Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ да, същият Матеев, АКО неговият холдинг изобщо може да произвежда електроника, може да направи още милиони, пускайки на пазар много полезен продукт за домашния майстор, отново, базиран на и облекчен от това изобретение. Може, ама дали му стиска?
Открил си топлата вода и си мислиш, че всички останали инженери по света ядат доматите с коловете.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ да, същият Матеев, АКО неговият холдинг изобщо може да произвежда електроника, може да направи още милиони, пускайки на пазар много полезен продукт за домашния майстор, отново, базиран на и облекчен от това изобретение. Може, ама дали му стиска?
Има едни други диваци, и те потънали до уши в калта, обаче седят и пресмятат колко други щели да загубят. Учителите ти обаче грешно са те научили, което си личи по резултатите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеМооомент: Колко точно количество относителност е носил в джоба си Айнщайн, когато, е доказал, че Е= m*C^2?
Само за илюстрация, се връщам на стария и веррн оловен акумулатор: Базиран на принципите в изобретението, е много лесно, в корпуса на 12V, 55 Ah батерия, с ток 600A(EN),/360A (DIN) да се вкара 24 V 1000A(EN)/660A(DIN), като теглото се свали с около 3-5 kg нс фона на ЗНАЧИТЕЛНО опростяване на конструкцията и поевтиняване на производството. И няма НИКАКВО значение, колко бръмчи Матеев.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Мооомент: Колко точно количество относителност е носил в джоба си Айнщайн, когато, е доказал, че Е= m*C^2?
Леле-леле!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Чекай малко, той казà че е изобретил микромодул, което означава че го има наживо и може да се пипне. Ако няма такова нещо то тогава лъже както лъжеше и с тръбичката.
Само за илюстрация, се връщам на стария и веррн оловен акумулатор: Базиран на принципите в изобретението, е много лесно, в корпуса на 12V, 55 Ah батерия, с ток 600A(EN),/360A (DIN) да се вкара 24 V 1000A(EN)/660A(DIN), като теглото се свали с около 3-5 kg нс фона на ЗНАЧИТЕЛНО опростяване на конструкцията и поевтиняване на производството. И няма НИКАКВО значение, колко бръмчи Матеев.Last edited by Pyramid; 26.04.2021, 20:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Да де ама с микромодула продажбите ще се изстрелят в небесата.
И денят идва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, може да не ти се вярва но ще се изтрелят направо в космоса. Суровини няма за толкова батерии от тези които сега правят и откъде ще ги доставят, предстои война на електричките и тя ще се превърне във война за суровини за батерии. Трябва конструкция на батерия която да е много по напреднала и време да се направи това нещо чак толкова много няма, това е нещо което ще е много необходимо и може да се направи. Не е като да се уловяли емисиите въглероден диоксид, за такова нещо технология няма и няма и как да се направи. Но батерията с 200лв за материали и една ножица не може да се създаде, това са глупости и за два дена абсурд. Тодор говори за едни неща който се водят последна дума на техниката и се правят модели за тях също на машини които са последна дума на техниката в момента, той не влиза в подробности но една машина която ще трябва да ползва и без такава няма да се мине, като погледнах само - цената и е много лоша.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Имхотеп, може да не ти се вярва но ще се изтрелят направо в космоса. Суровини няма за толкова батерии от тези които сега правят и откъде ще ги доставят, предстои война на електричките и тя ще се превърне във война за суровини за батерии. Трябва конструкция на батерия която да е много по напреднала и време да се направи това нещо чак толкова много няма, това е нещо което ще е много необходимо и може да се направи. Не е като да се уловяли емисиите въглероден диоксид, за такова нещо технология няма и няма и как да се направи. Но батерията с 200лв за материали и една ножица не може да се създаде, това са глупости и за два дена абсурд. Тодор говори за едни неща който се водят последна дума на техниката и се правят модели за тях също на машини които са последна дума на техниката в момента, той не влиза в подробности но една машина която ще трябва да ползва и без такава няма да се мине, като погледнах само - цената и е много лоша.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, икономиката тепърва почва да пада, ще падат и продажбите на всякакви коли и каруци.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
Коментар
-
Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар