IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • лонг бмв @ 72.78

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
      Идеята е че пречистването на въздуха при дизеловите автомобили струва скъпо. Ако продаваш скъпи коли или камиони това не е голям проблем. Но VW всъщност са продавали евтини коли и въпреки това са успявали да се справят. Нещо което всъщност другите марки не са успявали да направят.
      Не, идеята е, че VW са си признали, поради не знам какви причини. Не е имало никакъв шанс да ги хванат в умишлена лъжа, тъй като: а) никой няма достъп до кода им, и б) европейските и американските стандарти за тестване са само в лабораторни условия, които коренно се различават от реалните. Просто няма начин. Не знаем цялата история и няма смисъл да гадаем. Току-виж някой ги е изпял на американците и те да не са имали друга опция, освен да признаят.
      Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
        Люти закани, а? Къде отиде равновесието? Глътна ли водица с "железните" акции?
        Кви закани, факти, лудите обикновено така завършват - пък ти имаш всички симптоми за психично разстройство.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
          VW са били хванати натясно и някакси са признали пред американците за лъжата. И това е единственото доказателство за вината им. Софтуера за управление на двигателите е строго пазена тайна и е обект на интелектуална собственост. Никой не може да принуди който е да е производител да си разкрие кода, само за да бъде отхвърлено подозрение в измама.

          Колкото до данните, към които си дал линк - ами досега не съм видял тест на ADAC, който да не поставя на първите места немски производители.
          Идеята е че пречистването на въздуха при дизеловите автомобили струва скъпо. Ако продаваш скъпи коли или камиони това не е голям проблем. Но VW всъщност са продавали евтини коли и въпреки това са успявали да се справят. Нещо което всъщност другите марки не са успявали да направят.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            Теб вече да не би да те е отрязъл и психиатъра ти - пий си хапчетата редовно че иначе по някое време ще свършиш спящ в кашон под някой мост.
            Люти закани, а? Къде отиде равновесието? Глътна ли водица с "железните" акции?
            Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение

              VW обаче лъжат на теста. Което силно ме съмнява някой друг да е правил, защото директно открекоха - бмв поне, а няма смисъл да се отрича нещо което може лесно да бъде хванато.
              .
              VW са били хванати натясно и някакси са признали пред американците за лъжата. И това е единственото доказателство за вината им. Софтуера за управление на двигателите е строго пазена тайна и е обект на интелектуална собственост. Никой не може да принуди който е да е производител да си разкрие кода, само за да бъде отхвърлено подозрение в измама.

              Колкото до данните, към които си дал линк - ами досега не съм видял тест на ADAC, който да не поставя на първите места немски производители.

              Коментар


              • “There’s no suggestion BMW has done anything illegal,” said Juergen Pieper, an Frankfurt-based analyst with Bankhaus Metzler. “However, there are concerns for the long-term damage on the business with diesel cars for every manufacturer that builds cars with these engines.”

                http://www.bloomberg.com/news/articl...eeded-eu-limit

                Овце

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                  Стига си циврил. Трябвало е да мислиш преди да се набуташ с балонирани боклуци.
                  Теб вече да не би да те е отрязъл и психиатъра ти - пий си хапчетата редовно че иначе по някое време ще свършиш спящ в кашон под някой мост.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                    Германците са големи овце що не четат от самия извор на това ами вярват на някакви списания за автоидиоти
                    Стига си циврил. Трябвало е да мислиш преди да се набуташ с балонирани боклуци.
                    Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                    Коментар


                    • лесно може да сенаправи така 4е и да искат да хванат регулаторите измамата да не успеят
                      Вся Власть Советам

                      Коментар


                      • Или с други думи реалистичността на самите тестове е отговорност на държавите. Това колите да се справят честно с тези тестове е отговорност на компаниите. Те се справят с тестовете които им правят, не с някакви други.

                        VW обаче лъжат на теста. Което силно ме съмнява някой друг да е правил, защото директно открекоха - бмв поне, а няма смисъл да се отрича нещо което може лесно да бъде хванато.

                        Така проблемът не е в разликата между емсииите при тест и при реално каране - естествено че всички автомобили ще го имат - дори само заради това че при различни пътни условия емисиите са различни. Разликата е в това кой мами и кой не.

                        Коментар


                        • дау жонса само се су4и и върти само и само да не изпълни вимпела и да се издъни надоле крепат го ама ше им свършат цифрите и ше се издъни и той ...първото фибо подкрепа му е около 13 900
                          Вся Власть Советам

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнение
                            мина по тикера, пак и в4ера 4етох интерву с тоz дето го е правил теста, и каzа 4е бмв са zасегнати, така 4е от 8 сутринта сам кас
                            Волксваген ги глобяват за измама - директно. Всички останали производители са засегнати просто защото държавните агенции в европа им позволяват да използват по благопирятни условия при тестове. Това не е измама и по никакъв начин не могат да бъдат глобени за това.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              Какви са тия циклофренически подскоци днес?
                              тва къде го виждаш е тестване първите съпротива и подкрепа на дакса а посредата нейде е пивота
                              Вся Власть Советам

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                                http://www.theicct.org/sites/default...2009152015.pdf

                                BMW performed especially well over the NEDC (NOX CF of 0.2) and, despite a
                                fivefold increase in emissions, were still somewhat better than average over the
                                WLTC. The single Volkswagen vehicle that was tested by ADAC also had a low CF
                                over both the NEDC and WLTC. Mercedes-Benz vehicles also had a relatively good
                                average performance. Three single vehicles from Volvo, Renault, and Hyundai had very high very high NOX emissions over the WLTC (CFs of 14.6, 8.8, and 6.9, respectively).
                                Interestingly, these vehicles were just on the edge of compliance under NEDC
                                testing (CFs of 0.9, 1.0, and 0.9). These vehicles would very likely be unfit to pass
                                the RDE test, and would thus be left out of the EU market (unless they had their
                                NOX control systems recalibrated) if RDE type-approval criteria applied today.

                                Германците са големи овце що не четат от самия извор на това ами вярват на някакви списания за автоидиоти
                                мина по тикера, пак и в4ера 4етох интерву с тоz дето го е правил теста, и каzа 4е бмв са zасегнати, така 4е от 8 сутринта сам кас

                                Коментар

                                Working...
                                X