IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
    "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
    Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

    https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019

    Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
    ...А няма с какво...

    Коментар


    • Зареждат си ги в къщи през ноща от мрежата, защото едно бързо зареждане е равно на 10 бавни зареждания по отношение на скъсяване живота на батерията.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Въпроса с електромобилите е решен където навлизат масово, в области на Русия навлизат без някой да ги субсидира а бензиностанциите предлагат и зарядни станции за тях - пише бензин, дизел, газ, метан и зарядка и това е масово там защото имат и централи които им произвеждат много евтин ток. Хората обаче си имат и кола с двигател с вътрешно горене и електромобил, електромобил вземат като допълнителна кола. Там електромобилите са с повече подръжка обаче, батерията и инсталация без никаква причина се преглеждат често в сервиз. Защо ползват електромобили - всеки месец изчисляват те им носят печалба от икономия по 100 -150 долара минимум. Но ако времето е лошо се качват в автомобила, пускат отоплението и не си причиняват страдание и дисконфорт.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
          Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

          https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019



          Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.

          Коментар


          • По принцип е така, редуктора снижава масата.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
              Кои "тези"? Не разбрах.

              Коментар


              • Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                  Редукторът пести доста килограми а оттам, и киловатчасове, Дани. И всичките тези "много" неща, са всяко за себе си. Затова, приказки накуп, не са точно уместни. Така мисля

                  Коментар


                  • Няма проблем трансмисията за тежко превозно средство да е електрическа, дори такава се е наложила при локомотивите с дизелови двигатели. Там двигателя върти генератор , а той електродвигател. Причината е че такава немеханична трансмисия понася претоварванията по добре от една механична. Това не означава че режимите на претоварване са желателни, те водят до преоразмеряване, големи разходи за материали, високо тегло и преобразуване на енергията в топлина.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                        Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно
                        Така става, като използват батерии с навити мощни клетки. Тъпа концепция, от-до.

                        Коментар


                        • analog, технологиите се развиват, няма да има палеши се камиони. Електрическата трансмисия ще бъде масова по някое време, няма да има други скростни кутии. Забравете че няма да навлязат. В Русия имаше и има много скептична техническа мисъл по отношение на електромобилите. Като гледам обаче май най много руснаци се нахвърлят да ползват електромобили и то безвъзвратно не искат да се разделят с тях.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                            Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

                            Само въпрос на време е електрически тир да се запали в тунел. И стотици хора да се надишат с интересни газови смески. Мисля си че ще е преломен момент по пътя на транспортната електрификация подобен на ефекта от събитията от 8ми Октомври върху приемането на имигранти. Очевидно и тук без жертви няма да мине.

                            Коментар


                            • Ток по 1лв. и се купуват и разпространяват електромобили само ако са в мощна рекламна кампания. После ще ги продадат на 10% от цената им на тези с евтиния ток и те ще карат електромобили и ще се кефят.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • bota156, какви ресурси, това е ток от атомни централи и като ги направят да работят за целия им експлоатационен живот с едно гориво, а не всяка година да се подменя с ново което трябва да се добива..какви ресурси точно трябват ? Не е вярно, от никакви ресурси чак толкова няма нужда. В Русия ресурси нямат, това което имат е трудно за добив, но имат ток по 6 и по 3 стотинки, а някои в райони където климата не е благоприятен за живот въобще нямат електромери за ток. Ток по 1лв е най лошото което може да си пожелаееш. Трябва ли и кому е потребен ?
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X