Не знам какво трябва да значи това но явно е популярно щом се повтаря по сайтовете. Има една интересна закономерност свързана с негативните като възприятие новини - в % съотношение положителни спрямо негативни имаме ясен тренд на увеличение на втората група. И това независимо какво се случва на пазарите в реално изражение. Миналата година ми издъниха пощата с мемота от Рей Далио който виждаше апокалипсис в Европа точно по времето когато сума ти европейски фирми бяха на супер цена. Е апокалипсис не настъпи но подобни мемота могат лесно да разклатят психиката и да изтървеш да си купиш нещо сносно на добра цена.
В този ред на мисли за мен единственото доказало се е комбинация от исторически повтаряеми статистически и поведенчески модели + в комбинация от чист бизнес/финасов анализ на компанията. Останалото ми е просто един шум който освен да ме обърка с друго не може да ми е полезен.
В този ред на мисли за мен единственото доказало се е комбинация от исторически повтаряеми статистически и поведенчески модели + в комбинация от чист бизнес/финасов анализ на компанията. Останалото ми е просто един шум който освен да ме обърка с друго не може да ми е полезен.
Коментар