IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
    Тихо .....
    Last edited by RUBLA; 22.12.2021, 10:29. Причина: Спазвайте добрия тон!

    Коментар


    • Толкова са дебели слоевете в една литиевойонна батерия, единия слой е медно фолио което е покрито с графитен слой, между него и другото фолио мембрана и втория електроден слой - алуминий с нанесен електроден слой от литий смесен с добавки. Общо може да нямат 0.3мм. Зависи как ще се направят електродите, при положение че не се налага да се огъват може да бъдат от чупливи иначе материали и може да се приложат такива. Например за слепянето на графитните частици може да се използва химично съединение което е много чупливо, но те няма да се огъват, дебелината на фолиото може да се намали драстично. Реално веществата които са електродите в една батерия са половината и маса, ако не и повече, те обаче - алуминия и медта нямат отношение към заряда и капацитета на батерията, отношение имат литиевия и графитния слой, фолиата просто са за да ги носят и като проводници също. Така че тази дебелина 0.3 мм е под въпрос.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Е тогава ще трябва да са дебели по 0.32 мм.


        Това само ти и супертрейдъра го можете. Никой друг в света.

        Що? Всички го правят, само ти - неразбрал.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
          Е, тогава,..
          КОЛКО МУ Е?
          Е тогава ще трябва да са дебели по 0.32 мм.


          Това само ти и супертрейдъра го можете. Никой друг в света.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • redcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
            Last edited by supertrader; 21.12.2021, 09:34.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
              На приказки - пак нула волта Класик.
              Кой го казва, само. И ще помоля mibova да не разваляте хубавите цитати. Голям зор, да редактирате. Виждате, учтиво съм го парирал. Не може да смята, милият..
              Last edited by Pyramid; 21.12.2021, 10:25.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
                Е, тогава,..
                КОЛКО МУ Е?
                На приказки - пак нула волта Класик.
                Last edited by mibova; 21.12.2021, 09:41.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
                  Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
                  Е, тогава,..
                  КОЛКО МУ Е?
                  Last edited by Pyramid; 21.12.2021, 03:16.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
                    - Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.
                    А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • ТАКА става, когато използваш НЕправилните батерии.
                      Финский блогер так разочаровался в электромобиле, что раздобыл взрывчатку и… смотрите ролик!

                      Коментар


                      • Andi11, моля, спрете. Стига сте ръчкали непрекъснато. Виждате, какви откровени глупости сипе този хейтър.

                        Коментар


                        • Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
                          - Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Обратното е, един елемент ще е много тънък ако е за литиевойонна батерия и се използват същите медии които се влагат в навитите батерии - 0.3мм. Вярно е фолиата с техните покрития като се влагат, произвежда се батерията са меки наистина. После обаче медното фолио, върху което е нанесен слоя графит се закалява от електролита , контакта с електролита предполагам го прави това нещо и фолиото става крехко като стъкло и особенно ако се получи сухо петно и мемраната изсъхне някъде и няма електролит по нея, там медното фолио задължително се чупи - спуква. Такива места се явяват при навитите батерии които след това се сплескват, точно където е прегъвката се чупи фолиото после.
                            Last edited by supertrader; 20.12.2021, 20:16.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              "В НАЧАЛОТО, БЕ СЛОВОТО." Т.е., Идеята. После, тя се материализира. И в милиметър, че и по-малко, влизат И анод, И катод, И сепаратор, И графит, И електролит (при литий-йонните). Ако гледаш на мобилните батериите, тези 4-5 мм ОБЩА дебелина, включват няколко слоя, от по 200-400 mAh всеки. Т.е., И дебелина, И капацитет, са постижими и то, без проблем. Ежедневно и в милиони екземпляри се прави, в цял свят.
                              Прави се, на 4-5 мм. Не с фолио.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Супертрейдър това са фантазии. Ако пишеш фантастика може и да имаш успех, обаче щеш не щеш ще се наложи да се върнеш на земята.
                                А на земята от целия този пост е най-важно ето това подчертаното.
                                Защото както и да се въртиш и сучеш, не може да покажеш как ще вкараш в дебелина един милиметър два електрода, сепаратор, че и 'електролит'.
                                Не се хаби да казваш 'безкорпусни' защото все пак не може да ги сложиш в общ електролит. Ще трябва да са отделни.

                                Айде по-натам и за зелената кутийка ще питам.

                                "В НАЧАЛОТО, БЕ СЛОВОТО." Т.е., Идеята. После, тя се материализира. И в милиметър, че и по-малко, влизат И анод, И катод, И сепаратор, И графит, И електролит (при литий-йонните). Ако гледаш на мобилните батериите, тези 4-5 мм ОБЩА дебелина, включват няколко слоя, от по 200-400 mAh всеки. Т.е., И дебелина, И капацитет, са постижими и то, без проблем. Ежедневно и в милиони екземпляри се прави, в цял свят.

                                Коментар

                                Working...
                                X