Първоначално изпратено от Network
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеIbkr няма реална алтернатива за живеещите в България. Особено пък щом имаш интерес към търговия на lse. TW има само специфични приложения. Какво ще пазаруваш?
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
E хубу де, извинявам се за израза, гледам доста си се засегнал. Нищо лично, сори.
Пожелавам все пак приятно возене с балона, всеки балон може да си се раздува бая.
Все пак особено в тоя случай хеджирането мисля че е силно препоръчително.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнение
Абе то и тесларката е религиозна акция, ама някои пари направиха.
То тези въпроси да ми ги беше задавал февруари, можеше и да се замисля дали да взема от тези wannabe tesla. Сега е късно, а както установи съвсем правилно, не съм с всичкия.
Пожелавам все пак приятно возене с балона, всеки балон може да си се раздува бая.
Все пак особено в тоя случай хеджирането мисля че е силно препоръчително.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Network Разгледай мнениеПривет,
Извинявам се, че се намесвам с малко лайшки въпрос, посредата на дискусията, но обмислям да излезна извън БФБ и да пробвам на други пазари. Насочил съм се към NYSE и евентуално LSE. Въпросът ми е кой ИП ползвате ? От прочетеното до момента съм се ориентирал към Interactive Brockers и Tastyworks.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Network Разгледай мнениеПривет,
Извинявам се, че се намесвам с малко лайшки въпрос, посредата на дискусията, но обмислям да излезна извън БФБ и да пробвам на други пазари. Насочил съм се към NYSE и евентуално LSE. Въпросът ми е кой ИП ползвате ? От прочетеното до момента съм се ориентирал към Interactive Brockers и Tastyworks.
Коментар
-
Привет,
Извинявам се, че се намесвам с малко лайшки въпрос, посредата на дискусията, но обмислям да излезна извън БФБ и да пробвам на други пазари. Насочил съм се към NYSE и евентуално LSE. Въпросът ми е кой ИП ползвате ? От прочетеното до момента съм се ориентирал към Interactive Brockers и Tastyworks.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
Aха, саудите....ми виж при CCL как са нещата, и там наляха миналата пролет саудите много милиарди.
По скъпо е вече от бмв, гони даймлер, 2 от основните конкуренти в лукс сегмента, а те отколе имат ЕВ модели. Ама пък саудите викаш ще ги направят сигурни лидери.
Така и не отговори на въпросите ми....ма нямат значение, важна е бронебойната вяра както е казал поета..
То тези въпроси да ми ги беше задавал февруари, можеше и да се замисля дали да взема от тези wannabe tesla. Сега е късно, а както установи съвсем правилно, не съм с всичкия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Седнал си да се занимаваш с глупости, вместо да бичиш януарски путове върху NOC.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнение
Аз лично не съм с всичкия си. Надявам се тази информация да те успокои! И арабелите, дето управляват суверенния фонд на СА пък съвсем не са, щото са набили малко повече кинти от мен. Но ти, който нямаш нашите проблеми, можеш съвсем спокойно да пробваш да се пенсионираш с путове на "туй нящо". Успех пожелавам!
По скъпо е вече от бмв, гони даймлер, 2 от основните конкуренти в лукс сегмента, а те отколе имат ЕВ модели. Ама пък саудите викаш ще ги направят сигурни лидери.
Колко трябва да е според вас и как го изчислявате нещо де не е почнало и 1 кола да доставя ? Ами качеството, ами конкуренцията...
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеНай вероятно тоя път няма да продавам, а ще си купя пут на тоя балон.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеAбе вие у сичкия ли сте си ? Обичате феъри тейлс навярно...
Това нящо LCID струва вече 60 Б гледам. В същото време водещи утвърдени ЕВ компании дето правят вече по 10-15к коли месечно и растат 200-300% годишно се търгуват на 2/3 от това.
Колко трябва да е според вас и как го изчислявате нещо де не е почнало и 1 кола да доставя ? Ами качеството, ами конкуренцията...
Дори и да е маркет лидер до 10г в луксозния си сегмент ( вероятността за което надали е повече от 10%) за мен няма как да струва повече от макс 20-25 Б и в края на десетилетието дори.
Най вероятно тоя път няма да продавам, а ще си купя пут на тоя балон.
Коментар
-
Aбе вие у сичкия ли сте си ? Обичате феъри тейлс навярно...
Това нящо LCID струва вече 60 Б гледам. В същото време водещи утвърдени ЕВ компании дето правят вече по 10-15к коли месечно и растат 200-300% годишно се търгуват на 2/3 от това.
Колко трябва да е според вас и как го изчислявате нещо де не е почнало и 1 кола да доставя ? Ами качеството, ами конкуренцията...
Дори и да е маркет лидер до 10г в луксозния си сегмент ( вероятността за което надали е повече от 10%) за мен няма как да струва повече от макс 20-25 Б и в края на десетилетието дори.
Най вероятно тоя път няма да продавам, а ще си купя пут на тоя балон.
- 1 like
Коментар
Коментар