If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Не питаш правилния човек но, аз да ти кажа: Издирвам правилния материал за корпуса на прототипа, предвид технологиите, които и аз нямам и химията, с която, ще се срещне. Надявам се до два месеца, да съм готов с бройката, максимум, до изложението , ITI-2021, което, ако не го отменят отмово заради коронавируса, ще трябва да се проведе в Пловдив наесен.
Експеримента можеше да се проведе за по-малко от един час. Не ти трябва Пловдивски панаир, за да видиш каква тотална излагация си "изобретил", и после да се оправдаваш с непроведения заради корнавируса панаир.
Не питаш правилния човек но, аз да ти кажа: Издирвам правилния материал за корпуса на прототипа, предвид технологиите, които и аз нямам и химията, с която, ще се срещне. Надявам се до два месеца, да съм готов с бройката, максимум, до изложението , ITI-2021, което, ако не го отменят отмово заради коронавируса, ще трябва да се проведе в Пловдив наесен.
A какъв е правилният материал?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Не питаш правилния човек но, аз да ти кажа: Издирвам правилния материал за корпуса на прототипа, предвид технологиите, които и аз нямам и химията, с която, ще се срещне. Надявам се до два месеца, да съм готов с бройката, максимум, до изложението , ITI-2021, което, ако не го отменят отмово заради коронавируса, ще трябва да се проведе в Пловдив наесен.
Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
Ми с общия електролит кво става?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
...мислиш ли? Когато, при КОНДЕНЗАТОРИТЕ, се случва окъсяване на изводите на зареден кондензатор,(или пробив, също под заряд) често, прегаря фолиото на полюса, като останалата свързана към извода част, се скъсява и така, те губят рязко капацитет. За пръв път, чувам за "самоизолиране на пробива" в акумулатори. Което, само по себе си, не го прави неистина, разбира се. Ала да, успя да ме изненадаш.
Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
"електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
Е тъй, де! Макар един сладур от Епъл, Габровско да казваше, че пожароопасността на дефек(Т)иралите боклуци, не била проблем. Вярно, не пожела да се извини на роднините на загиналите...
Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
"електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
Това се обяснява с факта че, когато се зарежда акумулаторът и се отделят газовете, през шуплите, те бягат и няма свъхналягане. Друго е в помещенията за зареждане на акумулатори, където, не веднъж и дваж, се е взривявал водород поради лоша вентилация.
Коментар