Първоначално изпратено от Императорът
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DAX
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеГлобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.
При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.
За мен по-голям проблем е опозоряването на костенуркаджиите.
Проклети да са.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.
С други думи Порше не вдигат изкуствено цената, по-скоро са си направили сметката, че изкупуването под 130 е на сметка, погледнато от всякъде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнениеDAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
Както казах и по-долу, абсурд е да разпродаваш на -3% акция на компания, обявила рекорден ръст на продажбите, ама то заещината принципно е неинтелигентно поведение.
А ако ти казваш: "яко глозгане" на спад от процент - процент и малко", значи си забравил на какви грозни гледки бяхме чести свидетели в последните месеци - тоя спад сега направо нищо не е.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Сега пък защо пада, кожата му розава - и то след най-падащите е Daimler - след новината за най-голям ръст на продажбите, сравнен с Audi и BMW?
Понякога пазарът се държи направо абсурдно. Не мисля, че причината е в някакво ново развихряне на Дизелгейт - защото тогава пропадането щеше да е ного по-сериозно.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
МАЛКО ПО-ПОДРОБНО СА ПИСАЛИ В ДНЕС.БГ:
http://www.dnes.bg/cars/2015/10/12/v...zelgeit.279379
Мицубиши право казват - тия са някакви еко-смешници, Мерцедес също са прави - зависи при какви условия е тестът - ако колата катери баси баирът, ясно е, че ще отделя повече, отколкото ако се пуска надолу по същият баир по инерция.
Прав е един от коментиращите надолу обаче - че рано или късно бъдещето е на теслите, ама... как човек да си купи кола или акция с такова позорно име?Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
В англоезичните среди търсят под вола теле само и само да заведат иск срещу голяма компания.
Иска нищо не струва, печалбата е 50% от обещетението (no win, no fee).
Mного адвокатски колективи също се облизват.
Довода е, продажната цена на колата ще падне и собственика ще изгуби пари.
Да не говорим, да извикат колата за ремонт и собственика да стои месец без кола.
Добре, ако сложат нов легален софтуер, колата няма да покрие никои изисквания, и трябва двигателя да се преработи.
Ако случая мине леко за VW, измамите от другите фирми ще станат масови.„Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
Не казвам, че няма рискове в тази игра. А и сега вече на 135 не бих купил и аз.Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 16:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеНе мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.
Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Първоначално изпратено от nasco_3 Разгледай мнениеИ аз ги купих уж дългосрочно,ама ще се оглежда за ниво на изход.Бях горд акционер 2-3 седмици
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеНе мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.
Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеС други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .
Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 15:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеПредполагам и преди две седмици също. Но ето какво писаха в събота за търговията в петък - пак Порше:
http://www.newvision.co.ug/news/6743...ery-buyer.html
Сигурно няма пенсия, която да не е ушита тук. Импето да не се кахъри - не са само могъщите
С други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
Коментар