация от двигател с вътрешно горене, електромобил и батерия и "чисти" електромобили, сборът от които дава 0,79 % пазарен дял!

          Манипулираните по тоя начин данни говорят точно обратното, а именно - Норвегия, колкото и електромобила да е продала - в случая те имат ПОД 1 % пазарен дял.

          .................................................. .................................................. ...................

          За да не изброявам отново неща, които съм казвал в подкрепа на моята теза, всичко, казано до тук ми е напълно достатъчно, за да заявя, че привърженик на електромобила НЯМА как да стана, още повече - върл...

          .................................................. .................................................. ...................

          Защо тогава давам факти за електромобилите, ако не съм им привърженик?

          От МИЖАВИЯТ - ПОД 1 % пазарен дял на електрическото задвижване - показвам, че Тесла, Мъск и привържениците на Мъск ВСЕ ПОВЕЧЕ ще губят устоите си в тоя ОБЩ МИЖАВ ДЯЛ от пазара - ПОД 1 % !!!

          Защо ще губят устоите си? Самият Мъск го каза пред акционерите си: БА-ТЕ-РИ-Я-ТА!

          Това ли е "пропагандата+, с която съм просмукан? Поучете се от вашият ВОЖД - Мъск! Той поне вече е на ясно по въпроса! В същото време - вие се опитвате да ме вкарате в лагера на Мъск! Калитковци!

          ))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
            134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.
            350-400 макс.
            Като отворят завода в Китай и пуснат модел Y вече ще утроят

            Коментар


            • 134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
                https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/
                И преди съм казвал, че основният проблем на Тесла е самия икономически цикъл. Докато не удари рецесия ще трупат постоянно пазарен дял щото няма кой да предложи нещо конкурентно в голям обем. Търсене има, предлагане на EVта няма.
                Виж ако рецесията удари скоро вече не се знае. Със спадащите продажби на автомобили ще има голям земетръс в сектора. Виж който се позиционира към EVта навреме може и да оцелее някак си.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

                  [ATTACH=CONFIG]n3483729[/ATTACH]
                  Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
                  https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                    1200 километра!

                    ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                    Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                    Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                    Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
                    Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
                    Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

                    Китайците искат и ще направят необходимото, за да завземат водещи позиции в производството на EV. Само че няма да е за сметка на Тесла, а с нейна помощ. Носят я на ръце в Китай - почти безплатно финансиране, 100% собственост на завода (за разлика от всички други чужди инвеститори), преференции, стимули, огромен пазар за EVта. Китайският завод на Тесла ще е като златна кокошка за компанията.

                    От 11 години само се говори за тесла килърите и едно голямо нищо. Нио се опитва да копира Тесла и да се позиционира в луксозния сегмент, само че авто бизнеса се оказва много труден. Те и за смяна на батериите говорят нещо от което Тесла се отказа преди няколко години. Вървят и копират като луди какво прави лидера.
                    Я вместо да говориш общи приказки виж какви са производствените планове на Нио (колко автомобила ще произвеждат и кога) и после ги сравнявай

                    Викаш ще го разкостват Мъск при това за броени месеци. За месеците си абслютно прав, но е по-скоро в строежа на завод му, който е с капацитет по 3000 коли на седмица. Смятай, сравнявай с Нио и после говори.

                    А и между другото Ауди изтегля за сервизна акция почти всички Etron-и заради проблеми със зарядната инсталация, Нио изтегля почти всички произведени автомобили заради проблеми с батериите. Конкуренцията е супер за клиентите само дето още я няма никаква.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                      1200 километра!

                      ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                      Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                      Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                      Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
                      Не ми харесва на NIO само че нямат фабрика. Иначе днеска покрай Теслата дръпнаха 13-14% нагоре.

                      Коментар


                      • Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                        1200 километра!

                        ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                        Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                        Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                        Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Пък и конкуренцията им разказва игрите - и в Азия, но и в Европа. За Америка - нямат шанс да изместят топлинните двигатели.

                          ))
                          Шегаджия

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Сега ще ти обяснят, че ти се е привидяло, сторило и т.н.


                            Така е: състезават се със себе си. Далеч са от пазарен дял от 1% от останалите топлинни двигатели.

                            Пък и конкуренцията им разказва игрите - и в Азия, но и в Европа. За Америка - нямат шанс да изместят топлинните двигатели.

                            .................................................. .............................

                            Всички знаем причината, която "смисленият" Мъск изтъкна пред акционерите си - батерията!

                            С ТАЯ батерия - толкова могат електромобилите. Дори Мъск вече разбра това!

                            Редно е и форумните балалайки - да се ориентирате в думите на Мъск, щом като не вярвате на мен.

                            /и да не забравяме как се манипулират продажби в края на тримесечията и ЗАЩО се прави това! Ние па трева пасемЕ!/ ))

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              А, дали е изключено, и самивт Йозеф да е употребил тази „мъдрост” като цитат? По онова време, авторските права не са ги много тАчили, плагиатството е било масово, дали е рекъл или не „цитирам”...И толкоз, сега хората си мислят, че Гьбелс е авторът. Без да е, разбира се.
                              Което видях там, това ти казах.
                              Няма докуминт или свидетел, който да казва, че го е казал.
                              ​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

                                [ATTACH=CONFIG]n3483729[/ATTACH]
                                Сега ще ти обяснят, че ти се е привидяло, сторило и т.н.

                                Коментар

                                Working...
                                X