IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това не е заради батериите, банките го правят - дали са кредити на фирми които с тях са купили тези неща, фирмите обявяват фалит и банките им вземат материалната част и понеже не ги бива друго да направят ги складират по този начин и чакат да се разпаднат явно..не знам какво чакат и ако някой ги пита и те едва ли знаят.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Ово е стандарт. Евеш, хвърляш.
      Т.е., знаем.че е тъпо но, НЕ правим нищо срещу това. Понеже, "ово йе стандарт". Ами йебем го тоя "стандарт".

      Коментар


      • Ово е стандарт. Евеш, хвърляш.

        Коментар


        • v_tin, трябва да има стандарт, и поначало да си купиш електрическо щом е нещото без батерия, батериите отделно и се поставят и то тръгва. 5 милиона видове батерии и накрая сметища.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            Интересен клип за ел скутерите в шанхай https://www.youtube.com/shorts/zk7L65Qas9I
            Ужас. Ама с техните батерии -толкова, недомосленото си е недомислено.

            Коментар


            • Интересен клип за ел скутерите в шанхай https://www.youtube.com/shorts/zk7L65Qas9I

              Коментар


              • Има катализатор който е газ и емисиите на монооксид са много ниски, също елиминира и твърдите частици - саждите при дизеловите двигатели. Дори тези които доказват че не работи измерват емисиите на кола със стар катализатор и уреда отчита че са 4-5 пъти под нормата с нов катализатор. Така че това нещо няма да е голям проблем.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Не знам дали ще ви бъде интересно, обаче, важно е какви ще бъдат цените на колите за скрап при сегашните ГТП и новите им правила
                  Как да разберете, къде купуват коли си за скрап на най-добри цени?! Спечелете с нашите полезни съвети и насоки.

                  Коментар


                  • terziеv, нищо не означава, все едно да сме решили с теб че от утре ставаме тотомилионери. Ще стане ли ? Електромобили правят навсякъде, проблема е в цената - китайците могат да предложат най ниска и не защото ги субсидират, а защото бизнеса там поначало е разтоварен от данъци и такси, каквито тук присъстват в изобилие. Най голямата им преференция е че са им дали по 1 милиард заем на малко по ниска лихва от лихвата там, която лихва не е по ниска от лихвата тук. Няма абсолютно нищо и митата имат обратен ефект, защото ще помагат на вноса на цели автомобили от Китай, уреждат се да ги заобиколят и митото им идва печалба, не забравят да го сложат в цената и купувача да го плати. Ако ги пуснеш без никакви мита и разрешителни режими те започват да се конкурират на пазара където изнасят, започват да сглобяват там, започват да купуват части от местни производители за да изпреварят конкурента и в крайна сметка производството се локализира там където е пазара.
                    Електромобилите са неподходящи за транспорт отдалече, батериите не понасят да стоят без да се дозареждат и подържат и купи ли се електромобил трябва да се кара.
                    Ще имаме летящи транспортни средства по рано отколкото си мислим, те могат да са по евтини от електромобили или автомобили.
                    Last edited by supertrader; 23.05.2024, 19:27.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Пичуви, не знам дали сте обсъждали и предварително се извинявам, ако е така.

                      Видях по нета, че Етиопия изцяло забранява вноса на неелектрически автомобили. Помислих, че е бъзик, но е напълно сериозно. Аргументът е, че Етиопия нямат нафта и съответно всяка кола с ДВГ е в тежест. Съвсем прагматично.

                      ... И тогава ми светна как по история съм учил, че немците преди и по време на ВСВ си карат колите с ДВГ на въглища. И те горките нямат нефт.

                      Накратко - решението на Етиопия се явява моята Еврика. Разбрах смисълът и реалните приложения на тролеите.

                      И сега проблемът - само китайците знам да запълват тази ниша и предлагат автомобили за такава употреба.

                      Вие знаете ли за западен производител?
                      ​​

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Ти сега след като си покарал ги мини всичките и ги притегни здраво на ръка, такива болтове които да се самозатягат няма. Понеже си се карал с тях и са ги стегнали хлабаво. Не карай така.
                        Боте, предлагам ти незабавно да послушаш Трейдърко. Незабавно и МНОГО старателно
                        За твоята безопасност става дума

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          Абе пробвах половината болтове как се развиват след смяната. С лекота се развиват и 5г лапе ще ги развие. Като караш се затягат, няма никакъв шанс да се развиват
                          Ти сега след като си покарал ги мини всичките и ги притегни здраво на ръка, такива болтове които да се самозатягат няма. Понеже си се карал с тях и са ги стегнали хлабаво. Не карай така.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            bota156, няма проблем с главините на алфите, те стягат яко защото знаят че стари резби които са занивани и развивани охлабват после понеже са изгладени. Тях ги притеснява да не се развие някое колело стягано при тях и да стане беля. Затова стягат здраво и ако спукаш гума ще викаш пътна помощ да те возят до сервиз. Варианта е ти да си ги стягаш на ръка, и като покараш малко ги опитваш да ги дозатегнеш и малко повече като покараш пак ги пробваш защото те както пиша не случайно ги стягат много по здраво.
                            Абе пробвах половината болтове как се развиват след смяната. С лекота се развиват и 5г лапе ще ги развие. Като караш се затягат, няма никакъв шанс да се развиват
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • bota156, няма проблем с главините на алфите, те стягат яко защото знаят че стари резби които са занивани и развивани охлабват после понеже са изгладени. Тях ги притеснява да не се развие някое колело стягано при тях и да стане беля. Затова стягат здраво и ако спукаш гума ще викаш пътна помощ да те возят до сервиз. Варианта е ти да си ги стягаш на ръка, и като покараш малко ги опитваш да ги дозатегнеш и малко повече като покараш пак ги пробваш защото те както пиша не случайно ги стягат много по здраво.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Да ви дам инфо за края на сагата. Останалите ги развиха. Скъсания също ми го смениха со оригинален стар болт останал след слагане на секрети. Проблема е в главините на алфата - всички са така според майстора ми. По дупките и търсенето се дозатягат и заклинват. Прясно сменени се развиват с поглед, след 6 месеца ще са доста по спечени
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X