Първоначално изпратено от d333
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
michaelis
-
michaelis
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеА аз за още едно збушлъо бразилейро се чудя дали да не се кача тия дни.
Налазва вече сма 200.....а и гледането на историческите графики предизвиква засилено слюноотделяне..
http://finviz.com/quote.ashx?t=GFA&ty=c&ta=1&p=d&b=1
http://finviz.com/quote.ashx?t=GFA&ty=c&ta=0&p=m&b=1
и ей таз
http://finviz.com/quote.ashx?t=CPAC
Коментар
-
И като се засили търсенето, разбираш ли, на ел.автомобили.... и като стане скъп тоя литий.... и кой ще ги купува тези ел. автомобили, а?
Те и сега не ги купуват, пък камо ли ако и лития поскъпне. Освен, ако петрола не стане $500. Ама ако стане $500 поради инфлация на долара, той и лития няма да е евтин.
С една дума, не се знае, знае ли се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениекато TSLA например.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеОк, купувай каквото си искаш Аз ще си купувам производители на литий за батерийкиCustodite sortem vestram
Коментар
-
Първоначално изпратено от IvanG Разгледай мнениеХа-Ха-Хаха... а не ли продухва през ушите че ако урана измести мазута, метана и въглищата - цената на петрола НАИСТИНА ще се срути. Или си мислиш че е възможен икономически ръст на батерийки..Отделно 30% по-малко от младите хора до 28 години си купуват кола в сравнение с преди 30 години. Ама ако се пръкне някой мозък като теб може да реши и влакове и космически совалки на батерийки да има в името на 'графиките'
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеХахаха, с колко ще се увеличава потреблението на уран на година следващите десет години. Бих казал ако изобщо е на + ще е успех. Лития от друга страна при настоящите темпове на използване в мобилни устройства и най-вече електрически автомобили ще расте по 8-10%. В същото време търсенето на електрически автомобили почти сигурно ще расте значително - освен ако петрола не се срине. Отделно при значителни икономии на мащаба от производство в огромен мащаб на батерии, те ще почнат да се използват не само в автомобили, но и в домакинства. В отдалечени райони, в третия свят, на места с ненадежно електричество или просто от хора, които не искат да зависят толкова от големите ютилити компании. За автомобил отиват към 20 кг литии ако е изцяло електрически и към килограм до два ако е хибрид. За домакинство сигурно ще отиват 100- 500 килограма. Търсенето му буквално може да пробие тавана. А SQM държи 20% от предлагането.
Ето ги автомобилите
А ето и как се движи консумацията с прогнози
I don't call equity bulls 'cockroaches.' Do you understand?
Коментар
-
Първоначално изпратено от IvanG Разгледай мнениеНадувай ти лития... уранът е бъдещето.. Питай китайците две неща влизат в държавата им и не излизат от там..ш'съ сетиш
Ето ги автомобилите
А ето и как се движи консумацията с прогнози
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеМоже да е малко рано да се влиза при толкова дългосрочна перспектива, но поне на мен ми се иска да хвана цялото движение в този нов балон в развитие, който може да се надува и 10-15 години.
P.S. Аз пък искам да хвана цялото движение и корекциите
Коментар
-
Поташа да е стигнал дъно...надявам се и аз на това. Затова ползвам SQM като злато защото има дъно.
Цената на лития е един от най важните фактори влияещи върху степента и бързината на проникване на електрическите автомобили. Едно нейно падане може да се окаже катализатор за всички компании в сектора.
В крайна сметка цената му ще зависи от отношението Demand/Supply.
Аз все още не съм решил този проблем, с намирането на достоверен източник за тази информация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеВ дългосрочен план също мисля че SQM ще се представи по-добре от останалите, добиващи литий компании. Особенно, като имаме в предвид, че цената на лития първаначално може да тръгне и надолу. Но точно днес LIT ми се стори странно подценен.
Имам предположението, че докато тече Кримска криза, поведението на SQM ще е като на златото. Причината: много малко вероятна, но с опустошителни последици за преки конкуренти (K&S, Uralkali, Belaruskali) икономическа блокада.
Ако съм прав, волатилността ще е висока, ще продавам и купувам често.
Може да е малко рано да се влиза при толкова дългосрочна перспектива, но поне на мен ми се иска да хвана цялото движение в този нов балон в развитие, който може да се надува и 10-15 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеИ аз го гледах Лит, ама нещо някой от фирмите в него ми се струват скъпи. Пък SQM си е Ок, огромни залежи и от литии и от поташ , отличен профит маржин, ниски разходи и приличен дивидент. Тук мисля да държа мнооого дългосрочно, поне 5-6 години. Друг такъв момент като тази година за влизане в лития едва ли ще има.
Имам предположението, че докато тече Кримска криза, поведението на SQM ще следва златото (страха). Причината: много малко вероятна, но с опустошителни последици за преки конкуренти (K&S, Uralkali, Belaruskali) икономическа блокада.
Ако съм прав, волатилността ще е висока, ще продавам и купувам често.Last edited by Tkilata; 20.03.2014, 23:47.
Коментар
Коментар