Имхотеп, такова нещо е доста сериозно, графен в един слой на практика май още никой не е произвел. Поне това което пишат най напредналите в Австралия имали намерение да пуснат батерийка тип таблетка с алуминий йонна химия. По принцип всички си купуват материалите от такива които са специализирали производство на някакъв компонент - слой, не в графена а в другите слоеве има много тънкости и доста работа и пари са похарчени за да се направят. Електрохимиите които е възможно да се направят в по примитивни условия от нищото са доста слаби като напрежение на единичния елемент поначало. За графен да го произвеждат не видях някой да демонстрира перфектната проводимост, която би следвало да се очаква а при графита я има, например електрод в който като замериш съпротивлението на разстояние 5 см да е нула ома. Не са длъжни разбира се, може някъде нещо да е направено сполучливо. За компонентите в батериите има информация как да се направят груби и елементарни неща които работят, но да се направи тънкослойна батерия в която няма злоупотреба с материали има да се продават готови материали и електролити..мембрани, които с изключение на електролитите въобще не са чисти химически материали..за рецепти става въпрос. Имам някаква идея може би за графен или много фин графит на прах, който да се получи с електролиза. За съжаление когато се получи беше проблем че даваше на късо електродите в устройството и през ум не ми е минавало че може да е полезен, дори не съм го събирал да му измеря съпротивлението.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпоред изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКапацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
(Филм с Джеки Чан. Голям е Пич!)
Last edited by Pyramid; 24.10.2021, 20:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеНе съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
Мощността, която развива двигателят, е функция на квадрата на напрежението. Т.е., при спадането му, тя зверски спада.
Батериите, докато се разреждат, губят напрежение десетки пъти по-бавно от кондензаторите. Затова, те много по-дълго, практически, до почти пълен разряд, могат да отдават максимална мощност.
Всичко това, ме кара да съм крайно скептичен за кондензаторите като вторичен енергиен източник.
Коментар
-
Да по тежки са от батериите, имат по ниска енергийна плътност, те затова батериите са избрани за електромобилите. Иначе кондензаторите са много по чисти екологично, зареждат се много бързо и имат много голям брой цикли на заряд и разряд..батериите се палят обаче , а кондензаторите при късо съединение направо гърмят - експлоадират. Иначе има градски автобуси с кондензатори, въпроса е да може да стигне до края на маршрута си автобуса и там зарежда и така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпоред изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе дразня, просто учтиво отговарям.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
Коментар
-
Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.
Коментар
Коментар