Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Основателят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.
Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.
Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.
Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...
............................................
2006 Мъск прави своя "стратегически" план за "развитието" на Тесла...
...........................................
Благодарение на този "стратегически" план на Мъск, както и поради постоянните счетоводни стъкмистики - Тесла е приключила 53 тримесечия - с ОТРИЦАТЕЛЕН финансов резултат, от 2006 г. до сега... и едва САМО 3 различни тримесечия с положителен финансов резултат... /баси "стратегическия" план!/
Благодарение на този "стратегически" план - Тесла НИКОГА не е излизала на годишна печалба. "Най-добрата" година на Тесла е 2013, когато загубата е "най-малка" - $ 74 000 000 /седемдесет и четири милиона долара/... През последните години загубата надхвърля - всяка година - повече от МИЛИАРД ДОЛАРА... /повече от $ 1 000 000 000/ /баси "стратегическия" план!/
............................................
Разбира се, че мижавите продажби на Тесла - водят до огромни загуби и не позволяват на компанията да се самофинансира, което правят останалите ВОДЕЩИ компании. ВОДЕЩИТЕ, не само, че се самофинансират, но и постоянно инвестират и развиват конкурентни на Тесла модели, а началото на този процес е доста преди Тесла изобщо да е съществувала.
Жуженето около електромобилите, без да се отчита токсичността в производството на батериите им - накара водещите автомобилни производители да предложат своите модели на пазара - и те винаги могат да отпаднат, предвид високите цени и обречеността на литиево-йонната батерия, поради: токсично производство, самозапалима и опасна в експлоатация, скъпа - последните каталожни цени за една батерия на Тесла - сочат $ 45 000 ... /четиридесет и пет хиляди долара/!
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ха ха
То и сиренцето е безплатно.
Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?
Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
тая теслА хиляди години ще е в движение?
Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
Накратко, ГГЗ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Даже да струва 30-40 000 евро което не е вярно, една бензиностанция струва няколко милиона. А и вече има достатъчно зарядни , както вече обясних на тези зарядни никой не зарежда постоянно там, повечето хора си зареждат в гаражите или на работното място. Аз поне правя така и нямам никакви проблеми.
В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.
То и сиренцето е безплатно.
Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?
Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
тая теслА хиляди години ще е в движение?
Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
В кой свят живееш брато? Колко зарядни ще монтираш на мястото на една бензиностанция- колкото места има нали- ами погледни бензиностанцията до вас- сигурно няма да събере повече от 20 коли. 20 коли по 1 час зареждане?????????????? Отделно най вероятно огромните резервоари са доста по евтини от една зарядна станция- по телевизията обясняваха че една публична зарядна станция струва около 35-40000 евро-= това в германия
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеа 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
Знаеш ли колко е това?
Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.Last edited by DaveBG; 08.03.2020, 11:09.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ще пусна кабел от деветия етаж да заредя електрокара- говориш пълни глупости. Ако живея на село- да, ама във варна или софия????????????
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Те мнозина ще зареждат у дома си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки. Зареждачка може да има на всяко място където може да се спре кола реално. Те са като малки колонки на бордюра. Няма нужда от огромни подземни резервоари, колонки с помпи, каси с лелки които са сърдити и т.н. На Тесла специално винаги виждаш колко колонки са свободни на мястото където мислиш да зареждаш. Явно даваш пример от някоя друга фирма която още не е осъзнала какво трябва за EV.
Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път..
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеа 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
Знаеш ли колко е това?
Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
- 1 like
Коментар
-
а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
Знаеш ли колко е това?
Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки.
Друг реален случай от Шотландия. Една кака тръгва на път в рядко населен район. На теория заряда щял да и стигне. На практика явно понатиснала малко повече педала и тока взел да свършва. Спира на първата зареждачка да зарежда - не работи. Вика си е, по-нататък след 50 км има втора там ще заредя. Ама и втората не работи. Вдига скандал по телефона на собственика. Онея се опитват да решат проблема отдалечено като рестартират зареждачката. Не става.
Идват да вземат каката с ДВГ кола и тя си зарязва Теслата там. Прави луд скандал пред медиите. Медиите питат собственика "Що не работят". И той вика "Ми аз спечелих субсидията (взех парите) от държавата, построих ги, ама понеже рядко се ползват и са на загуба и не мога да отделя пари аз техник да ги поддържа. При нужда пращам техник да ги погледне, ама на следващия ден"
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеСъответно тези бензиностанции се използват само в натоварено време, през другото време няма кой знае колко трафик там. Представи си сега че трябва да изградиш 10 пъти повече ел. станции за зареждане за да можеш да реагираш на пиковите натоварвания
Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път.
Всички авто производители които не се осъзнаят ще фалират. Те имат огромна мрежа от сервизни центрове които ще станат ненужни защото ЕВ-тата нямат нужда от обслужване, от една страна не могат да ги затворят защото имат коли които да поддържат а всеки знае че печалбите идват от резервните части и обсужванията, а от друга преминавайки не са им нужни. Вървят към задънена улица. Никой не може да ги спаси.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеМалииии, тоя Карлос Таварес има ли акъл въобще! Да си позволи, моля ви се, подобни скверни мисли и думи, без предварително да плати н а най-яките консултанти, които да го известят загрижено и отговорно, какво ще му се случи, след като форумът на инвестора бъде поставен в известност за размирните му приказки и грозните му изцепки
Electric cars lack mainstream appeal, Peugeot CEO says
В по-широк смисъл това “green addicts” може да с е преведе като зелени екстремисти, макар и по-скоро да му е даден смисъл в посока обсебеност, зависимост
А пък тукCarlos Tavares: We Are Selling Our EVs To Green Addicts
Аре, аз че бегам, че мога да изям някоя тупалка, пък много ми станаха битките напоследък!
Кой крив, кой прав скоро ще се разбере. Онзи ден GM разправяха че хвърлят 20 милиарда за EV-та.
- 1 like
Коментар
-
Бензиностанциите скалират, ел. станциите за зареждане скалират 10 пъти по-трудно.
За едното ти трябва 5 мин, за другото 50 мин. Примерно.
Ако се съберат 5-6 коли на една бензино-колонка както се случва лятото по пътя към Гърция или нашето море ще минеш за 10-20 мин.
Ако това се случи на ел. колонка ще минеш за 10 пъти повече време.
Съответно тези бензиностанции се използват само в натоварено време, през другото време няма кой знае колко трафик там. Представи си сега че трябва да изградиш 10 пъти повече ел. станции за зареждане за да можеш да реагираш на пиковите натоварвания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Зарежда се за 45мин колко е нормален обяд и продължаваш.
Реален случай от Англия. В пик отпускарския сезон тръгват от Лондон за Франция. По пътя има една колонка за зареждане и те като теб си мислят колко е там един обяд време. Да, ама не. Още 4 коли преди тях. Отишло половин ден зареждане.
Пробегът 1990 тогава не е бил чак толкова важен, а и отделно не е бил кой знае колко различен от сега само оловните акумулатори са били по-тежки и са се зареждали по-бавно (цяла нощ). Както на електрокарите правят.
Коментар
Коментар