If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Прочее, я да видим, какво пише в старите книги на Безименния относно това, как се трансформират обратно загуби в полезна работа и къде и как е постижимо.
"СТАГНИРАЙКИ" (баси, създателят на "теория" в НЕПРЕТЕНЦИОЗНИЯ нет) - топлинните двигатели ЩЕ ТЕ НАДЖИВЕЯТ.
"АТОМОХОД" - това от нета ли го учиш?
Кажи, че на борда има атомен реактор, който осигурява пара с необходимите параметри за парната турбина (топлинният двигател на кораба) за да те разберат хората!
Няма смисъл да се упражняваш тук в областта на топлинните двигатели. НЯМА ДРУГ ВИД ЕНЕРГИЯ, която да осигури необходимата теглителна сила (упор за движение на кораба) при милионите тонове товари.
Това рефлектира върху себестойността на ВСЯКА СТОКА, АКО И НАСТОЯЩИТЕ ЦЕНИ ДА СА МНОГО ВИСОКИ.
С Батериите - вече СЪМ обяснявал как стоят нещата - не само със свръх-цените, но и със СИГУРНОСТТА НА КОРАБА-ЧЕРУПКА, когато на борда няма да има ДИЗЕЛ- ГЕНЕРАТОРИТЕ, които остават необходимата ел.енергия..., ИЛИ ПОНЕ ДА ЗАРЕДЯТ БАТЕРИИТЕ АВСРИЙНО...
... ама за това си трябва наф-та... (т.е. - в твоя живот батерия и движение на супер-танкер са противопоказни)
За самолетите няма да те открехвам. Чети в нета и хвърляй нова терминология...
Все ми е тая как се гънеш, плюеш и мажеш...
Зная, че после пак ще ме изтрият, а твоите обиди си остават.
Кога ще върнеш парите на Матеев?
Отзад напред:
1.Никога.
2.Самолети вече има с батерии, нещата опират до цена и специфичен капацитет.
3.Ами да, нафта. И? Нищо ново.
4.Вече са ме надживели. Няма драма, само ти си измисляш.
5.И не, няма нужда аз да те обиждам. Закъснял съм. Господ е бил пръв.
mikomikov, топлинните двигатели в големите транспортни средства се използват много често за производство на ток, задвижването е от електродвигатели. Знаеш ли, съвременен кораб понеже се движат до пристанища които се посещават от много кораби не може да се задвижва от топлинен двигател, който задвижва направо винта. Нямат маневреност и имат винтове който коригират движението на носа. На практика кораба може да се завърти на едно място. Някои нямат, но те са по стари. Не споря че топлинните двигатели ще продължат да се използват, разбира се че ще ги има още дълго време. Понякога много бързо се случват промени и не можем да го предвидим.
"СТАГНИРАЙКИ" (баси, създателят на "теория" в НЕПРЕТЕНЦИОЗНИЯ нет) - топлинните двигатели ЩЕ ТЕ НАДЖИВЕЯТ.
"АТОМОХОД" - това от нета ли го учиш?
Кажи, че на борда има атомен реактор, който осигурява пара с необходимите параметри за парната турбина (топлинният двигател на кораба) за да те разберат хората!
Няма смисъл да се упражняваш тук в областта на топлинните двигатели. НЯМА ДРУГ ВИД ЕНЕРГИЯ, която да осигури необходимата теглителна сила (упор за движение на кораба) при милионите тонове товари.
Това рефлектира върху себестойността на ВСЯКА СТОКА, АКО И НАСТОЯЩИТЕ ЦЕНИ ДА СА МНОГО ВИСОКИ.
С Батериите - вече СЪМ обяснявал как стоят нещата - не само със свръх-цените, но и със СИГУРНОСТТА НА КОРАБА-ЧЕРУПКА, когато на борда няма да има ДИЗЕЛ- ГЕНЕРАТОРИТЕ, които остават необходимата ел.енергия..., ИЛИ ПОНЕ ДА ЗАРЕДЯТ БАТЕРИИТЕ АВСРИЙНО...
... ама за това си трябва наф-та... (т.е. - в твоя живот батерия и движение на супер-танкер са противопоказни)
За самолетите няма да те открехвам. Чети в нета и хвърляй нова терминология...
Все ми е тая как се гънеш, плюеш и мажеш...
Зная, че после пак ще ме изтрият, а твоите обиди си остават.
По-скоро нашите прадядовци - веднага след файтоните са скочили в електромобилите, а по-късно двигателите с вътрешно горене са изместили електромобилите...
По-скоро ти трябва да си дадеш сметка, че пътуваш през океана - или със самолет с газова турбина, или с кораб - с топлинен двигател. Многократно СМЕ обяснявали защо това ще продължи, въпреки електромобилите.
ИИ - да не би да те е омаял с различни "предсказания"? Ако е така - бий му шута, или си избери най-хубавата пещера, докато все още има свободни места...
Плътността на опаковане на енергията в хим.батерии расте, (кога лека-полека, а кога - и със скокове). А кпд на топлинните машини, нещо стагнира и остава твърде далеч от 100[%].
С топлинен двигател, иначе, са и атомоходите. А, че ползването им ще продължи, да. Ще. До момента на някакво събитие с преломен ефект. Бъдещето ще покаже, какъв точно.
Чудя се защо още продължавате да спорите по въпроса:
"Имат ли бъдеще електромобилите ?"
Сигурно защото прадядовците ви са защитавали тезата, че
"Автомобилите с ДВГ нямат бъдеще! Конските файтони ги превъзхождат!"
По-скоро нашите прадядовци - веднага след файтоните са скочили в електромобилите, а по-късно двигателите с вътрешно горене са изместили електромобилите...
По-скоро ти трябва да си дадеш сметка, че пътуваш през океана - или със самолет с газова турбина, или с кораб - с топлинен двигател. Многократно СМЕ обяснявали защо това ще продължи, въпреки електромобилите.
ИИ - да не би да те е омаял с различни "предсказания"? Ако е така - бий му шута, или си избери най-хубавата пещера, докато все още има свободни места...
Те са по толкова 22 и 300 кг. батерия и отгоре. 10 - годишна батерия не осигурява повече от 30 км. пробег и трябва да се смени, но струва доста пари. Затова има купили за 1000 и нещо колата и направо и направил малка батерия 7 киловатчаса с китайски елементи, малко под 30кг тежи. Колата с нея бяга защото и е леко, сложил едни тесни гуми и демонстрира със 60 -70 км.ч. изминава 98 км. Тя с голямата батерия е минавала 150 -170км. пробег. Пробега зависи от от скороста с която се движи. Гледах клип такъв преди време. За градско каране 100 км. са достатъчни 7 киловатчаса при вече по ниската маса.
Има батерии 340 ватчаса за килограм , може да се купят.
Мисълта ми е че с тези по нови батерии ще има и електромобили, които са изгодни и за хора с малък годишен пробег и ако имат и време да зареждат бавно също не е проблем. 7 киловатчаса батерия докато е на работа се зарежда бавно и не представлява изключително натоварване за мрежата.
Най много произведени бройки има от Нисан Лийв които са по на 12-14 години. Махат им оригиналната батерия и поставят само 7 киловатчаса, махат всичко което е излишно тегло и лукс, слагат тънки гуми - тесни и със 7 киловатчаса изминава 100км път с един заряд. Ползват ги за да ходят на работа през лятото на 30 - 40 км. отиване и връщане. С оригиналната батерия не може да мине 30км.
Комшия търкаля един такъв, 22 киловатчаса едва му стигат за 100÷120 км...уж. реално, капацитетът му сигурно е наполовина, ама знам ли, не съм го измервал.
Най много произведени бройки има от Нисан Лийв които са по на 12-14 години. Махат им оригиналната батерия и поставят само 7 киловатчаса, махат всичко което е излишно тегло и лукс, слагат тънки гуми - тесни и със 7 киловатчаса изминава 100км път с един заряд. Ползват ги за да ходят на работа през лятото на 30 - 40 км. отиване и връщане. С оригиналната батерия не може да мине 30км.
Коментар