IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • може да се направи така 4е да няма хващане тоз софтуер дори да се положат неймоверни усилия от отдел програмисти
    Вся Власть Советам

    Коментар


    • Намерих го в същия доклад и как всъщност им е светнало за проблема.

      The results by NOX control technology indicate that most SCR- and EGR-equipped
      vehicles performed relatively well over the WLTC, but their average CF (1.6 for SCR and
      1.9 for EGR) is still higher than the average CF over the NEDC (0.6 for SCR and 0.8 for
      EGR). LNT-equipped vehicles have the best performance over the NEDC (0.4) but the
      worst over the WLTC (2.9). Also, three vehicles equipped with LNTs (Vehicles 18, 6,
      and 24) had extreme NOX emission levels (1167 mg/km, 708 mg/km and 553 mg/km
      of NOX, respectively). This is a clear indication that, in some cases, LNT technology is
      tuned to deliver good performance on the certification test, but not necessarily under
      the more transient, real-world conditions represented by the WLTC.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнение
        Long DAX @9420
        close 9452.

        Enough for today.

        отивам да иzу4авам кирилицата

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
          Не си прав и предполагам го знаеш. Условията в лабораторията са подробно разписани в документацията за теста - температура на въздуха, атмосферно налягане, газов състав, и т.н. В реалния живот всичко е коренно различно. Така например, основният източник на NOx е атмосферният въздух, който е близо 70% азот. При бедна горивна смес се изхвърля повече NOx, но се харчи по-малко гориво, и обратно. Газовия състав на околния въздух е един в София, а друг в Бургас и на Боровец. Сложи в уравнението различните температури на тези места и различното атмосферно налягане и ... теста отива по дяволите.

          И никой нищо не може да "дублира". Можеш да напишеш нова "карта" за управление на двигателя, но това вече няма нищо общо с производителя и каквито и тестове да правиш ще са невалидни.
          До колкото разбирам от тези тестове основните различия се получават при натоварване на двигателя като наклон, скорост на движение и така нататък. Ако теста се прави при спряло превозно средство например - нямам идея как се прави всъщност, но да кажем че е при спряло и в лаборатория, то ако при минимално по-високо натоварване дава в пъти по-високи емисии значи определено има нещо гнило и може да се задълбае в това.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            Много лесно могат да ги хванат и без кода ако дублират с малки изменения условията при тестове и се получават огромни разлики. Няма нужда да знаеш кода на нещо за да схванеш че се държи много по-ралчно в ситуации при които не и трябвало да се държи различно. След това е въпрос на инженерство да се види къде е проблема и ако не е при хардуера значи е при софтуера така да се каже
            Не си прав и предполагам го знаеш. Условията в лабораторията са подробно разписани в документацията за теста - температура на въздуха, атмосферно налягане, газов състав, и т.н. В реалния живот всичко е коренно различно. Така например, основният източник на NOx е атмосферният въздух, който е близо 70% азот. При бедна горивна смес се изхвърля повече NOx, но се харчи по-малко гориво, и обратно. Газовия състав на околния въздух е един в София, а друг в Бургас и на Боровец. Сложи в уравнението различните температури на тези места и различното атмосферно налягане и ... теста отива по дяволите.

            И никой нищо не може да "дублира". Можеш да напишеш нова "карта" за управление на двигателя, но това вече няма нищо общо с производителя и каквито и тестове да правиш ще са невалидни.

            Коментар


            • Long DAX @9420

              Коментар


              • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                Редно е да почна по малко да пълня дакс начи....
                Мииии... Кажи като започнеш!... Стига само си се заканвал.
                Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                Коментар


                • Short BorgWarner Inc. (BWA), Harman International Industries Inc (HAR), Gentex Corp.(GNTX)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                    Колкото повече се срива дакс-а толкова повече рИване на хартиените буболечки в тая тема. Ред сълзи, ред сополи.... хаха
                    Maй ти става кеф...
                    Редно е да почна по малко да пълня дакс начи....

                    ПС Обаче за да има обръщане трябва да изгоним и Импето...явно маркототевец го дава
                    Last edited by pipbel; 24.09.2015, 14:05.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнение
                      лонг бмв @ 72.78
                      close 74.52

                      Коментар


                      • Колкото повече се срива дакс-а толкова повече рИване на хартиените буболечки в тая тема. Ред сълзи, ред сополи.... хаха
                        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Stone_Kold Разгледай мнение
                          Дизелгейт се разраства*

                          Германското правителство заяви, че от манипулацията са засегнати и автомобили в Европа...следващата мина която ще изгърми коя е
                          suppliers to be hit: short now

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
                            Не, идеята е, че VW са си признали, поради не знам какви причини. Не е имало никакъв шанс да ги хванат в умишлена лъжа, тъй като: а) никой няма достъп до кода им, и б) европейските и американските стандарти за тестване са само в лабораторни условия, които коренно се различават от реалните. Просто няма начин. Не знаем цялата история и няма смисъл да гадаем. Току-виж някой ги е изпял на американците и те да не са имали друга опция, освен да признаят.
                            Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.
                            това са несто, от никакво zна4ени когато новината иzлеzе.

                            правилито е едно: you sell the stock which are sold, you buy the stock which are bought

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
                              Не, идеята е, че VW са си признали, поради не знам какви причини. Не е имало никакъв шанс да ги хванат в умишлена лъжа, тъй като: а) никой няма достъп до кода им, и б) европейските и американските стандарти за тестване са само в лабораторни условия, които коренно се различават от реалните. Просто няма начин. Не знаем цялата история и няма смисъл да гадаем. Току-виж някой ги е изпял на американците и те да не са имали друга опция, освен да признаят.
                              Не е незаконно в реалността двигателите ти да са по-мръсни отколкото показват тестовете в лаборатория. Незаконно става, едва когато си признаеш очевидното.
                              Много лесно могат да ги хванат и без кода ако дублират с малки изменения условията при тестове и се получават огромни разлики. Няма нужда да знаеш кода на нещо за да схванеш че се държи много по-ралчно в ситуации при които не и трябвало да се държи различно. След това е въпрос на инженерство да се види къде е проблема и ако не е при хардуера значи е при софтуера така да се каже

                              Коментар


                              • Дизелгейт се разраства*

                                Германското правителство заяви, че от манипулацията са засегнати и автомобили в Европа...следващата мина която ще изгърми коя е
                                Вся Власть Советам

                                Коментар

                                Working...
                                X