If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А не трябва, основното им предимство е неясната им стойност. Там, където стойността е по-лесно определима цените отдавна са високи и няма потенциал за печалби. Докато хазартните страсти при теха изкривяват достатъчно цените и в двете посоки, така че е по-рационално да се търгува с неизвестното.
Хахаха - разчиташ че си по умен от масата инвеститори там и ще излезеш навреме - аз поне за себе си нямам такова мнение
Като махнат бизнеса с хардуера и ще стават за покупка. Ама са като мудни пенсионери в отърваването от лошата част от бизнеса. И докато разкарат тази част може още много да падат.
По принцип и аз съм скептичен към tech компаниите (въпреки, че имам Гугъл и PCLN, но си мисля да продам половината и от двете по някое време).
А не трябва, основното им предимство е неясната им стойност. Там, където стойността е по-лесно определима цените отдавна са високи и няма потенциал за печалби. Докато хазартните страсти при теха изкривяват достатъчно цените и в двете посоки, така че е по-рационално да се търгува с неизвестното.
От тези само Епъл са силен бранд. По принцип и аз съм скептичен към tech компаниите (въпреки, че имам Гугъл и PCLN, но си мисля да продам половината и от двете по някое време).
не си прав- има си изследване за цената на брандовете
епъл, майкрософт, гугъл, кока кола, ай би ем, макдоналдс, самсунг, тойота, дженерал илектрик и фесбук са в десетката.
От тях растежни са само епъл, майкрософт, гугъл и фейсбук. Като за майкрософт може и да се поспори дали е валю или гроут.
В полезрението са ми - нещо се олюляват като продажби и печалбица, но са си сила, ежегодно снасят все повече и повече като дивидентец - не им знам последните отчети, но ми изглеждат подценени почти достигали 160 кинта, сега са около 126.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
И като я диверсифицираш и акционерите ще те изядат жив. Това с диверсификацията на компания в различни сектори е нещо което върви само в развиващи се пазари. на развит пазар подобно нещо бива веднага наказано от пазара - цялата компания ще почне веднага да се търгува със солиден дисконт.
Ако съм мажоритарин, пращам акционерите при Любо Пенев, щом нямат акъл да разбират, че им мисля доброто.
Ако бях господар на Ябълката, да съм си купил цяла държава досега.
Апропо - не зная какво правят Нокия, ама и двете ми моби се казват така и съм супер доволен от тях и не ща смъртофони, без значение Ябълки или *уй Вей.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Растежните компании със силни брандове се появяват и изчезват през годините с бясна скорост. Някой вече да мисли че блекбъри е успешна инвестиция. Нокия какво прави сега - пак ли продава гуми. Ериксон се мъчат да оцелеят. Палм пайлът - някой спомня ли си ги. Мога да почна да изброявам и в други сектори. ПЕ 30 предполага поне 20 години растеж - колко растежни компании са успели да го постигнат. Аз се сещам за майкрософт, епъл, за гугъл и амазон още не е ясно. Фейсбук - някой спомня ли си майспейс - отминала звездна компания. Кой може да гарантира че Фейсбук ще съществува дори и само след 10 години. Ама се търгува на ПЕ 100. тотална идиотия - почти напълно убеден че дори само след 20 години ФБ ще е история. но има някои оптимисти дето мислят за 50 години растеж Гугъл - кой може да гарантира че търсенето в интернет ще е същото дори и само след 5 години. А те само от това изкарват пари - другото им е за забавление.
От тези само Епъл са силен бранд. По принцип и аз съм скептичен към tech компаниите (въпреки, че имам Гугъл и PCLN, но си мисля да продам половината и от двете по някое време).
Изброяваш обаче само високотехнологически - съгласен съм с твоите съображения - аз примерно ако бях измислил и развил и измогъщил високотехнологическа компания - щях да направя всичко възможно да я диверсифицирам като активи поне, а ако може и като дейност извън високотехнологическото.
От друга страна компании, действащи в по-традиционни отрасли са ного по-стабилни във времето.
И като я диверсифицираш и акционерите ще те изядат жив. Това с диверсификацията на компания в различни сектори е нещо което върви само в развиващи се пазари. на развит пазар подобно нещо бива веднага наказано от пазара - цялата компания ще почне веднага да се търгува със солиден дисконт.
Растежните компании със силни брандове се появяват и изчезват през годините с бясна скорост. Някой вече да мисли че блекбъри е успешна инвестиция. Нокия какво прави сега - пак ли продава гуми. Ериксон се мъчат да оцелеят. Палм пайлът - някой спомня ли си ги. Мога да почна да изброявам и в други сектори. ПЕ 30 предполага поне 20 години растеж - колко растежни компании са успели да го постигнат. Аз се сещам за майкрософт, епъл, за гугъл и амазон още не е ясно. Фейсбук - някой спомня ли си майспейс - отминала звездна компания. Кой може да гарантира че Фейсбук ще съществува дори и само след 10 години. Ама се търгува на ПЕ 100. тотална идиотия - почти напълно убеден че дори само след 20 години ФБ ще е история. но има някои оптимисти дето мислят за 50 години растеж Гугъл - кой може да гарантира че търсенето в интернет ще е същото дори и само след 5 години. А те само от това изкарват пари - другото им е за забавление.
Изброяваш обаче само високотехнологически - съгласен съм с твоите съображения - аз примерно ако бях измислил и развил и измогъщил високотехнологическа компания - щях да направя всичко възможно да я диверсифицирам като активи поне, а ако може и като дейност извън високотехнологическото.
От друга страна компании, действащи в по-традиционни отрасли са ного по-стабилни във времето.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар