IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • артия номер 1

    Вият се балони из въздуха, пикират волно, създават коледна атмосфера.
    Дедо коледа не е терорист, макар да лети на шейната опасан с балони.
    Не е препоръка... !!!
    "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

    Коментар


    • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
      Очаквам, има ръст на печалбата за деветмесечието на неконс. база с 50% до 10,36 млн. лв., а са обещали 50% от печалбата за дивидент
      Да видим и четвъртото тримесечие, но при всички положения искам ръст на дивидента
      Според мен ще е между 10 и 50%

      Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам
      Проучване за електронната търговия в България, изготвено от пазарния изследовател Ноема по поръчка на Visa Европа, разкрива, че дрехи, обувки, техника и резервации за почивка са трите категории стоки и услуги, които българските потребители най-често пазаруват онлайн. 60% от населението в страната си купува дрехи и обувки от онлайн търговци, 40% - техника, а 39% резервират ваканциите през интернет. В същото време резервациите за почивка са и категорията, която най-голям процент от сънародниците ни – 24%, заявяват, че извършват единствено онлайн. Различни са предпочитанията за пазаруване на стоки и услуги онлайн по пол сред населението. Така например, за най-предпочитаната сред тях категория – почивките, делът на мъжете, които заплащат за нея онлайн, е 17%, докато при жените той достига 26%. Мъжете най-често закупуват по електронен път техника (67% от анкетираните), а жените се доверяват на онлайн търговци основно за дрехи и обувки (69% от анкетираните). По отношение на битовите услуги 19% от мъжете и 12% от жените предпочитат да ги заплащат единствено онлайн, като това са най-вече потребители на възраст между 36 и 55 години. Сред останалите стоки и услуги, които българските потребители пазаруват най-често онлайн, са книги (16%), билети за концерти (15%), козметика и детски продукти (по 14% за всяка категория), самолетни билети (12%) и др. В обхвата от стоки, които най-голяма част от населението заплаща единствено онлайн освен почивките, влизат също и ваучери (15%), самолетни билети (13%), битови услуги (13%), дрехи и обувки (9% от анкетираните). Двадесет и осем процента от всички активни онлайн български потребители заплащат за стоките и услугите, които пазаруват с дебитна карта или кредитна карта, посочвайки бързината, удобството и сигурността на този вид разплащания сред причините за избора си. По-голям дял сред тях заемат мъжете – 43%, както и жителите, живеещи извън столицата – 29%. Електронните разплащания с дебитна карта при онлайн пазаруването са по-предпочитани сред по-младото население – 20% от анкетираните на възраст между 18 - 35 години заплащат на търговците по този начин. „Ние от Visa България предвиждаме растеж на популярността на картовите разплащания при онлайн търговията, защото броят на потребителите, които оценяват удобството и сигурността им, непрекъснато се увеличава. Допълнително предимство на този вид разплащания е, че търговците обикновено правят отстъпки от цената, което не се случва при заплащане в магазинната мрежа. Тези фактори, в комбинация с допълнителните услуги за онлайн защита на личните данни и финанси, които Visa Европа предлага на потребители и търговци, силно ще увеличат дела на българите, които избират да платят с карта, когато пазаруват онлайн“, сподели Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България. Деветдесет и девет процента от хората, които пазаруват онлайн и най-често правят разплащания онлайн, смятат, че онлайн пазаруването е удобно, пести време, лесно, не е необходимо посещение на място, може да се плати по всяко време и има възможност за следене на разходите. Предпочитанията на българските потребители към онлайн търговците са разнообразни и включват както местни, така и чуждестранни търговци. Сред най-често посочваните сайтове за онлайн пазаруване сред българите са различните по големина български марки (41% от мъжете и 45% от жените), големите чуждестранни търговци (33% от мъжете и 17% от жените), сайтовете за групово пазаруване (14% от мъжете и 22% от жените) и различните по големина чуждестранни търговци (12% от мъжете и 15% от жените). Сред най-важните критерии при избора на сайтове за онлайн пазаруване на стоки и услуги българските потребители посочват безплатната доставка (63%), наличието на повече продуктови категории на сайта (60%), гаранциите за сигурност на личните данни при онлайн разплащанията (42%) и предоставените възможности за осъществяване на електронни разплащания (32%).
      “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнение
        Очакваме ръст на дивидента, нали?! Само капиталовата печалба надали е достатъчна тук за мен. Ръст в дивидента с 6-8% на годишна база ще вдигне цената на акцията още.
        Очаквам, има ръст на печалбата за деветмесечието на неконс. база с 50% до 10,36 млн. лв., а са обещали 50% от печалбата за дивидент
        Да видим и четвъртото тримесечие, но при всички положения искам ръст на дивидента
        Според мен ще е между 10 и 50%

        Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам

        Коментар


        • Очакваме ръст на дивидента, нали?! Само капиталовата печалба надали е достатъчна тук за мен. Ръст в дивидента с 6-8% на годишна база ще вдигне цената на акцията още.
          “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

          Коментар


          • Мишокът наистина не е бърз, но е направо бръз - четвъртък вечер изпратих едно нещо на един клиент в крайдунавски град, петък сутрин той вече - получил - изпратил ми обратно, а аз днес сутринта взех.

            Ного бръзи, баси.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • http://www.capital.bg/biznes/imoti/2...a_logistichni/


              Онлайн търговията в ЕС расте с 15% на година, а какво ли е в Бг и Румъния?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от eqinvf Разгледай мнение
                Доставките са поделени по сегменти, като бялата техника остава за Спиди основно, Рапидо им е патерица за по-дребните неща. Основното се прехвърля към Еконт от Е-маг от Нова година. Напомням, че те закупиха Фешън Дейс. А Спиди си гледат ангро- доставките на палетни пратки основно. По-лесно се броят като обем на товарене, а и гръбнакът им са корпоративните клиенти тип Шенкер и подобни.
                Не знам кой какво доставя, но тия от E-mag още не могат да ми доставят нещата. Не ги бързам, но все пак от петък досега е доста време.
                ПП: сега проверих пак, трябвало е Рапидо да ми ги достави на 28.11., а все още покупките са им в склада. Много са добри тия.
                Поръчката от първия магазин дойде в събота със Спиди в 10:00.
                Поръчката от третия магазин също е с Рапидо, и тя все още не е тръгнала.
                Абе нямам думи! Рапидо не знам какъв им е случая, но не са от най-добрите.
                Last edited by Alee; 30.11.2015, 23:10.
                “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                Коментар


                • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                  много умно
                  поне е забавно
                  "В очите на завистта всеки успех е престъпление.."

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                    занеси я на Спиди да ти я донесат втори път
                    много умно

                    Коментар


                    • Доставките са поделени по сегменти, като бялата техника остава за Спиди основно, Рапидо им е патерица за по-дребните неща. Основното се прехвърля към Еконт от Е-маг от Нова година. Напомням, че те закупиха Фешън Дейс. А Спиди си гледат ангро- доставките на палетни пратки основно. По-лесно се броят като обем на товарене, а и гръбнакът им са корпоративните клиенти тип Шенкер и подобни.

                      Коментар


                      • И аз не мога да хвана какво става с тия доставки: Фактурата е на Еконт, опаковката е на Рапидо, а доставката бе направена от Спиди...куче влачи...
                        “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                          занеси я на Спиди да ти я донесат втори път
                          +1
                          "В очите на завистта всеки успех е престъпление.."

                          Коментар


                          • Не си изпълниха таргета за връзка с Турция до есента

                            през май
                            Засега фокусът е в страните от Европейския съюз. С Турция работим сериозно върху изграждането на "мост", който да свързва мрежата на DPD с наша сериозна партньорска компания в Турция, която е водеща компания на турския пазар. Опитваме се да преодолеем митническите и законовите усложнения, които спецификата на тяхното законодателство носи, така че наистина да можем да предложим нормална услуга, която не е обременена от допълнителни трудности, и бюрократични, и финансови. Имаме напредък, в процес на тестове сме на подобен процес, който вече е разписан и внедрен. Предполагам, че до есента ще можем да предложим ефективно връзка по доставка на пратки от и за Турция, включително към и от мрежата на DPD, включително за Балканите, като България и Румъния.
                            през ноември

                            „Планираме фокусиране в региона България, Румъния, Гърция и Турция и връзка от и до Европа с DPDgroup. Опитваме да структурираме услуга, която да ни свърже с Турция, където най-големият куриер е 25% собственост на Геопост. Надявам се в рамките на следващата година да успеем да предоставим тази връзката с Турция“, сподели директорът.

                            Сигурно не е лесно, но какво да се прави

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                              поръчката ми от emag дойде с еконт...
                              На мен едната ще дойде със Спиди
                              Втората са я дали на Рапидо
                              Третата още не са я насочили
                              Първата (със 7 продукта) даже ще я пращат на части по Спиди, така че шоу

                              emag имали някаква таблица с тарифа и капацитети и първо дават на най-евтиния куриер за точка Х , но знаят че той им капацитет У и тогава дават на следващия по цена докато му запълнят капацитета и т.н. Така съм чул

                              „Спиди разчита на ръста на онлайн търговията в България от 25% на година, както и на факта, че в момента само 28% от българите пазаруват онлайн при 63% средно в ЕС“, заяви Данаил Данаилов, член на Съвета на директорите на куриерската компания, по време на форума.
                              Работа има за всички майчем. Растящ бизнес и това е. Иначе от 3 поръчки по емаг тази година (преди черния петък с още 3) всички дойдоха със Спиди. Сега по тях ще пратят едрата бяла техника, а по Рапидо една малка джаджа.

                              Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                              занеси я на Спиди да ти я донесат втори път
                              +1

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                                поръчката ми от emag дойде с еконт...
                                занеси я на Спиди да ти я донесат втори път

                                Коментар

                                Working...
                                X