If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Трябва пазара да се подкрепя и да расте щото ти си дълъг и не искаш да си къс за да може хората с пари да правят повече пари а тези които нямат да губят повече
Знаеш, че какво ще стане с пазара в следващите година-две не ме вълнува особено. Имам много дълъг хоризонт. Щом популизмът ме притеснява за това накъде ще тръгне световната иконономика в следващите 10г. значи става дума за сериозни рискове. И кой най-много ще пострада?
Популизъм наричаш това което не изнася на политиците,
Явно, че не. Щом говоря за Лимън и за серия популистки действия на политиците до сега. Но нещата вече стават по-сериозни. От лека форма на популизъм и некомпетентност навлизаме в много по-тежка форма.
Ако златото се задържи към 1300 производителите ще направят добри печалби, как мислите?
Няма производител, който да е на загуба и при 1200.
Барик, Елдорадо , Дънди - притежавам първите две ...
Ей, Пандата, да си направи един пич и за своите, ако иска
но и не чакай супер печалби, това не е много печеливш бизнес, aкциите имат да се качат още, щото в началато на годината бяха пред умирачка. .
Не обичам да не кажа мразя хора с мисленето на бюрократ да говори за популизъм
Популизъм наричаш това което не изнася на политиците, Не е популсъзъм това да не си съгласен със статуквото което увеличава богатите и бюрокрацията, а това се сличва
И когато хората се обеденят против това ти ги наричаш популисти
Трябва пазара да се подкрепя и да расте щото ти си дълъг и не искаш да си къс за да може хората с пари да правят повече пари а тези които нямат да губят повече
И това ти го казвам аз който има повече пари от теб
Защо мисля така?
Чакай сега. За теб справедливостта явно се изразява пазара не само да не се подкрепя, ами да се удари и занули за да ти излязат късите
В тази фирма двамата управляващи компанията организирали байбак тендер преди 10-тина дни с почти целия наличен кеш на компанията . А на търга спечелили самите те и си продали собствените акции.
Иначе, сега след Брекзита съм по-малко бичи, естествено. Но за мене рискът е основно политически. Вълната на популизма явно е много силна. Брекзита налива допълнително вода в мелницата на популизма.
Много глупости се натвориха в името на популизма, като почнем с това, че оставиха Лимън да фалира (и още цяла поредица от глупави политически решения, които няма да е уместно да коментирам). Радостта от подобни случки е краткотрайна. Т. нар. обикновен човек може да ликува пет минути, но после ще опере пешкира.
Не обичам да не кажа мразя хора с мисленето на бюрократ да говори за популизъм
Популизъм наричаш това което не изнася на политиците, Не е популсъзъм това да не си съгласен със статуквото което увеличава богатите и бюрокрацията, а това се сличва
И когато хората се обеденят против това ти ги наричаш популисти
Трябва пазара да се подкрепя и да расте щото ти си дълъг и не искаш да си къс за да може хората с пари да правят повече пари а тези които нямат да губят повече
И това ти го казвам аз който има повече пари от теб
че чак съветваш да не се купува пък било то и тесла
Иначе, сега след Брекзита съм по-малко бичи, естествено. Но за мене рискът е основно политически. Вълната на популизма явно е много силна. Брекзита налива допълнително вода в мелницата на популизма.
Много глупости се натвориха в името на популизма, като почнем с това, че оставиха Лимън да фалира (и още цяла поредица от глупави политически решения, които няма да е уместно да коментирам). Радостта от подобни случки е краткотрайна. Т. нар. обикновен човек може да ликува пет минути, но после ще опере пешкира.
Elio has also taken several recent steps forward on its path toward realizing a dream the company’s founder has nurtured for almost a decade — to build a successful car company, something that, minus Tesla, Elio is quick to point out no one has done in the U.S. since Walter Chrysler in 1925.
Панда, нещо май си се объркал. На снимката от линка ти се вижда съвсем обикновен ДВГ и съвсем ясно се виждат колекторите.
И си е написано на едно друго място :
Първоначално изпратено от Black and white cat-footРазгледай мнение
няма начин да успеят - направили са една супер яка кола която струва колкото ново бмв и дори не могат да я произвеждат масово защото има твърде много части и не могат да организират доставката. дори всичко да протече гладко, големите автопроизводители просто ще ги копират и ще подбият цените
елио поне пробват нещо ново - наистина евтина електрическа кола (6800 долара) съставена от 3/4 вече произвеждани части от бензинови коли, т.е. мн лесна и евтина доставка. и също нямат някой супер завод, който да строят с години - просто купиха на безценица един завод от гм като фалира
не знам дали ще успеят, но поне за разлика от тесла имат някакъв шанс защото бизнес модела им има смисъл. представи си ако елио имаха бюджета на тесла какво можеха да постигнат
какво щеше да бъде тесла без елон мъск и яките повдигащи се врати? дето сигурно една струва колкото цяло елио
Тесла също започва като купува на безценица завод от GM и Тойота.
Тесла продават луксозна лимузина и то доста успешно. Като гледам по улиците (на Брюксел) се движат доста теслички и много по-малко други електрически лимузини. Ако бяха спрели до там, Тесла щеше да е печеливша компания.
По-скоро супер заводът за евтининия вариант на Тесла може да е голяма грешка.
Първоначално изпратено от Black and white cat-footРазгледай мнение
елио поне пробват нещо ново - наистина евтина електрическа кола (6800 долара)
Панда, нещо май си се объркал. На снимката от линка ти се вижда съвсем обикновен ДВГ и съвсем ясно се виждат колекторите.
И си е написано на едно друго място :
Това дали нямат бъдеще е божа работа. Може и да имат. Но дори да е така, оценката на пазара е фантастична. Все едно Тесла ще завладее 20-30% от световния пазар на автомобили.
няма начин да успеят - направили са една супер яка кола която струва колкото ново бмв и дори не могат да я произвеждат масово защото има твърде много части и не могат да организират доставката. дори всичко да протече гладко, големите автопроизводители просто ще ги копират и ще подбият цените
елио поне пробват нещо ново - наистина евтина електрическа кола (6800 долара) съставена от 3/4 вече произвеждани части от бензинови коли, т.е. мн лесна и евтина доставка. и също нямат някой супер завод, който да строят с години - просто купиха на безценица един завод от гм като фалира
не знам дали ще успеят, но поне за разлика от тесла имат някакъв шанс защото бизнес модела им има смисъл. представи си ако елио имаха бюджета на тесла какво можеха да постигнат
какво щеше да бъде тесла без елон мъск и яките повдигащи се врати? дето сигурно една струва колкото цяло елио
пп не бих инвестирал поне за момента в елио, никакви стартъпи за мен освен Акуа
Това дали нямат бъдеще е божа работа. Може и да имат. Но дори да е така, оценката на пазара е фантастична. Все едно Тесла ще завладее 20-30% от световния пазар на автомобили.
По отношение на Тесла не съм си променял мнението. Даже преди бях по-мечи от сега. Ако добре си спомням, само преди няколко месеца казвах, че под 75 човек може да се замисли.
човек изобщо не трябва да се замисля, нямат никакво бъдеще, ама никакво
Коментар