лонг бмв @ 72.78
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DAX
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеИдеята е че пречистването на въздуха при дизеловите автомобили струва скъпо. Ако продаваш скъпи коли или камиони това не е голям проблем. Но VW всъщност са продавали евтини коли и въпреки това са успявали да се справят. Нещо което всъщност другите марки не са успявали да направят.
Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеЛюти закани, а? Къде отиде равновесието? Глътна ли водица с "железните" акции?
Коментар
-
Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнениеVW са били хванати натясно и някакси са признали пред американците за лъжата. И това е единственото доказателство за вината им. Софтуера за управление на двигателите е строго пазена тайна и е обект на интелектуална собственост. Никой не може да принуди който е да е производител да си разкрие кода, само за да бъде отхвърлено подозрение в измама.
Колкото до данните, към които си дал линк - ами досега не съм видял тест на ADAC, който да не поставя на първите места немски производители.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеТеб вече да не би да те е отрязъл и психиатъра ти - пий си хапчетата редовно че иначе по някое време ще свършиш спящ в кашон под някой мост.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
VW обаче лъжат на теста. Което силно ме съмнява някой друг да е правил, защото директно открекоха - бмв поне, а няма смисъл да се отрича нещо което може лесно да бъде хванато.
.
Колкото до данните, към които си дал линк - ами досега не съм видял тест на ADAC, който да не поставя на първите места немски производители.
Коментар
-
“There’s no suggestion BMW has done anything illegal,” said Juergen Pieper, an Frankfurt-based analyst with Bankhaus Metzler. “However, there are concerns for the long-term damage on the business with diesel cars for every manufacturer that builds cars with these engines.”
http://www.bloomberg.com/news/articl...eeded-eu-limit
Овце
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеСтига си циврил. Трябвало е да мислиш преди да се набуташ с балонирани боклуци.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеГерманците са големи овце що не четат от самия извор на това ами вярват на някакви списания за автоидиотиСедерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Или с други думи реалистичността на самите тестове е отговорност на държавите. Това колите да се справят честно с тези тестове е отговорност на компаниите. Те се справят с тестовете които им правят, не с някакви други.
VW обаче лъжат на теста. Което силно ме съмнява някой друг да е правил, защото директно открекоха - бмв поне, а няма смисъл да се отрича нещо което може лесно да бъде хванато.
Така проблемът не е в разликата между емсииите при тест и при реално каране - естествено че всички автомобили ще го имат - дори само заради това че при различни пътни условия емисиите са различни. Разликата е в това кой мами и кой не.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнениемина по тикера, пак и в4ера 4етох интерву с тоz дето го е правил теста, и каzа 4е бмв са zасегнати, така 4е от 8 сутринта сам кас
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеКакви са тия циклофренически подскоци днес?Вся Власть Советам
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеhttp://www.theicct.org/sites/default...2009152015.pdf
BMW performed especially well over the NEDC (NOX CF of 0.2) and, despite a
fivefold increase in emissions, were still somewhat better than average over the
WLTC. The single Volkswagen vehicle that was tested by ADAC also had a low CF
over both the NEDC and WLTC. Mercedes-Benz vehicles also had a relatively good
average performance. Three single vehicles from Volvo, Renault, and Hyundai had very high very high NOX emissions over the WLTC (CFs of 14.6, 8.8, and 6.9, respectively).
Interestingly, these vehicles were just on the edge of compliance under NEDC
testing (CFs of 0.9, 1.0, and 0.9). These vehicles would very likely be unfit to pass
the RDE test, and would thus be left out of the EU market (unless they had their
NOX control systems recalibrated) if RDE type-approval criteria applied today.
Германците са големи овце що не четат от самия извор на това ами вярват на някакви списания за автоидиоти
Коментар
Коментар