Първоначално изпратено от niki5
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеBtw if look at the big players, most have puts. Hope for hedgeТи купуваш путове защото играеш хазарт
На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеДълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажба
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеДълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеPost your trades and entry. Simple. Market judges
P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажбаLast edited by ravnovesie; 14.08.2015, 01:20.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеМежду другото аз ако бях влизал и излизал според всеобщите настроения все щях да купувам на върха и да продавам на дъното
Коментар
-
Първоначално изпратено от snaky Разгледай мнениеРавен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа.Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеНеПросто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеРавен, някой ти пише от компаПросто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Коментар
-
Равен, някой ти пише от компа
Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
Да съкратят този-онзи.
Тените доходи спират да са приходи за други.
И така докато цялото село намери Китай на картатаLast edited by Tkilata; 13.08.2015, 23:51.
Коментар
-
Ами плашещо е батки.
Да ти излизат съобщения от Китай, че внос и износ падат с по 7-8% при условие, че са фабриката.
То само това ако е вярно и пазарът тръгва непоколебимо в същата посока.
Иронията е, че никой не вярва на данни от Китай. Включително и аз откак HSBC се отказа да публикува данни от там
Да ти внасят дефлация, докато се надяваш на инфлация.
Някой спомня ли си, че миналата година бяха възникнали съмнения,
че през Хонк Конг в Китай влизат спекулативни пари, легализирани през фактури за внос и за износ. В размери, които влияят на данните за търговския баланс. Ако е било вярно и е спряно като практика, би могло да обясни сравнително хладнокръвната търговия последните 2 дни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеЩото в БМВ раздават много шамари напоследък
Ще видим следващите месеци как ще се развият нещата, но на мен ми изглежда всичко това да е плод на слаби нерви и липса на въображение
Коментар
Коментар