IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение
    В смисъл колко пъти си познал до тук?
    Хахаха
    От твоята уста критиката е меко казано неуместна
    Проверявам ви чат пат тук рибите и ти си с най-грешните и губещи акции !
    Мога да ти ги покажа даже една по една
    Та почни първо да печелиш,после питай

    Коментар


    • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

      А твоята теория каква е ?
      Коя я моята теория ?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение
        В смисъл каква ти е терията, какви данни използва, колко време назад във времето е тествана и какъв е процента успеваемост до тук?
        А твоята теория каква е ?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

          В смисъл?
          В смисъл колко пъти си познал до тук?
          Last edited by dollarman; 04.07.2023, 20:30.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение
            с една дума много знаеш ама нищо не знаеш
            В смисъл?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение
              25% от личното ми състояние е в акции и по-специално само в една - TSLA, като това е от много години, така, че за компанията знам всичко. В тази връзка, концепцията за това как ей сега ще се създаде кола и ще се превземе пазара е .... крайно налудничава. Прототип е лесно да създадеш, още по-лесно е да го презентираш, но да създадеш производствена линия за него и да имаш positive cash flow от продукта е сто пъти по-трудно. Лусид Мотърс и Ривиан в момента го изпитват на собствен гръб, защото произвеждат автомобили, които продават на загуба, като това в момента е толкова драматично при Лусид, че ми е трудно да си представя как ще избегнат фалита. Форд продават на загуба електромобилите си, като средно губят по 700 щатски долара на кола. Фолксваген продават ID 4 на загуба, а също и Дженеръл Мотърс. Стелантис са на нула от електромобилите си, като всички изброени компании имат годишна печалба, генерирана от автомобилите с ДВГ. Например, Фолксваген и Тойота правят марджин от 2000 долара средно на автомобил - ДВГ и хибриди. И тук идва забавната част .......... Тесла прави печалба между 9000-9500 долара на всяка продадена кола, като това постижение е невиждано в сектора и дори никой не е близо до него. Още по-забавно е, че за времето, през което Фолксваген произвежда 1бр. ID4 Тесла сглобява 3бр. от Модел Y. При тези данни да се опитваш да влизаш на този пазар е ритуално самоубийство дори и да се казваш Apple. Да не говорим, че в рамките на настоящото десетилетие FSD или иначе казано full self driving вероятно ще е стандарт при автомобилите, а с тази технология разполага само Тесла. Тим Кук не е тъп и знае това. Така, че Епъл ще пропусне тази "възможност".
              Тойота, мерси за идеята

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли . .Акция таргет 1000 долара
                25% от личното ми състояние е в акции и по-специално само в една - TSLA, като това е от много години, така, че за компанията знам всичко. В тази връзка, концепцията за това как ей сега ще се създаде кола и ще се превземе пазара е .... крайно налудничава. Прототип е лесно да създадеш, още по-лесно е да го презентираш, но да създадеш производствена линия за него и да имаш positive cash flow от продукта е сто пъти по-трудно. Лусид Мотърс и Ривиан в момента го изпитват на собствен гръб, защото произвеждат автомобили, които продават на загуба, като това в момента е толкова драматично при Лусид, че ми е трудно да си представя как ще избегнат фалита. Форд продават на загуба електромобилите си, като средно губят по 700 щатски долара на кола. Фолксваген продават ID 4 на загуба, а също и Дженеръл Мотърс. Стелантис са на нула от електромобилите си, като всички изброени компании имат годишна печалба, генерирана от автомобилите с ДВГ. Например, Фолксваген и Тойота правят марджин от 2000 долара средно на автомобил - ДВГ и хибриди. И тук идва забавната част .......... Тесла прави печалба между 9000-9500 долара на всяка продадена кола, като това постижение е невиждано в сектора и дори никой не е близо до него. Още по-забавно е, че за времето, през което Фолксваген произвежда 1бр. ID4 Тесла сглобява 3бр. от Модел Y. При тези данни да се опитваш да влизаш на този пазар е ритуално самоубийство дори и да се казваш Apple. Да не говорим, че в рамките на настоящото десетилетие FSD или иначе казано full self driving вероятно ще е стандарт при автомобилите, а с тази технология разполага само Тесла. Тим Кук не е тъп и знае това. Така, че Епъл ще пропусне тази "възможност".

                Коментар


                • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

                  Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
                  Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
                  Асансъора ще сваля много етажи
                  "Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
                  За мен неизвестното е каква ще е новината
                  с една дума много знаеш ама нищо не знаеш

                  Коментар


                  • Утре кътвъм хелткеаъра и още комодитис, купувам Гогъл и някакви транспортери. Това е плана.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
                      А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли .Акция таргет 1000 долара
                      Замисли се за кариера на писател на фантастични разкази.Имаш талант

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

                        Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
                        Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
                        Асансъора ще сваля много етажи
                        "Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
                        За мен неизвестното е каква ще е новината
                        А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли . .Акция таргет 1000 долара

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
                          https://finance.yahoo.com/news/tech-...222528629.html
                          Защо инвестициите в технологични акции са стабилни ?Защото са по малко изложени на спадове при рецесия ,абе аз бвз да искам нацелих пътя
                          Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
                          Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
                          Асансъора ще сваля много етажи
                          "Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
                          За мен неизвестното е каква ще е новината

                          Коментар


                          • https://finance.yahoo.com/news/tech-...222528629.html

                            Защо инвестициите в технологични акции са стабилни ?Защото са по малко изложени на спадове при рецесия ,абе аз бвз да искам нацелих пътя

                            Коментар


                            • Vanguard FTSE All-World UCITS ETF (VWCE.DE)- Какво Ви е мнението за този ETF ?
                              Доколкото разбирам е глобален или бъркам ?

                              Коментар


                              • https://www.bloombergtv.bg/a/8-novin...asak-sas-sasht

                                Тесла и сектора с ел колите е заплашен

                                Коментар

                                Working...
                                X