Епъл
Според мен трябва да поискам пари за реклама от Епъл в най-скоро време като покажа постовете си тук.))
Но помислете малко...при 700 пазарана капитализация Епъл има 180 милиярда кеш. Един куп продукти и услуги които се харесват, най-силния бранд в света, най-много идеи и работят с един от най-големите маржове не само в сектора и успяват да продават. При това положение се продават на П/Е 17.
Хайде сега посочете ми друга поне една такава компания особенно на подобна цена.
180 милиярда кеш означава близо 1/3 от цената на капитализацията и е в кеш. някой има ли представа какво означава 180 милиярда? И някой замисля ли се какво означава да имаш такъв силен бранд?
И в същото време се продава компания като нетфликс на П/Е 100, има само един продукт, половината от капитализацията и е в задължения които трябва да плати, има незнам си колко заеми и работи при чист марджин под 10 %. И някой казва има переспектива....ебахти переспективата сравнена с епъл например.
Когато говорим за Епъл - говорим за реалности а когато за 90 % от другите коммпании за мечти.
Първоначално изпратено от Protokol
Разгледай мнение
Но помислете малко...при 700 пазарана капитализация Епъл има 180 милиярда кеш. Един куп продукти и услуги които се харесват, най-силния бранд в света, най-много идеи и работят с един от най-големите маржове не само в сектора и успяват да продават. При това положение се продават на П/Е 17.
Хайде сега посочете ми друга поне една такава компания особенно на подобна цена.
180 милиярда кеш означава близо 1/3 от цената на капитализацията и е в кеш. някой има ли представа какво означава 180 милиярда? И някой замисля ли се какво означава да имаш такъв силен бранд?
И в същото време се продава компания като нетфликс на П/Е 100, има само един продукт, половината от капитализацията и е в задължения които трябва да плати, има незнам си колко заеми и работи при чист марджин под 10 %. И някой казва има переспектива....ебахти переспективата сравнена с епъл например.
Когато говорим за Епъл - говорим за реалности а когато за 90 % от другите коммпании за мечти.
Коментар