Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.D.Y.F-091066
Коментар
-
Електромобили се произвеждат все повече, сега са пуснали за 8 хиляди евро - 150 конски сили с нормални размери кола, ускорение до 100 за 10 сек. и разход 10 киловатчаса в града. Вече се появят руски електромобили, но не зарежда при минус 20 градуса им е проблема. Грешка 15 евро и е нисан алмера обарнат на електромобил с екстра печка на нафта за зимата. Малко грозна кола в интерес на истината. Дизайна на 3-ката на Тесла е трепач, това с едни ръбове за разкрасяване, китайска кола - еволют се казва.Last edited by supertrader; 22.08.2023, 02:27.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение- Nachrichten
- Panorama
- Aus aller Welt
- „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen
...ама накъде точно, май и той не е сигурен.Last edited by Pyramid; 22.08.2023, 11:35.
Коментар
-
- Nachrichten
- Panorama
- Aus aller Welt
- „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen
Коментар
-
Скапан сайт- [URL="https://www.facebook.com/groups/384667955034209/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_p ermalinks=2599724643528518&__cft__[0]=AZW4YrWq-b0VGopirLCSNkEymCeeO9ZsrCs0TB77Q5fcBTj7jaqe1skDVhM csjPHn07tesQIqARLlEhdJDznQ7T_4-jxSW_qvNAnDvkx00o1IlYpXF_fJOZVStFBWH2HkxDLgSFwdgFs S_0Z-FPvGRuUURphdplEOzsS10UKM9oRtBHa8idKH-Ulhd7FfkCwgwQ&__tn__=-UC%2CP-R"]ГЕРМАНИЯLast edited by v_tin; 21.08.2023, 00:15.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=IZSzSF0qdeE, ето какво преставлява напредъка в съвременните двигатели за автомобили. Луда работа, правят ги като самобръсначките за еднократна употреба и живота им е скъсен максимално, а цените под 50 хиляди няма за такива боклуци.D.Y.F-091066
Коментар
-
bota156, не от Европа не дават, ще купувате от нас беше тяхната заповед . Ние можехме да имаме много производства и можем да произвеждаме, но те биха конкурирали тези в западна европа и от позиция на силата, че могат да дистуват ни накараха да ги затворим. Получихме..то се вижда какво получихме.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеАбе, пичуви, днеска един укропитек ми разказва приказки как в Украйна яко далавера с електрички от Китай. Кораби със стотици парчета идвали директно. Знаете ли за такива неща и що жълтите нямат никъде завод в Европа?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
terziеv, корабите за транспорт на коли возят по няколко десетки хиляди бройки. Гледам ги украинците купуват коли от Полша, които полските джамбази са купили от Германия, Холандия и са абсолютен шрот на много километри и лъжат че понеже в Полша имало закон километрите да не се превъртат, те били с действителния си пробег..всичките са на един и същ пробег. Цените им са умножени по две. Украинците не само купуват боклуци, но и цената е двойна спрямо полската защото имат големи такси - цената на тези евтини коли се удвоява. Китайски електромобили в Европа не се продават защото не могат да ги сертифицират, не им дават да продават. По принцип са доста по евтини, но не и като се внесат в Европа. Дачия Спринг струва 5 хиляди, има много варианти в Китай които са същата кола, но ребрандирана - друг бранд уж. В Европа някой да е купил такава Дачия за 5 хиляди ? Няма..D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение
Това с моторната спирачка не знам къде си го чел, но не е вярно. За нея няма никакво значение дали ЕГР-а е отворен, или не. Отделно, че при спускане на скорост, когато не се подава газ, гориво не се впръсква. Така, че азотни окиси няма откъде да се появят, та да има нужда да се отваря ЕГР клапана.
За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКлапан който свързва изпускателния с всмукателния тракт и като се отвори елиминира ефекта на моторната спирачка и работата на двигателя с много бедна горивна смес при което се отделят повече азотни окиси и те казват че така ги намаляват, което е вярно. Повлиява малко количеството азотни окиси и то само в режим на моторна спирачка, и истина тогава те са повечко и предпазва изпускателните клапани, има и икономия на гориво която не е съществена. Режим на моторна спирачка е когато се спуска по наклон, оборотите са високи, дроселовата клапа е затворена и гориво се подава много малко - сместа е бедна и гори бавно, догаря в изпускателния колектор. В общи линии ефекта не е панацея, а когато блокира отворен неприятностите са големи - липса на кислород при богата смес, повишен доста разход на гориво .Или - примитивна технология.
За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.
Дизеловите двигатели са набедени, нищо им няма като технология са добро решение. Електромобил с рейндж екстендер с дизелов двигател, според мен има смисъл, но лудите искат да ги забранят направо. Батерии по 100 киловатчаса няма да има за всички, да е електромобил с много голям пробег с едно зареждане. А и гледам много хора просто за да не висят не зареждат много електромобите, зареди за 50 км и не му се виси на кабела, защото станцията бавна и като зарежда 3 киловата на час..а слагат бавни защото са евтини, обществени станции има бавни сложени.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар