IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

    За мен по-голям проблем е опозоряването на костенуркаджиите.
    Да, това е по-големия проблем. Но пък сега ако и другите се опозорят, проблемът няма да е толкова голям за VW. Това зависи най-вече от рекцията на потребителите, което е леко непредвидим фактор.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
      Глобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.

      При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.
      Ного ясно, че 18 МБ ще платят, ама в някой друг живот.

      За мен по-голям проблем е опозоряването на костенуркаджиите.

      Проклети да са.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
        ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
        Глобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.

        При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.

        С други думи Порше не вдигат изкуствено цената, по-скоро са си направили сметката, че изкупуването под 130 е на сметка, погледнато от всякъде.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
          DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
          Китайци: оправдание. Просто разни келяви спекулантченца, купували 7-8% по-ниско, хукват да кешират и глупавото стадо се панирва и ги следва.

          Както казах и по-долу, абсурд е да разпродаваш на -3% акция на компания, обявила рекорден ръст на продажбите, ама то заещината принципно е неинтелигентно поведение.

          А ако ти казваш: "яко глозгане" на спад от процент - процент и малко", значи си забравил на какви грозни гледки бяхме чести свидетели в последните месеци - тоя спад сега направо нищо не е.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
            Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

            Коментар


            • Сега пък защо пада, кожата му розава - и то след най-падащите е Daimler - след новината за най-голям ръст на продажбите, сравнен с Audi и BMW?

              Понякога пазарът се държи направо абсурдно. Не мисля, че причината е в някакво ново развихряне на Дизелгейт - защото тогава пропадането щеше да е ного по-сериозно.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • МАЛКО ПО-ПОДРОБНО СА ПИСАЛИ В ДНЕС.БГ:

                http://www.dnes.bg/cars/2015/10/12/v...zelgeit.279379

                Мицубиши право казват - тия са някакви еко-смешници, Мерцедес също са прави - зависи при какви условия е тестът - ако колата катери баси баирът, ясно е, че ще отделя повече, отколкото ако се пуска надолу по същият баир по инерция.

                Прав е един от коментиращите надолу обаче - че рано или късно бъдещето е на теслите, ама... как човек да си купи кола или акция с такова позорно име?
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • В англоезичните среди търсят под вола теле само и само да заведат иск срещу голяма компания.
                  Иска нищо не струва, печалбата е 50% от обещетението (no win, no fee).
                  Mного адвокатски колективи също се облизват.
                  Довода е, продажната цена на колата ще падне и собственика ще изгуби пари.
                  Да не говорим, да извикат колата за ремонт и собственика да стои месец без кола.

                  Добре, ако сложат нов легален софтуер, колата няма да покрие никои изисквания, и трябва двигателя да се преработи.
                  Ако случая мине леко за VW, измамите от другите фирми ще станат масови.
                  „Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”

                  Коментар


                  • VW hybrid bonds at 7%. that was my deal

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                      ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                      То е ясно, че сега куцо и сакато ще иска да се облажи от ситуацията. Почти съм сигурен, че в повечето случаи ще се стигне до споразумения с много по-малки суми от анонсираните в пресата. По-голям проблем може да се окаже един сериозен спад на продажбите и затруднено рефинансиране на WV Financial Services.

                      Не казвам, че няма рискове в тази игра. А и сега вече на 135 не бих купил и аз.
                      Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 16:26.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                        Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                        Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                        ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                        За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nasco_3 Разгледай мнение
                          И аз ги купих уж дългосрочно,ама ще се оглежда за ниво на изход.Бях горд акционер 2-3 седмици
                          VW скандалът предложи добри възможности и за краткосрочна търговия и за заемане на по-дългосрочна позиция. Както повечето такива скандали, между другото.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                            Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                            Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                            И аз ги купих уж дългосрочно,ама ще се оглежда за ниво на изход.Бях горд акционер 2-3 седмици

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                              С други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .
                              Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                              Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                              Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 15:35.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                                Предполагам и преди две седмици също. Но ето какво писаха в събота за търговията в петък - пак Порше:

                                http://www.newvision.co.ug/news/6743...ery-buyer.html
                                Мамата си джасали тия с големите експозиции ...чудят се какво да измислят за да вдигнат цената и ... да могат да разтоварят с по- прилична загуба.... или да усреднят
                                Сигурно няма пенсия, която да не е ушита тук. Импето да не се кахъри - не са само могъщите
                                С други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .
                                За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                                Коментар

                                Working...
                                X