IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
    Фасулска работа друг път. Къде са им батериите на автопроизводителите? И това им е по-малкия проблем. Големия им проблем е че имат да догонват в софтуера, и най-вече в платформата, апликациите и екосистемата. Там много трудно могат да се сравняват с Епъл а и с Тесла, те също са в Силикън вали впрочем.
    Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
    Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.

    И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
    Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.
    Малка се обърках докато чета написаното- доста си омешал нещата ...
    Първо да попитам - какво е познанието ти за ел.мотор ?
    Какво се е променило от годините на Никола Тесла до сега ?
    Макар, че три години съм бачкал в един голям завод за ел.машини и съм се ровил в детайли (ремонтирал, пренавивал и т.н.) във всякакъв тип ел.двигатели не мога да отговоря категорично на този въпрос. Но ако трябва да е еднозначно , то отговорът е – НИЩО
    Това, което ще видиш под капака на един тролей в общи линии е същото като под капака на Теслата ...Разликата е една – на едната електричка пише Шкода а на другата Мъск ... Разбира се, преекспонирам , но това не променя истината.
    Софтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
    Шаси и дизайн – никой не е правил, нали ?
    Оставих батерията за накрая. Не знам да са направили революция относно КПД на батерията спрямо други производители. В случай, че разполагаш с такава информация моля да я споделиш.
    Изграждането на огромен завод за батерии няма да им даде предимство ако не произвеждат нещо наистина иновативно (мразя тази дума)
    Жалко за Тесла, Никола ..... че така безобразно му "патентоваха" името .
    За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
      Фасулска работа друг път. Къде са им батериите на автопроизводителите? И това им е по-малкия проблем. Големия им проблем е че имат да догонват в софтуера, и най-вече в платформата, апликациите и екосистемата. Там много трудно могат да се сравняват с Епъл а и с Тесла, те също са в Силикън вали впрочем.
      Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
      Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.

      И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
      Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.
      БМВ продава повече изцяло електрически автомобили отколкото Тесла. Тесла дълго време бяха реално издържани от Даймлер. Те си продадоха дела преди няколко месеца. Лидерите при автономните автомобили са всъщност Даймлер, БМВ и Ауди. Те отдавна имат подобни прототипи, просто няма смисъл да ги слагат при сериините автомобили. Патентите при батериите на Тесла всъщност Елън Мъск ги отвори - така че и там нямат реално никакво предимство. Единственото което им крепи капитализацията на Тесла е всъщност фабриката им за батерии която правят. Но до колко печеливша ще бъде тя е въпрос на проникване на електрически автомобили. Те за това и си откриха патентите де. Отново германските автомобилостроители купиха картите на Нокия просто за да не зависят изцяло от Гугъл. Така реално подбиват ценовата сила на Гугъл доста драматично.

      гугъл се опитва да направи автомобилите като комодити - защото тогава ще имат огромно конкурентно предимство, но силно ме съмнява да успеят да го направят в голям мащаб. Болоре във Франция се опитва това да го прави в комерсиален мащаб - но някой извън Франция да е чувал за тях.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
        Логиката е следната - фасулска работа откъм инж. гледна точка да се направи ел. кола..Основно TSLA се крепeше от бранда, но до кога ? И от петролния картел - до преди аферата костенурка ...Вече във войната се включиха големите автопроизводители , които заявиха пълна промяна на курса до 2050 ... Кеш ? ... бързо се харчи, когато спре поточето ...
        Фасулска работа друг път. Къде са им батериите на автопроизводителите? И това им е по-малкия проблем. Големия им проблем е че имат да догонват в софтуера, и най-вече в платформата, апликациите и екосистемата. Там много трудно могат да се сравняват с Епъл а и с Тесла, те също са в Силикън вали впрочем.
        Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
        Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.

        И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
        Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.
        Last edited by BobyB; 21.10.2015, 08:47.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
          Не виждам логиката Тесла да потъва, напротив, за тях е добре ако толкова богата компания се намеси сериозно, ще се разшири неимоверно пазара на ел. коли. По-скоро динозаврите в бранша трябва да се притесняват.
          200 милиарда кеш - цялата авто индустрия няма толкова, отделно огромното доверие сред инвеститорите, мераците на Гугъл, също червиви с пари...
          Логиката е следната - фасулска работа откъм инж. гледна точка да се направи ел. кола..Основно TSLA се крепeше от бранда, но до кога ? И от петролния картел - до преди аферата костенурка ...Вече във войната се включиха големите автопроизводители , които заявиха пълна промяна на курса до 2050 ... Кеш ? ... бързо се харчи, когато спре поточето ...
          За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
            ми те откакто aapl говорят за направа на кола Тесла нещо потъват та да видим докъде ще продължи
            Не виждам логиката Тесла да потъва, напротив, за тях е добре ако толкова богата компания се намеси сериозно, ще се разшири неимоверно пазара на ел. коли. По-скоро динозаврите в бранша трябва да се притесняват.
            200 милиарда кеш - цялата авто индустрия няма толкова, отделно огромното доверие сред инвеститорите, мераците на Гугъл, също червиви с пари...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
              Те верно,че кеш имат бол,и зомбита си имат бол,и ако решат....,ама....
              Нелепо е......
              Нелепо е когато някой си вкарва парите в такива компании като TSLA и NFLX...
              Някой търгува ли IBM ? Според мен иде момента в който приятелчетата на Бъфет (повечето от които той спаси през 2009) ще се намесят ...но дали да го подкрепят или да го разкъсат ....нали са момчета от класа - банкерчета
              За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

              Коментар


              • Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
                ми те откакто aapl говорят за направа на кола Тесла нещо потъват та да видим докъде ще продължи
                Те верно,че кеш имат бол,и зомбита си имат бол,и ако решат....,ама....
                Нелепо е......
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                  Какво стана с теслата? ??? -10%
                  ми те откакто aapl говорят за направа на кола Тесла нещо потъват та да видим докъде ще продължи

                  Коментар


                  • Какво стана с теслата? ??? -10%
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнение
                      Как се оправяш с 60 позиции?
                      То зависи колко надълбоко ги проучва. Но дали с трансакционните разходи по тези 60 позиции не е по-добре просто да се купи индекс?

                      Ако въпросът е да се направи експеримент дали порфейлната теория работи, това може да стане и със симулиран портфейл, просто така за спорта.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от jori Разгледай мнение
                        На колегата са му удържали 40%.
                        За това дали трябва да му върнат разликата между 40% и 10% или 40% и 5% не мога да споря, защото СИДДО съм го чел и е супер объркано - казва нещо от сорта на "може да се удържа, но може и да не се удържа".
                        Предполагам, че ще е доволен и до 10% да му върнат разликата.
                        Пуснал съм формулярите ,ще пиша като ми въстановят данъците колко е!Ако ги въстановят де

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
                          колегата има друго в предвид възстановяване на част от данъка - в бг е 5%
                          той ползва посредник(за възстановяване), който му взема 20% от разликата между 5 - 10 %
                          На колегата са му удържали 40%.
                          За това дали трябва да му върнат разликата между 40% и 10% или 40% и 5% не мога да споря, защото СИДДО съм го чел и е супер объркано - казва нещо от сорта на "може да се удържа, но може и да не се удържа".
                          Предполагам, че ще е доволен и до 10% да му върнат разликата.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от jori Разгледай мнение
                            10% удържат.
                            колегата има друго в предвид възстановяване на част от данъка - в бг е 5%
                            той ползва посредник(за възстановяване), който му взема 20% от разликата между 5 - 10 %
                            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nasco_3 Разгледай мнение
                              Там данъци няма ли,или брокера върши без пари цялата процедура?
                              10% удържат.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от jori Разгледай мнение
                                Обирджии са, но има един тънък момент - защото им го позволяваш. Прехвърли се на IB.
                                Според мен не е трейдърско да оставяш 20% на посредници, които са принципно излишни.
                                Там данъци няма ли,или брокера върши без пари цялата процедура?

                                Коментар

                                Working...
                                X