IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

    какво общо има цената в случая с новината, какво прави Тесла под носа на германците на тяхна територия.
    интересното в случая е, че Громан вече е единствено и само сол съплайер на Тесла. даймлер, бмв и сие са аут от клиентската им листа.

    а ако ще се придираме, защо, как и почему цената на тЕсла расте, направете самосточтелна тема и си разкоствайте там цената.
    Ferry, изобщо не търся заяждане! Съжалявам, ако си ме разбрал погрешно.
    КОлкото до громан съ; съгласен с теб. Но според мен е нормално даймлер, бмв и сие да са аут при положение че стават зависими от основния си конкурент

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

      интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. т
      Това се опитвам да кажа и аз. Ама всеки си знае де - един харесва Ford, друг харесва теслите -за всеки влак си има пътници.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

        интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. напомня ми на това:
        http://www.thebubblebubble.com/mississippi-bubble/

        търгуваш мечти и очаквания... и в един момент трябва да се върнеш в реалния свят. не бих го шортил обаче, луди да купуват на тези нива още се намират
        панда, а какво е според теб борсата!? нима не е точно търговия на надежди и бъдещи очаквания?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от pirdop Разгледай мнение

          и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000
          интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. напомня ми на това:
          http://www.thebubblebubble.com/mississippi-bubble/

          търгуваш мечти и очаквания... и в един момент трябва да се върнеш в реалния свят. не бих го шортил обаче, луди да купуват на тези нива още се намират
          destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pirdop Разгледай мнение

            и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000
            какво общо има цената в случая с новината, какво прави Тесла под носа на германците на тяхна територия.
            интересното в случая е, че Громан вече е единствено и само сол съплайер на Тесла. даймлер, бмв и сие са аут от клиентската им листа.

            а ако ще се придираме, защо, как и почему цената на тЕсла расте, направете самосточтелна тема и си разкоствайте там цената.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
              Tesla in Germany
              и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000

              Коментар


              • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение

                Я кажи колко пари ще им дадеш тази вечер ?
                Ти архитекта не го мисли. Той ще си отвори ново демо. До сега колко ли демо акаунта е фалирал не ми се мисли. От 19 000 пункта той контри. От миналата година твърди как еврото отивало на 1.70. И днес пак. Тукмо се зарадва,че е надхитрил евреите и отново му сложиха шапка и пак нагоре..... Казвай какво играеш,ние да сме срещу тебе да направим стабилно пари

                Коментар


                • Tesla in Germany

                  Tesla Grohmann Automation is a world-leader in highly automated methods of manufacturing.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
                    според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират

                    реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
                    Я кажи колко пари ще им дадеш тази вечер ?

                    Коментар


                    • според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират

                      реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
                      Last edited by the architect; 10.04.2017, 19:55.

                      Коментар


                      • Ето какво казва Jeffrey Gundlach днес:

                        The yield on the 10-year Treasury bond will not be back up to 3 per cent this year, a level he had previously said would spell the end of the bull market. DoubleLine’s founder told investors he believed it would head higher over a longer period and could reach 6 per cent in four or five years.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
                          абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха
                          Споко това са мини за такива като теб кам края на сесията пак ще ти вземат парите

                          Коментар


                          • абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

                              Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
                              Задълженията им са ного дългосрочни - относно размерът - аз ги сравнявах с активите. Не ме притесняват особено. Форд си е марка в Щатите - няма да пропадне лесно. Разбира се - именно поради неногото модели и задълженията, гледам да не се набивам ного в компанията. Дори с покупката ми днес, инвестицията ми там е по-малка отколкото в Daimler и BMW и надали ще си купувам повече. По-скоро искам да допълня Daimler, ама ги искам под 60 кинта. ще чакам - периодически спадат. Ford не бих си купил, ако не бяха слезли под 11 еврака.

                              Разбира се - повлия ми и новината за фабриката за електрически коли, които Ford строи в Китай. Който е силен в Китай в момента - той и принципно силен е.

                              Искам да си взема и малко BYD, ама ги ща на около 5 кинта.
                              Last edited by Императорът; 10.04.2017, 19:02. Причина: BYD
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
                                Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

                                http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
                                Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
                                Ами по 15 цента на тримесечие + извънреден дивидент в края на всяка година - тая година 5 цента, миналата - 25 цента. Като за щатска компания е незле. Купих си още малко - пуснах поръчка малко на майтап но - минала - дивидентна доходност над 4%.

                                http://corporate.ford.com/investors/...dividends.html
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X