IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
    ше зема да се залея малко с ледена вода с ледчета че голяма мода наложиха мойте приятели фром ъмерикъ
    излезна ли от фашагата бе archi ... да не те залеят те с ледчета ... ше го шортясаме пак гледай само на 500-513 и ако мине на 620-635 ко става ... аз мисля че ше се разходи до 513 и ако не мине на 350 ше се приземи ...

    Коментар


    • ше зема да се залея малко с ледена вода с ледчета че голяма мода наложиха мойте приятели фром ъмерикъ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
        видях днеска едно натокано РР 0358 РР това е знак майкъле

        иначе дакса добре 9444

        а злото му обърках атомката 1276 беше а не 1285
        Мааалиии и ланците беснеят не знам ама къде до лани ланците ше напраат един полет на кукувиче гнезно ....

        не моа го чакам, не изтърпях и 80 кинта у джеба и ай довиждане да не ме занимават повече днеска, ако нададе нос на горе, което си мисля, че ше пробват ше му бия още една панасерка ...
        ей го циганчето таман изкочих на 9428 и почна с циганските номера ... мама им гадна
        Last edited by michaelis; 28.08.2014, 15:06.

        Коментар


        • видях днеска едно натокано РР 0358 РР това е знак майкъле

          иначе дакса добре 9444

          а злото му обърках атомката 1276 беше а не 1285
          Last edited by the architect; 28.08.2014, 14:46.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
            Те всички така приказваха и за Браса че заслужено се търгувал на 5-6 РЕ....

            Мен не ми трябват високи, средно историческите дори ми стигат за дабъл, а съм сигурен че към края на десетилетието сериозно ще ги надминат. Междувременно си сбирам 8% чист кеш от дивиденти и си ги търгувам суингово снижавайки все повече средната и на 3-те си дрилъра.

            Между другото освен с VLO (и чат пат SCO понякога) съм ги жеджирал и с 3% TAN. Последните несъмнено са най бързо растящия сектор в енергетиката и с най добри перспективи. Всяка година смятам да добавям по 1% поне към теглото им в портфейла.
            Дрилърите са ливъриджната позиция към цената на петрола. Цената на петрола се задържа висока те имат работа и изкарват печалби, цената на петрола почва да пада дрилърите почват да губят. До съвсем скоро шансовете Дилма да продължава да бъде президент бяха доста високи. Чак след тази злощастна катастрофа вече има прилична вероятност тя да не е следващия президент. Но Силва е реално още по крайно лява, и набляга на екология доста силно. Което прави бъдещата и икономическа политика доста несигурна. Ако премахне използването на петробрас като касичка на правителството може и доста да скочи компанията, но пък ако почне да затяга екологични стандарти това пък може да ги удари. Така че там в момента си е доста хазартно, още повече че все още Дилма може да спечели и бъдещия ръст на Петробрас да се отложи още години.

            Американските рафинерии пък до голяма степен зависят от политически решения. Към момента - всъщност от десетилетия САЩ не изнасят петрол, което създава изкуствено предимство пред американските рафинерии. Особено при висок добив на петрол в САЩ. Никой обаче не може да гарантира че тази политика ще се запази.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
              споко всичко на тоя свят се връща и то тъпкано . само да сме живи и здрави да го видим
              може па и да ни огрее днеска ...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                Знаеш мнението ми за дрилърите - според мен те съвсем заслужено се търгуват на ниски коефициенти и не мисля че някога изобщо ще се търгуват на високи.
                Те всички така приказваха и за Браса че заслужено се търгувал на 5-6 РЕ....

                Мен не ми трябват високи, средно историческите дори ми стигат за дабъл, а съм сигурен че към края на десетилетието сериозно ще ги надминат. Междувременно си сбирам 8% чист кеш от дивиденти и си ги търгувам суингово снижавайки все повече средната и на 3-те си дрилъра.

                Между другото освен с VLO (и чат пат SCO понякога) съм ги жеджирал и с 3% TAN. Последните несъмнено са най бързо растящия сектор в енергетиката и с най добри перспективи. Всяка година смятам да добавям по 1% поне към теглото им в портфейла.

                Коментар


                • @ archi ако си шортрек на DAXa викам ако случайно се объркат днеска и слезнат до 9400 да излизаме,щото ше рипнат около 9390 и не ги знам онея там оттатък блатото няма да го пуснат SPX и па ше дърпат, ако пък много се надуват пак и почнат на горе, ше му челосаме на фашагата още една на 9635 и жми градо ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от michaelis Разгледай мнение
                    еми са кво да го напраа, виновни са американските педераси те не дават на чоглавото SPX да падне и косъм от главата му, ама ше дое и тоя момент и тогаз фустата. Днеска ше пробват кат го гледам още да драпат там 680 рекорд да поставят, ама фашагата стигне ли на 635 ше го чалосам още веднъж и там ше има рикошет
                    споко всичко на тоя свят се връща и то тъпкано . само да сме живи и здрави да го видим

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                      Аз съм дългосрочен инвеститор и като такъв харесвам потенциала на двете компании.
                      Гугъл е компания, която няма как да се заобиколи. Всеки потребител на интернет е обхванат от нея по някакъв механизъм. Остава само да се монетаризира. безпрецедентната власт, която има води до регулаторни рискове. Въпреки всичко към момента ми идва леко скъпичка разсъждавайки само от гледна точка на текущия бизнес. Аз считам, че един от следващите технологични скокове ще бъде при изкуствения интелект и роботиката. Според мен Гугъл ще вземе най-голям дял и ще спечели най-много от него. За съжаление периода на монетаризиране на този нов пазар ще продължи около 20 години като първите приходи ще бъдат чак след 5-6 години. Така погледнато гугъл е нещо като пенсионна система, която трябва да се наглежда отблизо за грешки.
                      Мисля, че твърде много подценявате Тесла. За мен шортенето им е много смела позиция. Спомням си как при 140 долара разубеждавах един приятел да не ги шорти. надявам се да ме е послушал. В период от 20 години вероятно електрическите автомобили ще станат доминиращи. Според мен е много вероятно Тесла да е с най-голям пазарен дял. Тук отново има потенциален регулаторен проблем защото стратегията им е такава, че е възможно на практика да мономолизират пазара. В най-лошия случай ще застанат в позицията на ейпъл в ИТ бранша. Разликата е в това, че автомобилният пазар е десетки пъти по-голям. Хората дават по 40 000 долара за кола, докато Айфона струва максимум 1000. Дали човек трябва да си купи акции на Тесла мотърс е спорно, но трябва да е безумно смел да ги шорти.
                      При Тесла нямаме съгласие по който и да е аргумент. Единствената причина да не я шортя е, че в кратка си засега кариера, видях твърде много акции, които въпреки, че знам как трагично ще завършат все са имали някакъв прозорец 3-6-12 месеца през който да погубят парите и на най-умния шорт. Работата е там, че ако цената на акциите им падне на половина, аз дори нямам аргументи да се разсърдя на мениджмънта за лошо управление, нито пък мога да очаквам да подкрепи кциите с обратно изкупуване. Пари за това няма.
                      1. Не е ясно дали дали електрическите автомобили ще са доминиращи. Има и други обещаващи технологии пред серийно производство. Аз съм фен на Хондата от чийто ауспух тече чиста вода. От екологична гледна точка (смятайки екологичната цена от производството, през експлоатацията, до рециклирането) електрическата кола май не е много по щадяща природата. т.е. тук си 50/50. Съответно субсидирането му ще става все по спорно.
                      2. От инженерна гледна точка електроавтомобилът е много по-прост като технология от конвенционален автомобил. В добавка чака го бавно и продължително комодитизиране. Знаеш, винаги става така.
                      3. Тесла не се стреми да монополизира този пазар, защото няма да стане масов, ако настоява. Напротив, предостави патентите си в областта за безвъзмездно ползване.
                      4. В момента, в който пазара като брой продадени автомобили стане интересен, БМВ, Мерцедес, Фолксваген и т.н. ще си вземат каквото им се полага.
                      5. В момента в който Тесла започне да продава повечко автомобили (пример милион) и пазара ще вкара риска от извеждане на дефектни автомобили и П/Е ще кацне на 10.
                      Мдругото съотношението между пазара на автомобили и на телефони не е 40:1, защото в средностатистическото семейство има повече телефони, отколкото автомобили и цикъла през който се заменят е различен. Т.е. си трябва по прецизна количествена оценка.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                        Аз съм дългосрочен инвеститор и като такъв харесвам потенциала на двете компании.
                        Гугъл е компания, която няма как да се заобиколи. Всеки потребител на интернет е обхванат от нея по някакъв механизъм. Остава само да се монетаризира. безпрецедентната власт, която има води до регулаторни рискове. Въпреки всичко към момента ми идва леко скъпичка разсъждавайки само от гледна точка на текущия бизнес. Аз считам, че един от следващите технологични скокове ще бъде при изкуствения интелект и роботиката. Според мен Гугъл ще вземе най-голям дял и ще спечели най-много от него. За съжаление периода на монетаризиране на този нов пазар ще продължи около 20 години като първите приходи ще бъдат чак след 5-6 години. Така погледнато гугъл е нещо като пенсионна система, която трябва да се наглежда отблизо за грешки.
                        Мисля, че твърде много подценявате Тесла. За мен шортенето им е много смела позиция. Спомням си как при 140 долара разубеждавах един приятел да не ги шорти. надявам се да ме е послушал. В период от 20 години вероятно електрическите автомобили ще станат доминиращи. Според мен е много вероятно Тесла да е с най-голям пазарен дял. Тук отново има потенциален регулаторен проблем защото стратегията им е такава, че е възможно на практика да мономолизират пазара. В най-лошия случай ще застанат в позицията на ейпъл в ИТ бранша. Разликата е в това, че автомобилният пазар е десетки пъти по-голям. Хората дават по 40 000 долара за кола, докато Айфона струва максимум 1000. Дали човек трябва да си купи акции на Тесла мотърс е спорно, но трябва да е безумно смел да ги шорти.
                        Хм, относно потенцияла на Гугъл мислим близко. Вероятно Равновесие ще е прав, като предполага, че повечето инвеститори мислят така. Един зрял рекламен бизнес около търсачката, около който ще растат и приходите и разходите + много възможности около изкуствения интелект, които не поставят граница на мечтите.
                        Моят залог обаче е, че времевата рамка (от 5-тата до 20-тата година) се намира в друг икономически цикъл и докато не се пуснем по пързалката на Насдак (нямам в предвид хипотетичната корекция, която очаквам близките 12 мес) аз съм в страни.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
                          е днеска ако го затворим ще почерпя с една песен по твое желание
                          на мен обаче ми се струва че от 9470 фашагата ще извърти чутура
                          еми са кво да го напраа, виновни са американските педераси те не дават на чоглавото SPX да падне и косъм от главата му, ама ше дое и тоя момент и тогаз фустата. Днеска ше пробват кат го гледам още да драпат там 680 рекорд да поставят, ама фашагата стигне ли на 635 ше го чалосам още веднъж и там ше има рикошет

                          Коментар


                          • е днеска ако го затворим ще почерпя с една песен по твое желание
                            на мен обаче ми се струва че от 9470 фашагата ще извърти чутура
                            Last edited by the architect; 28.08.2014, 12:52.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
                              чудя се тия гапове на дакса кога ще ги запълним . майкъле идея
                              чакам и аз от 505 вчера не се качи на 635 да им тегля още една, ше се пънат сега ше подскачат, знам им аз мурафетите, ама винаги едно на ум, че от тоя DAX кво ли не съм видял ...
                              първия гап може днес ама за втория ше има да се мота да подскача и бая време може да му отнеме

                              Коментар


                              • чудя се тия гапове на дакса кога ще ги запълним . майкъле идея

                                Коментар

                                Working...
                                X