IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Логаритмичната скала бая изкривява нещата. Тия спадове в началото изглеждат големи, но на линейна ще са направо незабележими. Спомням си как през 2000та един мой шеф имаше акции на Амазон и около 40-50 долара на акция му беше вече на печалба и беше доволен. Само дето като повечето хора се паникьоса при дот ком краша и ги разкара.
    Сега щеше да има няколко милиона ако ги беше "забравил" в портфейла си.

    Дългосрочните инвестиции не са за всички.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Бъркаш темите, месиш се в разговорите и като цяло досаждаш с протяжни и безмислени аргументации замъглени от идиотите в #TESLAQ форумите. Наскоро гледах Jim Chanos. Нещо разколебан ми се видя. На въпроса ако види Мъск какво би му казал: "Well Done"
      Аргументация е доста силен термин за безкрайните чаршафи на тоя трол в които няма и зрънце мисъл.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Важно е да отстоявам мнението си.

        Не е като при теб: който казваше, че при падащ пазар (!) - за цени на акцията на Тесла - не говорим!

        Изтри ли мнението си оттогава?

        Ако не си - можеш да го заличиш. Моето си остава.
        Продължаваш да спамиш. Преодолей комплексите и продължавай напред. И престани да повтаряш едни и същи глупости. Не сме в детската градина

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Учудваш ме. Уж си фундаменталист и дългосрочен инвеститор?
          2000 година амазон е 75$. Година и половина по-късно е 6$.
          Днес 3 150$

          Ако си краткосрочен спекулант Тесла е скъпа, защото вече направи мнооого голямо движение. Ако си дългосрочен - от дистанцията на времето спадовете ще изглеждат така:

          [ATTACH=CONFIG]n3688142[/ATTACH]
          Логаритмичната скала бая изкривява нещата. Тия спадове в началото изглеждат големи, но на линейна ще са направо незабележими. Спомням си как през 2000та един мой шеф имаше акции на Амазон и около 40-50 долара на акция му беше вече на печалба и беше доволен. Само дето като повечето хора се паникьоса при дот ком краша и ги разкара.
          Сега щеше да има няколко милиона ако ги беше "забравил" в портфейла си.

          Коментар


          • Важно е да отстоявам мнението си.

            Не е като при теб: който казваше, че при падащ пазар (!) - за цени на акцията на Тесла - не говорим!

            Изтри ли мнението си оттогава?

            Ако не си - можеш да го заличиш. Моето си остава.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Тесла БЕШЕ изгодна за инвестиране, когато ти при падащ пазар твърдеше, че в тая тема не говорим за акции.

              Убеден беше в това!
              Бъркаш темите, месиш се в разговорите и като цяло досаждаш с протяжни и безмислени аргументации замъглени от идиотите в #TESLAQ форумите. Наскоро гледах Jim Chanos. Нещо разколебан ми се видя. На въпроса ако види Мъск какво би му казал: "Well Done"

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                Това не е аргумент за, а против Тесла

                Щеше да има резон, в това което казваш ако TSLA се продаваше на 1/10 от цената на VOW, но маркет кап-а на Тесла е 10х това на VOW. Тесла е оценена така, все едно в бъдеще ще са единственият производител на коли в света. А VOW e много вероятно след една-две години да продават повече EVs от Тесла, много повече
                Провери отново колко EV се очаква VW да произвежда през 2025та?
                При Тесла ще са няколко пъти повече, но няма да са само автомобили. Следват автономни автомобили (продажба на лицензи за софтуера); таксита; енергия (батерии + покриви); utility (дистрибуция на ел. енергия) и т.н.
                Цената е висока и ще има спадове и покачвания, но като цяло посоката е на североизток.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Учудваш ме. Уж си фундаменталист и дългосрочен инвеститор?
                  2000 година амазон е 75$. Година и половина по-късно е 6$.
                  Днес 3 150$

                  Ако си краткосрочен спекулант Тесла е скъпа, защото вече направи мнооого голямо движение. Ако си дългосрочен - от дистанцията на времето спадовете ще изглеждат така:

                  [ATTACH=CONFIG]n3688142[/ATTACH]

                  Тесла БЕШЕ изгодна за инвестиране, когато ти при падащ пазар твърдеше, че в тая тема не говорим за акции.

                  Убеден беше в това!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                    Не твърдя, че Тесла е куха компания, нито че ще са неуспешни. Но не е ли време да се кешира печалбата от този балон
                    Учудваш ме. Уж си фундаменталист и дългосрочен инвеститор?
                    2000 година амазон е 75$. Година и половина по-късно е 6$.
                    Днес 3 150$

                    Ако си краткосрочен спекулант Тесла е скъпа, защото вече направи мнооого голямо движение. Ако си дългосрочен - от дистанцията на времето спадовете ще изглеждат така:

                    Click image for larger version

Name:	AMZN.jpg
Views:	1
Size:	70.1 КБ
ID:	3688142

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      Чакам отде ша изскочи тръбичката
                      Хехе. Чакал. Ами чакай.

                      Коментар


                      • Това не е аргумент за, а против Тесла

                        Щеше да има резон, в това което казваш ако TSLA се продаваше на 1/10 от цената на VOW, но маркет кап-а на Тесла е 10х това на VOW. Тесла е оценена така, все едно в бъдеще ще са единственият производител на коли в света. А VOW e много вероятно след една-две години да продават повече EVs от Тесла, много повече


                        Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                        В момента цената на акциите е надута заради изкупуването покрай S&P500, но балонът, който някои от вас виждат, е маалко мехурче на фона на това, което се очаква като бъдеще, дори (отново) след годинка. Пише ви софтуерен инженер, човек със синиър опит в аутомотив бизнеса и един от хората, които в момента са може би най-информираните на Тесла тема в България. Не пропускам изречение, което да е излязло днес по тази тема. Следя какво се случва и с VW, съветвам ви и вие да погледнете какво каза преди няколко дни CEOто на VW Group - хората панически изготвят "план Т" - как да догонят Тесла и са склонни да инвестират безумно ударно десетки милиарди, за да имат шанс да догонят Тесла. Дийз си го казва публично и в прав текст - Нещата ще се случат, с нас или без нас, ако налеем тези десетки милиарди и действаме умопомрачително бързо, имаме някакъв шанс да оцелеем.

                        Коментар




                        • Hey guys!

                          So I've been getting a ton of messages asking me about my opinion on Tesla , and whether this is a long, a short, or what have you, and I thought I would make this post to illustrate the framework I'm working from when trading it.

                          From a fundamental perspective, Tesla has an unbelievable valuation. It's valued at 230 times 2021 Earnings , and at OVER 100 TIMES 2023 EARNINGS . People, this is a car company. 20 years from now this will trade for 0.8x sales. Even if you make the argument that Tesla is more than a car company (which it hasn't even come close to proving), then you still need to understand that there isn't a single industry on earth where companies trade with these multiples. Even asset light, subscription based cloud software SaaS companies don't trade at over 100x their FY4 MULTIPLES. The valuation here is insanity. Because of this, I'm very much working with a "the market can stay irrational longer than you can stay solvent" approach to trading it.

                          I think that the previous move actually provides a decent framework for understanding what the stock is capable of. In early August, the stock was trading around without much momentum following a massive 5 month run, and suddenly the split news came out. The stock instantly jumped 50%, consolidated for a few days, and then flew up another 18% from there before taking a MASSIVE dive. I think a similar situation is happening. The S&P inclusion turned from speculation into a real, concrete catalyst (mechanically, not from a business operations perspective), and the stock ran about 50% before consolidating for a week or so. Now, the stock has continued to breakout, with about 8% in gains so far, mostly from today's 50 point move. If you extrapolate the move from August into today's situation, then we have a bit more room to rally before we run out of steam. I'll be looking to short this name on lower timeframes with tight risk once we get up into that region.

                          If Tesla hadn't split, the price right now would be 3200. We were trading beneath 200 early in the year this year. Seem right?

                          Markets aren't efficient.

                          Cheers!

                          https://www.tradingview.com/chart/TS...rt-Tesla-TSLA/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                            В момента цената на акциите е надута заради изкупуването покрай S&P500, но балонът, който някои от вас виждат, е маалко мехурче на фона на това, което се очаква като бъдеще, дори (отново) след годинка. Пише ви софтуерен инженер, човек със синиър опит в аутомотив бизнеса и един от хората, които в момента са може би най-информираните на Тесла тема в България. Не пропускам изречение, което да е излязло днес по тази тема. Следя какво се случва и с VW, съветвам ви и вие да погледнете какво каза преди няколко дни CEOто на VW Group - хората панически изготвят "план Т" - как да догонят Тесла и са склонни да инвестират безумно ударно десетки милиарди, за да имат шанс да догонят Тесла. Дийз си го казва публично и в прав текст - Нещата ще се случат, с нас или без нас, ако налеем тези десетки милиарди и действаме умопомрачително бързо, имаме някакъв шанс да оцелеем.

                            В този конекст ще се изкажа малко наперено и ще ви дам съвет да не коментирате гръмко бизнеси и технологии, които грам не разбирате. Стойте си скептични, говорете наизуст. Трейдвайте си технически и оставете фундаменталните инвеститори да правят печалба от "балони" като Apple, Amazon, Facebook, Google и т.н.

                            Има няколко много малко вероятни пътя, по които Тесла може да се провали и това са неща от сорта на - да дойдат извънземни, да падне метеорит, да стане някакъв друг апокалипсис или трета световна. Най-вероятния неочакван провал би дошъл ако Мъск вземе да се гътне, но дори и това да се случи, мога да ви уверя, че Тесла вече са събрали каймакът от най-добрите инженери и бизнесмени по темите, които ги засягат. Както Apple продължава да расте и след Джобс, така дори и смъртта на Мъск не би сринала Тесла.

                            Мислете си, че ви говори фанатик-фенбой, но се замислете дали всъщност нямам много повече информация за бизнеса им и дали нямам достатъчно експертиза, за да преценя, че бъдещетов ,което Тесла е най-голямата компания в света, а Мъск е първия трилионер в света, не е доста по-вероятно от пропадане в обратната посока

                            Мислете си, а ако имате средства, моето лично мнение е, че buy & hold в рамките на 1-2-3 години най-вероятно ще бъде едно от най-добрите, нискорискови и адски печеливши финансови решения в живота ви. Успех с мисленето!

                            И последна подсказка от мен - следете кога ще се появи Starlink като IPO (може би 2-3год) и отново коментирайте наизуст, не четете и бъдете скептични Успех!
                            Като прочетох за трилионер и спрях да чета... Ще те е срам че си писал подобни глупости. На спечелилите честито, но повечето няма да се усетят че е трябвало да продават до деня в който акцията ще спадне с 30%. A иначе не съм хейтър на електрчиеските коли и от година карам Plug-in hybrid в ценовия клас на Model 3
                            Last edited by desperado; 08.12.2020, 00:34.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              И ти си...от коя страна?
                              Чакам отде ша изскочи тръбичката

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                                Епа някои кешират, докато има балък да пълни от другата страна
                                И ти си...от коя страна?

                                Коментар

                                Working...
                                X