Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употребаТака става, като "караш: само на приказки, ондзи.
Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
Коментар
-
На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само. От 2000-та година с навлизането на компютрите и софтуерите за проектиране със симулаторите към тях, автопроизводителите просто откачиха да си правят колите с програмирано остаряване и да им ограничат живота. Те не искат да ги разват в друга посока, натъпкаха ги с пластмасови части - консумативи, картер на мотора пластмаса, капак на газоразпределителния механизъм пластмаса, водна помпа също..всичко се натъпква така че да е непригодно за ремонт. Като стане на 10 години просто се разпада, ел. инсталацията и тя е изчислена така че да изкара 7.8 години и след това големи проблеми. Въглеродния отпечатък от изгореното гориво е нищо в сравнение с отпечатъка да се произвеждат тези нови цели коли защото трябва да се сменят и то пак със същите, със същата технология. Харчат суровини като за Световно първенство по харчене на суровини и разбира се ги искат евтини, ако може без пари да са за да ги превърнат в боклуци.Last edited by supertrader; 07.11.2021, 22:20.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.И му предстои сметка $20 000 за батерийка на 8-мата година, първите вече са на хоризонта.
насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!
Коментар
-
Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
- 2 Харесвания
Коментар
-
redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Щом е за сметка - значи не е безплатно
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Натиснали са ги в Европа че не дават субсидия. Нашите нямат пари и въвеждат ограничения че да не дават на много хора. Отделно кво са 12к на 100к кола. Трябва да отпуснат кредитна безлихвена линия и да внесат китайски по 10-15к 5кв и само такива от 2023 в синя, от 2025 и в зелена зона. Който иска да си кара кадилника да му сложат 1200лв за паркомястото за синя зона(наполовина за зелена) или 10/5лв на влизане. Може да го вържат с евро категорията да кажем Е4 да е 1200, Ех=1200*4/х. За хибрид наполовина на е6 или 400лв
А при мен примерно Дачията я купувам кеш за 10 600 евра - останалото се субсидира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеСамо като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил
Коментар
Коментар