IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
    ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
    Глобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.

    При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.

    С други думи Порше не вдигат изкуствено цената, по-скоро са си направили сметката, че изкупуването под 130 е на сметка, погледнато от всякъде.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
      DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
      Китайци: оправдание. Просто разни келяви спекулантченца, купували 7-8% по-ниско, хукват да кешират и глупавото стадо се панирва и ги следва.

      Както казах и по-долу, абсурд е да разпродаваш на -3% акция на компания, обявила рекорден ръст на продажбите, ама то заещината принципно е неинтелигентно поведение.

      А ако ти казваш: "яко глозгане" на спад от процент - процент и малко", значи си забравил на какви грозни гледки бяхме чести свидетели в последните месеци - тоя спад сега направо нищо не е.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
        Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

        Коментар


        • Сега пък защо пада, кожата му розава - и то след най-падащите е Daimler - след новината за най-голям ръст на продажбите, сравнен с Audi и BMW?

          Понякога пазарът се държи направо абсурдно. Не мисля, че причината е в някакво ново развихряне на Дизелгейт - защото тогава пропадането щеше да е ного по-сериозно.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • МАЛКО ПО-ПОДРОБНО СА ПИСАЛИ В ДНЕС.БГ:

            http://www.dnes.bg/cars/2015/10/12/v...zelgeit.279379

            Мицубиши право казват - тия са някакви еко-смешници, Мерцедес също са прави - зависи при какви условия е тестът - ако колата катери баси баирът, ясно е, че ще отделя повече, отколкото ако се пуска надолу по същият баир по инерция.

            Прав е един от коментиращите надолу обаче - че рано или късно бъдещето е на теслите, ама... как човек да си купи кола или акция с такова позорно име?
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • В англоезичните среди търсят под вола теле само и само да заведат иск срещу голяма компания.
              Иска нищо не струва, печалбата е 50% от обещетението (no win, no fee).
              Mного адвокатски колективи също се облизват.
              Довода е, продажната цена на колата ще падне и собственика ще изгуби пари.
              Да не говорим, да извикат колата за ремонт и собственика да стои месец без кола.

              Добре, ако сложат нов легален софтуер, колата няма да покрие никои изисквания, и трябва двигателя да се преработи.
              Ако случая мине леко за VW, измамите от другите фирми ще станат масови.
              „Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”

              Коментар


              • VW hybrid bonds at 7%. that was my deal

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                  ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                  То е ясно, че сега куцо и сакато ще иска да се облажи от ситуацията. Почти съм сигурен, че в повечето случаи ще се стигне до споразумения с много по-малки суми от анонсираните в пресата. По-голям проблем може да се окаже един сериозен спад на продажбите и затруднено рефинансиране на WV Financial Services.

                  Не казвам, че няма рискове в тази игра. А и сега вече на 135 не бих купил и аз.
                  Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 16:26.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                    Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                    Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                    ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                    За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от nasco_3 Разгледай мнение
                      И аз ги купих уж дългосрочно,ама ще се оглежда за ниво на изход.Бях горд акционер 2-3 седмици
                      VW скандалът предложи добри възможности и за краткосрочна търговия и за заемане на по-дългосрочна позиция. Както повечето такива скандали, между другото.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                        Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                        Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                        И аз ги купих уж дългосрочно,ама ще се оглежда за ниво на изход.Бях горд акционер 2-3 седмици

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                          С други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .
                          Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                          Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                          Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 15:35.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                            Предполагам и преди две седмици също. Но ето какво писаха в събота за търговията в петък - пак Порше:

                            http://www.newvision.co.ug/news/6743...ery-buyer.html
                            Мамата си джасали тия с големите експозиции ...чудят се какво да измислят за да вдигнат цената и ... да могат да разтоварят с по- прилична загуба.... или да усреднят
                            Сигурно няма пенсия, която да не е ушита тук. Импето да не се кахъри - не са само могъщите
                            С други думи - според мен ще има и по-добри нива за покупка в следващите няколко месеца, ама всеки си знае .
                            За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнение
                              2 weeks ago
                              Предполагам и преди две седмици също. Но ето какво писаха в събота за търговията в петък - пак Порше:

                              http://www.newvision.co.ug/news/6743...ery-buyer.html

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение
                                За DCM имаш ли мнение? Облизвам се след спада там, но нещо не мога да се престраша.
                                В тия техничарските съм гола вОда, толкоз ги и следя, хич не ме питай.
                                Имам само AAPL и малко корейски оледчета LPL.
                                Гласях се и на цефа QQQX, ма докат се наканя и излете...

                                Коментар

                                Working...
                                X