IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

    Още ноември упих Окси на 55 долара или 56 сега е на 62 отива с тенденция за 70
    Ами върни обратно ноември да купя и аз на 55

    Коментар


    • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение
      Тамън да дойда да шилна нафтата и той полвината форум вече булиш

      COP или FANG ?
      Още ноември упих Окси на 55 долара или 56 сега е на 62 отива с тенденция за 70
      Next 10 years всеки трябва да има петрол ,а тук имаш петрол + папкане от въглерод -2 в 1

      Коментар


      • КВО СТАНА С ОПТИМИЗЪМА НА ДАУН ЖОНС

        ХЯХЯХЯХЯХ

        Коментар


        • Това.

          Коментар


          • Тамън да дойда да шилна нафтата и той полвината форум вече булиш

            COP или FANG ?
            Last edited by dollarman; 14.03.2024, 12:59.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от pazderkov Разгледай мнение

              Разгледах, но рядко изкарват подобни показатели (може би само United Airlines става). При американците виждам още по-висока задлъжнялост, Equity-то никакво или отрицателно, печалбите спрямо капитаизациите по-лоши.
              При Луфтханза печалбата се появи, почват дори да раздават дивидент. Вървят добре от към ръст на приходите, задлъжнялостта я намаляват и отделно са под ликвидационната си стойност. Та много плюсове ми се виждат на мен и затова са част от портфейла ми.
              Любопитно ми беше дали само на мен ми се струват подценени.
              Аз не пипам авиокомпании. Много са ми рискови всичките. Ако нафтата скочи с 15-20% всички авиокомпании изпадат в мозъчна смърт.
              Много конкурентен бизнес, малко бранд лойълти, печели този, който може да те закара най-ефтинко от т. А до т. Б. Никакъв moat както би казал дъртия. Ама всеки сам си преценя.
              Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа

              Коментар


              • Първоначално изпратено от tetris12 Разгледай мнение

                Откак излезе от изолатора няма спиране
                някой търгува ли през OANDA TMS отворили са с дау и насдак с триста точки нагоре за разлика от други брокери това нее нормално и го правят за втори път

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Julius_BG Разгледай мнение
                  ЕМ БУТАЙ ДЕ!


                  ПОСЛЕ КАТО ФАЛИРАШ ДАУ ЖОНСА - ФАЛИРАЙ И ИНДИАНА ЖОНСА!
                  Откак излезе от изолатора няма спиране

                  Коментар


                  • АЙ СЯ ДА ОБЕРЕМ МАЛКО ПАРИЧКИ НА НАСДАКА


                    Last edited by the architect; 14.03.2024, 01:44.

                    Коментар


                    • ЕВЕРЙСКИЯ СИП ВЕДНАГА ДИГНА ОТ БОМБАТА . АМА СКОРО ЩЕ ВИ РАЗКАЖА ИГРАТА

                      Коментар


                      • ЕМ БУТАЙ ДЕ!


                        ПОСЛЕ КАТО ФАЛИРАШ ДАУ ЖОНСА - ФАЛИРАЙ И ИНДИАНА ЖОНСА!
                        Last edited by Julius_BG; 13.03.2024, 22:56.

                        Коментар


                        • БУТАЙ ДАУН ЖОНСА НАДОЛУ

                          ХЯХЯХЯХЯХЯХ

                          Коментар


                          • Ето ви една от мен

                            XLE Energy Select Sector SPDR Fund

                            90.50 в момента ,таргет между 110 и 115$

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от keizer Разгледай мнение

                              Нищо в Европа. Само в УСА. Там е истината. Разгледай тамошните авиокомпании.
                              Разгледах, но рядко изкарват подобни показатели (може би само United Airlines става). При американците виждам още по-висока задлъжнялост, Equity-то никакво или отрицателно, печалбите спрямо капитаизациите по-лоши.
                              При Луфтханза печалбата се появи, почват дори да раздават дивидент. Вървят добре от към ръст на приходите, задлъжнялостта я намаляват и отделно са под ликвидационната си стойност. Та много плюсове ми се виждат на мен и затова са част от портфейла ми.
                              Любопитно ми беше дали само на мен ми се струват подценени.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                                Корелацията с инфлацията е проста -високата инфлация натиска печалбата на компанията.когато стигне пазарния поносим лимит на цена клиенти, при ниво на разходите което също натиска оборотите -на финала бизнеса X има намалени печалби ,затова при изследванията високата инфлация напред във времето удря акциите ,това е и причината Бъфет да обобщи че следващите да кажем 10 години всеки да се подготви за по-ниски доходности от акциите
                                То ако четеш писмата на BH, Бъфет още 86 година казва, че в бъдеще трябва да очакваме по-ниска доходност, така че предстои да разберем. Определено фирмите с високи нива на дълг ще изпитват затруднения, но пак зависи с какъв маржин работят. Със сигурност ще има кризи и паник атаки в бъдеще, само дето не знаем кога.

                                Коментар

                                Working...
                                X