Първоначално изпратено от the architect
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
michaelis
-
michaelis
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениевидях днеска едно натокано РР 0358 РР това е знак майкъле
иначе дакса добре 9444
а злото му обърках атомката 1276 беше а не 1285
не моа го чакам, не изтърпях и 80 кинта у джеба и ай довиждане да не ме занимават повече днеска, ако нададе нос на горе, което си мисля, че ше пробват ше му бия още една панасерка ...
ей го циганчето таман изкочих на 9428 и почна с циганските номера ... мама им гаднаLast edited by michaelis; 28.08.2014, 15:06.
Коментар
-
видях днеска едно натокано РР 0358 РР това е знак майкъле
иначе дакса добре 9444
а злото му обърках атомката 1276 беше а не 1285Last edited by the architect; 28.08.2014, 14:46.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеТе всички така приказваха и за Браса че заслужено се търгувал на 5-6 РЕ....
Мен не ми трябват високи, средно историческите дори ми стигат за дабъл, а съм сигурен че към края на десетилетието сериозно ще ги надминат. Междувременно си сбирам 8% чист кеш от дивиденти и си ги търгувам суингово снижавайки все повече средната и на 3-те си дрилъра.
Между другото освен с VLO (и чат пат SCO понякога) съм ги жеджирал и с 3% TAN. Последните несъмнено са най бързо растящия сектор в енергетиката и с най добри перспективи. Всяка година смятам да добавям по 1% поне към теглото им в портфейла.
Американските рафинерии пък до голяма степен зависят от политически решения. Към момента - всъщност от десетилетия САЩ не изнасят петрол, което създава изкуствено предимство пред американските рафинерии. Особено при висок добив на петрол в САЩ. Никой обаче не може да гарантира че тази политика ще се запази.
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеспоко всичко на тоя свят се връща и то тъпкано . само да сме живи и здрави да го видим
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеЗнаеш мнението ми за дрилърите - според мен те съвсем заслужено се търгуват на ниски коефициенти и не мисля че някога изобщо ще се търгуват на високи.
Мен не ми трябват високи, средно историческите дори ми стигат за дабъл, а съм сигурен че към края на десетилетието сериозно ще ги надминат. Междувременно си сбирам 8% чист кеш от дивиденти и си ги търгувам суингово снижавайки все повече средната и на 3-те си дрилъра.
Между другото освен с VLO (и чат пат SCO понякога) съм ги жеджирал и с 3% TAN. Последните несъмнено са най бързо растящия сектор в енергетиката и с най добри перспективи. Всяка година смятам да добавям по 1% поне към теглото им в портфейла.
Коментар
-
michaelis
@ archi ако си шортрек на DAXa викам ако случайно се объркат днеска и слезнат до 9400 да излизаме,щото ше рипнат около 9390 и не ги знам онея там оттатък блатото няма да го пуснат SPX и па ше дърпат, ако пък много се надуват пак и почнат на горе, ше му челосаме на фашагата още една на 9635 и жми градо ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis Разгледай мнениееми са кво да го напраа, виновни са американските педераси те не дават на чоглавото SPX да падне и косъм от главата му, ама ше дое и тоя момент и тогаз фустата. Днеска ше пробват кат го гледам още да драпат там 680 рекорд да поставят, ама фашагата стигне ли на 635 ше го чалосам още веднъж и там ше има рикошет
Коментар
-
Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнениеАз съм дългосрочен инвеститор и като такъв харесвам потенциала на двете компании.
Гугъл е компания, която няма как да се заобиколи. Всеки потребител на интернет е обхванат от нея по някакъв механизъм. Остава само да се монетаризира. безпрецедентната власт, която има води до регулаторни рискове. Въпреки всичко към момента ми идва леко скъпичка разсъждавайки само от гледна точка на текущия бизнес. Аз считам, че един от следващите технологични скокове ще бъде при изкуствения интелект и роботиката. Според мен Гугъл ще вземе най-голям дял и ще спечели най-много от него. За съжаление периода на монетаризиране на този нов пазар ще продължи около 20 години като първите приходи ще бъдат чак след 5-6 години. Така погледнато гугъл е нещо като пенсионна система, която трябва да се наглежда отблизо за грешки.
Мисля, че твърде много подценявате Тесла. За мен шортенето им е много смела позиция. Спомням си как при 140 долара разубеждавах един приятел да не ги шорти. надявам се да ме е послушал. В период от 20 години вероятно електрическите автомобили ще станат доминиращи. Според мен е много вероятно Тесла да е с най-голям пазарен дял. Тук отново има потенциален регулаторен проблем защото стратегията им е такава, че е възможно на практика да мономолизират пазара. В най-лошия случай ще застанат в позицията на ейпъл в ИТ бранша. Разликата е в това, че автомобилният пазар е десетки пъти по-голям. Хората дават по 40 000 долара за кола, докато Айфона струва максимум 1000. Дали човек трябва да си купи акции на Тесла мотърс е спорно, но трябва да е безумно смел да ги шорти.
1. Не е ясно дали дали електрическите автомобили ще са доминиращи. Има и други обещаващи технологии пред серийно производство. Аз съм фен на Хондата от чийто ауспух тече чиста вода. От екологична гледна точка (смятайки екологичната цена от производството, през експлоатацията, до рециклирането) електрическата кола май не е много по щадяща природата. т.е. тук си 50/50. Съответно субсидирането му ще става все по спорно.
2. От инженерна гледна точка електроавтомобилът е много по-прост като технология от конвенционален автомобил. В добавка чака го бавно и продължително комодитизиране. Знаеш, винаги става така.
3. Тесла не се стреми да монополизира този пазар, защото няма да стане масов, ако настоява. Напротив, предостави патентите си в областта за безвъзмездно ползване.
4. В момента, в който пазара като брой продадени автомобили стане интересен, БМВ, Мерцедес, Фолксваген и т.н. ще си вземат каквото им се полага.
5. В момента в който Тесла започне да продава повечко автомобили (пример милион) и пазара ще вкара риска от извеждане на дефектни автомобили и П/Е ще кацне на 10.
Мдругото съотношението между пазара на автомобили и на телефони не е 40:1, защото в средностатистическото семейство има повече телефони, отколкото автомобили и цикъла през който се заменят е различен. Т.е. си трябва по прецизна количествена оценка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнениеАз съм дългосрочен инвеститор и като такъв харесвам потенциала на двете компании.
Гугъл е компания, която няма как да се заобиколи. Всеки потребител на интернет е обхванат от нея по някакъв механизъм. Остава само да се монетаризира. безпрецедентната власт, която има води до регулаторни рискове. Въпреки всичко към момента ми идва леко скъпичка разсъждавайки само от гледна точка на текущия бизнес. Аз считам, че един от следващите технологични скокове ще бъде при изкуствения интелект и роботиката. Според мен Гугъл ще вземе най-голям дял и ще спечели най-много от него. За съжаление периода на монетаризиране на този нов пазар ще продължи около 20 години като първите приходи ще бъдат чак след 5-6 години. Така погледнато гугъл е нещо като пенсионна система, която трябва да се наглежда отблизо за грешки.
Мисля, че твърде много подценявате Тесла. За мен шортенето им е много смела позиция. Спомням си как при 140 долара разубеждавах един приятел да не ги шорти. надявам се да ме е послушал. В период от 20 години вероятно електрическите автомобили ще станат доминиращи. Според мен е много вероятно Тесла да е с най-голям пазарен дял. Тук отново има потенциален регулаторен проблем защото стратегията им е такава, че е възможно на практика да мономолизират пазара. В най-лошия случай ще застанат в позицията на ейпъл в ИТ бранша. Разликата е в това, че автомобилният пазар е десетки пъти по-голям. Хората дават по 40 000 долара за кола, докато Айфона струва максимум 1000. Дали човек трябва да си купи акции на Тесла мотърс е спорно, но трябва да е безумно смел да ги шорти.
Моят залог обаче е, че времевата рамка (от 5-тата до 20-тата година) се намира в друг икономически цикъл и докато не се пуснем по пързалката на Насдак (нямам в предвид хипотетичната корекция, която очаквам близките 12 мес) аз съм в страни.
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениее днеска ако го затворим ще почерпя с една песен по твое желание
на мен обаче ми се струва че от 9470 фашагата ще извърти чутура
Коментар
-
е днеска ако го затворим ще почерпя с една песен по твое желание
на мен обаче ми се струва че от 9470 фашагата ще извърти чутураLast edited by the architect; 28.08.2014, 12:52.
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениечудя се тия гапове на дакса кога ще ги запълним . майкъле идея
първия гап може днес ама за втория ше има да се мота да подскача и бая време може да му отнеме
Коментар
Коментар