If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Намерих го в същия доклад и как всъщност им е светнало за проблема.
The results by NOX control technology indicate that most SCR- and EGR-equipped
vehicles performed relatively well over the WLTC, but their average CF (1.6 for SCR and
1.9 for EGR) is still higher than the average CF over the NEDC (0.6 for SCR and 0.8 for
EGR). LNT-equipped vehicles have the best performance over the NEDC (0.4) but the
worst over the WLTC (2.9). Also, three vehicles equipped with LNTs (Vehicles 18, 6,
and 24) had extreme NOX emission levels (1167 mg/km, 708 mg/km and 553 mg/km
of NOX, respectively). This is a clear indication that, in some cases, LNT technology is
tuned to deliver good performance on the certification test, but not necessarily under
the more transient, real-world conditions represented by the WLTC.
Не си прав и предполагам го знаеш. Условията в лабораторията са подробно разписани в документацията за теста - температура на въздуха, атмосферно налягане, газов състав, и т.н. В реалния живот всичко е коренно различно. Така например, основният източник на NOx е атмосферният въздух, който е близо 70% азот. При бедна горивна смес се изхвърля повече NOx, но се харчи по-малко гориво, и обратно. Газовия състав на околния въздух е един в София, а друг в Бургас и на Боровец. Сложи в уравнението различните температури на тези места и различното атмосферно налягане и ... теста отива по дяволите.
И никой нищо не може да "дублира". Можеш да напишеш нова "карта" за управление на двигателя, но това вече няма нищо общо с производителя и каквито и тестове да правиш ще са невалидни.
До колкото разбирам от тези тестове основните различия се получават при натоварване на двигателя като наклон, скорост на движение и така нататък. Ако теста се прави при спряло превозно средство например - нямам идея как се прави всъщност, но да кажем че е при спряло и в лаборатория, то ако при минимално по-високо натоварване дава в пъти по-високи емисии значи определено има нещо гнило и може да се задълбае в това.
Много лесно могат да ги хванат и без кода ако дублират с малки изменения условията при тестове и се получават огромни разлики. Няма нужда да знаеш кода на нещо за да схванеш че се държи много по-ралчно в ситуации при които не и трябвало да се държи различно. След това е въпрос на инженерство да се види къде е проблема и ако не е при хардуера значи е при софтуера така да се каже
Не си прав и предполагам го знаеш. Условията в лабораторията са подробно разписани в документацията за теста - температура на въздуха, атмосферно налягане, газов състав, и т.н. В реалния живот всичко е коренно различно. Така например, основният източник на NOx е атмосферният въздух, който е близо 70% азот. При бедна горивна смес се изхвърля повече NOx, но се харчи по-малко гориво, и обратно. Газовия състав на околния въздух е един в София, а друг в Бургас и на Боровец. Сложи в уравнението различните температури на тези места и различното атмосферно налягане и ... теста отива по дяволите.
И никой нищо не може да "дублира". Можеш да напишеш нова "карта" за управление на двигателя, но това вече няма нищо общо с производителя и каквито и тестове да правиш ще са невалидни.
Не, идеята е, че VW са си признали, поради не знам какви причини. Не е имало никакъв шанс да ги хванат в умишлена лъжа, тъй като: а) никой няма достъп до кода им, и б) европейските и американските стандарти за тестване са само в лабораторни условия, които коренно се различават от реалните. Просто няма начин. Не знаем цялата история и няма смисъл да гадаем. Току-виж някой ги е изпял на американците и те да не са имали друга опция, освен да признаят.
Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.
това са несто, от никакво zна4ени когато новината иzлеzе.
правилито е едно: you sell the stock which are sold, you buy the stock which are bought
Не, идеята е, че VW са си признали, поради не знам какви причини. Не е имало никакъв шанс да ги хванат в умишлена лъжа, тъй като: а) никой няма достъп до кода им, и б) европейските и американските стандарти за тестване са само в лабораторни условия, които коренно се различават от реалните. Просто няма начин. Не знаем цялата история и няма смисъл да гадаем. Току-виж някой ги е изпял на американците и те да не са имали друга опция, освен да признаят.
Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.
Много лесно могат да ги хванат и без кода ако дублират с малки изменения условията при тестове и се получават огромни разлики. Няма нужда да знаеш кода на нещо за да схванеш че се държи много по-ралчно в ситуации при които не и трябвало да се държи различно. След това е въпрос на инженерство да се види къде е проблема и ако не е при хардуера значи е при софтуера така да се каже
Коментар