IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
    Кавръка ме кефи максимално

    Сутрин те пита как да си отвори акаунт след обед вече ти ояснява как нищо не разбираш от акции

    Същата работа е и в имотите без да е купувал или продавал имот в живота си вече има над 10 тома щуротии изписани по темата
    Хе.... ми човека учи бързо, не като тебе!

    Не си ли гледал документалния филм Матрицата, където им наливаха знания?

    А и какво общо има откриването на акаунт, чисто техническа процедура със следенето на тренда?

    Вместо да завиждаш - вземи се поучи! Води си бележки, записки... нещо там.

    Коментар


    • Гледам,не е забелязано най-важното от вчера,а именно пропадането на DXY под сериозна зона на подкрепа.
      Изглежда започват движенията.
      И ако затвори месеца под жълтата зона,ще пада още много


      https://invst.ly/10nkdv




      https://invst.ly/10nkdv

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
        Кавръка ме кефи максимално

        Сутрин те пита как да си отвори акаунт след обед вече ти ояснява как нищо не разбираш от акции

        Същата работа е и в имотите без да е купувал или продавал имот в живота си вече има над 10 тома щуротии изписани по темата
        Всеки пита нещо си ,доста хора пък не са,в час със ДЦК,тата не са и купували нито сделки са правили.Въпроса е че повечето и тук все гледат от днес за утре да изкарат 40% краткосрочни печалби.Питах,за доста неща относно дългосрочно инвестиране с по дълъг хоризонт е явно всеки гледа да изкара пари като в казиното

        Коментар


        • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение
          Просто тоя актив има цена, която зависи от 4-годишен цикъл, който е към края си. И всеки го знае.
          Това беше преди време.След влизането на СМЕ фючърсите Wll St му сетват цената. Щом не си продал 2021 и 2022 върховете,сигурно ще държиш до живот и ще загубиш много.
          Верно си в параграф 22
          Интересно е,че и Тесла и бития кон са с подобни графики на най-големите времеви периоди ,1 годишна свещ
          И двете са с пречупен връх след масивно мечо поглъщане е термина, -65% и за двете през тази година 2022 г
          Тази едногодишна свещ-мечо поглъщане казва,че тренда е чупен.Най-големия такъв

          Отделно,по важно и за двете ти позиции е цикъла в който се намира ФЕД
          И там е греда
          Last edited by petrg5s; 13.07.2023, 06:50.

          Коментар


          • Кавръка ме кефи максимално

            Сутрин те пита как да си отвори акаунт след обед вече ти ояснява как нищо не разбираш от акции

            Същата работа е и в имотите без да е купувал или продавал имот в живота си вече има над 10 тома щуротии изписани по темата

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

              BYD са пъти по силни от Тесла. Имат и по добро оптимизирано производство + батериите им са по силна страна продажбите им са даже също повече от на Тесла. Теслите ги зарежи.Китайците щяха да бутнат Епъл през Huawei,добре че ги резна Тръмп но сега BYD,нямат спирачка.
              Навремето когато Huawei беше зад врата на Епъл си говорих с един мениджър от Техномаркет,оня ми вика отивам в завода и седи июедин китаец и всеки телефон се проверява през някаква огромна лупа за дефекти в дисплея всяка бройка. Процесорите им бяха Кирин,китайски .Без аналог .Телефоните им работеха без да забиват и без да лагват с години ,така че китайците са като мравките набарат ли някой сегмент го изяждат и завличат целия
              За смартфоните не мога да коментирам, защото това е сектор, който не разбирам и не познавам, а ако ме интересува нещо, мога да попитам тук. Но твърдението ти за BYD vs Тесла е не просто погрешно, а напълно несъстоятелно. BYD Auto е subsidiary на BYD Company, които пък от своя страна произвеждат автомобили, велосипеди, батерии, електроника, автобуси, влакове, фотоволтаици и пр. Няма да цитирам данни, защото те са достъпни, но можеш сам да погледнеш в какъв размер е net income на BYD Company, в какво съотношение е към revenue и да го сравниш с Тесла. BYD Auto миналата година продадоха 900.000 електрически автомобила, 1.800.000 хибридни автомобили и неясно количество автобуси, батерии, велосипеди, бусове, мотокари. Цялото това упражнение им носи 1.4 милиарда долара net income, а това е трагичен резултат, който е даже по-зле от "постиженията" на Тойота и VW. Просто Уорън Бъфет и Чарли Мънгър са много стари и сърце не им дава да признаят колко глупава им е инвестицията в BYD на фона на възможността да е била в Тесла. Тесла продаде 1.3 милиона електрически автомобила и завърши годината с 12.56 милиарда net income, като Мегапак има незначителен дял в този резултат. Общо взето, по най-груби сметки са към 9.000 щатски долара на автомобил. А най-трагично за BYD Auto е, че тази печалба идва от хибриди, автобуси, батерии, но не и от електрически автомобили. Единствената причина, поради която Тесла не си играе с тях на котка и мишка е, че нямат производствените мощности да произвеждат повече - каквото произведат, веднага го продават. Да не говорим, че Тесла нямат бюджетен автомобил в ниския сегмент. BYD не продават нищо извън Китай - нито в Северна Америка, нито в Европа, нито в Япония, нито в Австралия и Нова зеландия, нямат full self driving, не печелят от производството на електрически автомобили, а батерията 4680 на Тесла превъзхожда техните. Нямат и мрежа за зареждане, нямат Мегапак батерии. Общо взето, нямат нищо.

              Коментар


              • Терзиев,
                Показа си дребната душица след като разбра колко пара е направил човека ..еей българина си не българин страшна работа сте !
                С тоя петрол и с тия суровини 2022 година беше златното време сега ще има да чакаш.От 2020 затварянето до края на 2022 година беше златното време за суровини...сетил си се кога ама знаеш ли защо ,защото вече виждаш че няма от къде и какво затова ти казвам че тепърва мотиката ще те плесне здраво.Свикнал си на лесното ама то свърши

                Коментар


                • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                  Ако "фундамент" е друга дума за "добив"; да, прав си. Няма.

                  Усилията по сваляне на жизнения стандарт на западния човек не са достатъчни да компенсират липсата.



                  Бая съм писал. Голям бик съм тука. Особено АЕМ - уникална кмпания. Оня ден буквално с пет удивителни ви казах да гребете Osisko.

                  Тезата ми е, че са много подценени. Не само те, добивачите по принцип. RIO например. Причините са различни - войната, изкривеният пазар на труда, инфлацията, липсата на инвестиции, загубата на технологиите...

                  ---

                  Сега, иска ми се да напиша, че черното пише брутални глупости, защото е така. Много ви напомня на кака Иветка. Обаче от друга страна съм напълно наясно, че когато направиш пари почваш да си мислиш, че си умен и ги разбираш нещата. И аз се чувствам по-умен кога печеля. И при Тесла и при коня залогът е изключително на политически решения.

                  Не че нещата са чак толкова сложни. Важното е да се поеме риск. Нещо, което Кавръков отказва да разбере. И тука и в имотната тема. С безумните простотии на Бюфет малкият играч си остава пред кривата круша.

                  При все това и аз смятам, че Тесла няма конкуренция при тролейбусите и като компания е на светлинни години по-напред от Епъл.
                  Терзиев ти колко години имаш опит в среда на трайно високи лихви?
                  0
                  Всичките сте много отворени щото до оня ден лихвите бяха 0.
                  И сега още лапите мухите със същите идеи.Искам да те видя когато средата трайно се форматира и смяната на лихвената политика почне да работи .Тогава ще те видя какви рискове може да поемеш

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение

                    Няма фундамент за нафтата
                    Ако "фундамент" е друга дума за "добив"; да, прав си. Няма.

                    Усилията по сваляне на жизнения стандарт на западния човек не са достатъчни да компенсират липсата.

                    Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение

                    Дай едно мнение за златото само аз ли съм бичи настроен и по скоро за миньорите на злато
                    NEM
                    AEM
                    GOLD
                    RGOLD
                    AU
                    Бая съм писал. Голям бик съм тука. Особено АЕМ - уникална кмпания. Оня ден буквално с пет удивителни ви казах да гребете Osisko.

                    Тезата ми е, че са много подценени. Не само те, добивачите по принцип. RIO например. Причините са различни - войната, изкривеният пазар на труда, инфлацията, липсата на инвестиции, загубата на технологиите...

                    ---

                    Сега, иска ми се да напиша, че черното пише брутални глупости, защото е така. Много ви напомня на кака Иветка. Обаче от друга страна съм напълно наясно, че когато направиш пари почваш да си мислиш, че си умен и ги разбираш нещата. И аз се чувствам по-умен кога печеля. И при Тесла и при коня залогът е изключително на политически решения.

                    Не че нещата са чак толкова сложни. Важното е да се поеме риск. Нещо, което Кавръков отказва да разбере. И тука и в имотната тема. С безумните простотии на Бюфет малкият играч си остава пред кривата круша.

                    При все това и аз смятам, че Тесла няма конкуренция при тролейбусите и като компания е на светлинни години по-напред от Епъл.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

                      Тесла е даже повече от устойчива компания, което не може да се каже за цената на акциите й, където виждаме сериозни пропадания и също толкова сериозни покачвания. Но компанията има много устойчив фундамент и е много повече от Епъл като перспектива - автомобили, софтуер, батерии, енергетика, роботика и пр. За Туитър съм съгласен, че Илон не е съвсем наясно какво прави и честно казано не знам защо му беше да се занимава със социални мрежи? Но ..... Тесла няма никаква, ама никаква конкуренция и тук изобщо не споделям мнението, че има такава. Единствените, които се доближават до тях са BYD, но ако се вгледаме в цифрите ще видим, че повечето си кеш правят от хибриди и батерии, а не от електрически автомобили. При електрическите автомобили Тесла няма конкуренция - 1.3 млн. автомобила конвертира в 13 млрд. долара net income. Това е в пъти по-добър резултат от резултатите на всяка една компания в сектора. Следва енергетиката и Мегапак, където също са абсолютни доминанти и без конкуренция. Плюс 50.000 зарядни станции по света и пълен монопол върху зареждачките. И черешката на тортата - FSD или full self driving и супер компютъра DOJO, като двете заедно реално са първия пример за изкуствен интелект. По отношение на софтуера даже не са пред конкуренцията, защото за да бъдат пред нея, тя трябва да съществува, а такава няма. Преди две седмици CEO-то на Форд Джим Форли просто го призна с половин уста. До няколко години просто всички автопроизводители ще трябва да се принудят да лицензират този софтуер от Тесла, ако искат да продават автомобили. При сегашните стойностти на щатския долар очаквам към края на десетилетието Тесла да прави 120-130 милиарда щатски долара net income годишно.
                      BYD са пъти по силни от Тесла. Имат и по добро оптимизирано производство + батериите им са по силна страна продажбите им са даже също повече от на Тесла. Теслите ги зарежи.Китайците щяха да бутнат Епъл през Huawei,добре че ги резна Тръмп но сега BYD,нямат спирачка.
                      Навремето когато Huawei беше зад врата на Епъл си говорих с един мениджър от Техномаркет,оня ми вика отивам в завода и седи июедин китаец и всеки телефон се проверява през някаква огромна лупа за дефекти в дисплея всяка бройка. Процесорите им бяха Кирин,китайски .Без аналог .Телефоните им работеха без да забиват и без да лагват с години ,така че китайците са като мравките набарат ли някой сегмент го изяждат и завличат целия
                      Last edited by nkavrakov1982; 12.07.2023, 23:11.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                        Тесла е неустойчиво компания .Нали виждаш какво стана с Туитър Мъск го погреба.Тесла беше революция която вече ще бъде полека лека изядена от конкуренцията .Останалите играчи ще влязат с нови решения и за батериите и за цените и за всичко.Това е .Мъск няма нищо което е някаква тайна.Епъл има уникален софтуер без аналог за копиране например ,други компании са хегемони с лукса ,Мъск и Тесла направиха каквото можаха но нямат нищо което да е устойчиво напред
                        Тесла е даже повече от устойчива компания, което не може да се каже за цената на акциите й, където виждаме сериозни пропадания и също толкова сериозни покачвания. Но компанията има много устойчив фундамент и е много повече от Епъл като перспектива - автомобили, софтуер, батерии, енергетика, роботика и пр. За Туитър съм съгласен, че Илон не е съвсем наясно какво прави и честно казано не знам защо му беше да се занимава със социални мрежи? Но ..... Тесла няма никаква, ама никаква конкуренция и тук изобщо не споделям мнението, че има такава. Единствените, които се доближават до тях са BYD, но ако се вгледаме в цифрите ще видим, че повечето си кеш правят от хибриди и батерии, а не от електрически автомобили. При електрическите автомобили Тесла няма конкуренция - 1.3 млн. автомобила конвертира в 13 млрд. долара net income. Това е в пъти по-добър резултат от резултатите на всяка една компания в сектора. Следва енергетиката и Мегапак, където също са абсолютни доминанти и без конкуренция. Плюс 50.000 зарядни станции по света и пълен монопол върху зареждачките. И черешката на тортата - FSD или full self driving и супер компютъра DOJO, като двете заедно реално са първия пример за изкуствен интелект. По отношение на софтуера даже не са пред конкуренцията, защото за да бъдат пред нея, тя трябва да съществува, а такава няма. Преди две седмици CEO-то на Форд Джим Форли просто го призна с половин уста. До няколко години просто всички автопроизводители ще трябва да се принудят да лицензират този софтуер от Тесла, ако искат да продават автомобили. При сегашните стойностти на щатския долар очаквам към края на десетилетието Тесла да прави 120-130 милиарда щатски долара net income годишно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

                          Това е уместен въпрос, но както отговорих на колегата по-долу, когато остава почти половин година до халвинга на биткойн, тогава обикновено не е правилния момент за продажба, т.е. малко съм в ситуация на Параграф 22 без полезен ход. Просто тоя актив има цена, която зависи от 4-годишен цикъл, който е към края си. И всеки го знае. За Тесла признавам, че има и елемент на фенщина, но тя е незначителна в сравнение с напълно безпристрастния ми анализ на компанията. Моята оценка за тях до края на десетилетието, включваща автомобили, батерии, енергетика и зарядни, софтуер е в диапазона 3-3.5 трилиона долара при сегашната стойност на щатския долар, т.е. евентуален паритет с Епъл или малко над тях. Ако им се случи проекта с роботите Оптимус и роботизираните таксита, тогава тази оценка отива по две. Но за последните две е малко с пожелателен характер.
                          Тесла е неустойчиво компания .Нали виждаш какво стана с Туитър Мъск го погреба.Тесла беше революция която вече ще бъде полека лека изядена от конкуренцията .Останалите играчи ще влязат с нови решения и за батериите и за цените и за всичко.Това е .Мъск няма нищо което е някаква тайна.Епъл има уникален софтуер без аналог за копиране например ,други компании са хегемони с лукса ,Мъск и Тесла направиха каквото можаха но нямат нищо което да е устойчиво напред

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

                            Аз и сега не се оплаквам от живота си, но просто смятам, че сега не е правилния момент за продажба, защото сме почти на половин година от халвинга. Разбира се, всичко е възможно в този живот, включително и да бъде криминализирано владението на биткойн в световен мащаб, което ще доведе до неговия тотален и необратим срив без изгледи за възстановяване. Да сме живи и здрави
                            Халвинга не чакай ,после ще останеш с нищо,не осъзнаваш че си ударил джакпота,от тотото ,биткойна няма никакво приложение в реалния живот ,а и ще му разкажат играта с регулации това няма стойност няма реално приложение в живота за да може с лекота да се използва навсякъде.Сано сметни колко години минаха и какво му е приложението 0.Ти си знаеш но това е огромна сума пари.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение

                              Ами ако имаш прекалено голяма експозиция не трябва ли да продадеш малко, че да ребалансираш? Отделно, тъй като явно не смяташ да продаваш, нормално е мнението как Тесла и криптото постоянно ще се качват. Така, че е по скоро е пристрастно отколкото обективно.
                              Това е уместен въпрос, но както отговорих на колегата по-долу, когато остава почти половин година до халвинга на биткойн, тогава обикновено не е правилния момент за продажба, т.е. малко съм в ситуация на Параграф 22 без полезен ход. Просто тоя актив има цена, която зависи от 4-годишен цикъл, който е към края си. И всеки го знае. За Тесла признавам, че има и елемент на фенщина, но тя е незначителна в сравнение с напълно безпристрастния ми анализ на компанията. Моята оценка за тях до края на десетилетието, включваща автомобили, батерии, енергетика и зарядни, софтуер е в диапазона 3-3.5 трилиона долара при сегашната стойност на щатския долар, т.е. евентуален паритет с Епъл или малко над тях. Ако им се случи проекта с роботите Оптимус и роботизираните таксита, тогава тази оценка отива по две. Но за последните две е малко с пожелателен характер.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                                Към днешна дата имаш поне 500 000 лева в биткойн.Това е огромна сума .Не знам защо ги държиш ,според мен ги продай и си живей живота.Все някога това ще свърши.Блек Рок просто искат да изтискат на макс още от тази мания
                                Аз и сега не се оплаквам от живота си, но просто смятам, че сега не е правилния момент за продажба, защото сме почти на половин година от халвинга. Разбира се, всичко е възможно в този живот, включително и да бъде криминализирано владението на биткойн в световен мащаб, което ще доведе до неговия тотален и необратим срив без изгледи за възстановяване. Да сме живи и здрави

                                Коментар

                                Working...
                                X