IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ravnovеsie Разгледай мнение
    Е то те са най-добрите .

    като некои стоаст до iron ore trader, мнго бих внимавал

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ravnovеsie Разгледай мнение
      По скоро ти реагираш на нещо което го няма Продажбите на Даймлер в Китай ама изобщо не са 70%, по-скоро са под 20% - горе долу с едно ниво спрямо тези към САЩ и малко по-високи от тези в самата Германия. А ЕС си остава като цяло основния им пазар. В същото време продажбите им в Китай имат един от най-сериозните растежи спрямо миналата година. Но както казах въпреки това остават относително ниски - бройките продадени мерцедеси в 1,3 милиарден китай надвишават само с 30% бройките продадени в 80 милионна Германия. Ако искаше да шортиш китайска експозиция по-добре да го правиш точно през фолксваген или рено или дори през БМВ, Даймлер е реално най-слабо зависимия спрямо китай производител. Но дори и тогава да се шорти нещо с ПЕ под 10 което при това расте прекрасно ми се струва доста див залог.

      P.S. Пежо, не Рено. Донгфенг имаха дял в Пежо
      Даимлер, БВМ и Ауди имат 70% премиум сегмент в Китаи. Ина4е тарса да сам short SXAP, там са и останалите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
        Точно тях зяпах вчера
        Е то те са най-добрите .

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ravnovеsie Разгледай мнение
          Аз ще почакам на Рио и BHP печалбите ми да вземат да клонят към нула и тогава мисля да почна да влизам в този сектор
          Точно тях зяпах вчера

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
            И аз като Равния мисля че е малко ранко. Поне да дочакаме първия рейт хайк.
            80% е в цената мисля, ала все още има едно 20% поне нанадолнище.

            Вале ( там пълня и опции от 6$ надоле), GDXJ, NSU, отскоро и RIO и DDC.
            5% в момента от пф и с близо такъв % дивидент.
            Хеджирани със съответни ресурсни къси и $.
            Търгувам ги суингово( 2 от тях 3 пъти съм ги превъртял за последната година), всяко рали се продава и после пак на чакалото доле...

            Обърнат ли веднъж тренда- таргетите не са в % , а в пъти.
            Аз ще почакам на Рио и BHP печалбите ми да вземат да клонят към нула и тогава мисля да почна да влизам в този сектор

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
              Някой прави ли портфейл майнъри? Или им е рано.

              Желязо, мед.... Таргет евентуално?
              И аз като Равния мисля че е малко ранко. Поне да дочакаме първия рейт хайк.
              80% е в цената мисля, ала все още има едно 20% поне нанадолнище.

              Вале ( там пълня и опции от 6$ надоле), GDXJ, NSU, отскоро и RIO и DDC.
              5% в момента от пф и с близо такъв % дивидент.
              Хеджирани със съответни ресурсни къси и $.
              Търгувам ги суингово( 2 от тях 3 пъти съм ги превъртял за последната година), всяко рали се продава и после пак на чакалото доле...

              Обърнат ли веднъж тренда- таргетите не са в % , а в пъти.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                Някой прави ли портфейл майнъри? Или им е рано.

                Желязо, мед.... Таргет евентуално?
                Ние се намираме насред криза. Криза на суровините. И както след технологичния балон след 2000 година и финансова през 2008 фалираха един куп представители на ударения отрасъл, така и сега аз си чакам слабите да фалират. Парадокса ман, е че на нас суровинните компании ни се струват безумно евтини, а те е възможно да продължат да падат, а дори след като цените на суровините се стабилизират - минния сектор вероятно ще расте много по-бавно от останалите, които са били засегнати косвено.
                Еле, ако пазарът сега падне, а той би паднал главно заради страховете идващи от този сектор, след това при неговото възстановяване - много вероятно технологичния, банковия, биотехнологиите и т.н. да растат по-бързо от минния (в края на краищата кризата си е негова)

                Са
                Защо купувам Микрон (копае памет), Вале и Голдкорп не мога да ти кажа.
                Щото го правя с другата ръка.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                  Пак як ърнингс бийт...и пак безумно евтино с форърд ре по близо до 9..
                  Като гледам афтърмаркета поне едно 15-20% ще направя от опшъните за 2 дена..
                  Не че ще ги продам преди поне 30-35% да ми дадат.
                  Можех да взема повече опции, ала се надявах да допълвам и по ниско даже....като помня как я сваляха идиотите миналата година хартията след луди резултати...

                  1.5B FCF на месец, правят повече пари от всички нисе балоняци от рода на тесли,амазони, фликси и прочие дирижабли за целия им борсов живот.

                  Велики са, без аналог.
                  ако продължават по този начин може и да се успокои пазара че няма да има скоро плато на продажбите на лекарства за хеп С и да почне да се търгува на ПЕ 17, 20, че защо не и 25. Което прави цена между 170 и 250 за следващата една година.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнение
                    ти реагирас малко по бавно, нема нисто
                    По скоро ти реагираш на нещо което го няма Продажбите на Даймлер в Китай ама изобщо не са 70%, по-скоро са под 20% - горе долу с едно ниво спрямо тези към САЩ и малко по-високи от тези в самата Германия. А ЕС си остава като цяло основния им пазар. В същото време продажбите им в Китай имат един от най-сериозните растежи спрямо миналата година. Но както казах въпреки това остават относително ниски - бройките продадени мерцедеси в 1,3 милиарден китай надвишават само с 30% бройките продадени в 80 милионна Германия. Ако искаше да шортиш китайска експозиция по-добре да го правиш точно през фолксваген или рено или дори през БМВ, Даймлер е реално най-слабо зависимия спрямо китай производител. Но дори и тогава да се шорти нещо с ПЕ под 10 което при това расте прекрасно ми се струва доста див залог.

                    P.S. Пежо, не Рено. Донгфенг имаха дял в Пежо
                    Last edited by ravnovеsie; 29.07.2015, 12:35.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                      GILD - BTMFD...
                      Пак як ърнингс бийт...и пак безумно евтино с форърд ре по близо до 9..
                      Като гледам афтърмаркета поне едно 15-20% ще направя от опшъните за 2 дена..
                      Не че ще ги продам преди поне 30-35% да ми дадат.
                      Можех да взема повече опции, ала се надявах да допълвам и по ниско даже....като помня как я сваляха идиотите миналата година хартията след луди резултати...

                      1.5B FCF на месец, правят повече пари от всички нисе балоняци от рода на тесли,амазони, фликси и прочие дирижабли за целия им борсов живот.

                      Велики са, без аналог.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ravnovеsie Разгледай мнение
                        Мисля че от гледна точка на чисто макро бет това е пълна глупост Естествено може и да падне до 70, но това ще е от нормална волатилност, не от това че Китай ги прецаквал. Даймлер вече изкараха резултати и от тях се вижда че Китай ама изобщо не ги прецаква
                        ти реагирас малко по бавно, нема нисто

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнение
                          ето един макро бет и от мен

                          short Daimler @70 Strike, price 0.51, матуритет 16.12.2016

                          като се има предвид 4е големите германски автомобилни компании имат 70% дел в Китаи и вси4ки аналисти си ма прекалено оптимист, е време да zатегнем коланите.

                          спопред мен отваржат ли напално паzара там, некои сте йаде бои.

                          цената на свинете и та расте, а китацииците не прават cuts (RRR, intrest) като инфлациата се пока4ва. таке 4е може да видим осте некое понижение, но не zа далко.

                          И ведна иzиниква вапроса, ако следваме тоzи сценари, кои наи много сте пострада
                          1) Кореа (виж Вона), 2) Австралиа (суровини и долар), Нова Зеландиа (млеко и киви, тук ве4е писах подробно), Германиа (коли).

                          Аиде успех, това ми е последен пост тук, просто дискусита е слаба, а и пове4ето требва да понасаберат опит, zа да може да дискутираме макро традинг.

                          Мисля че от гледна точка на чисто макро бет това е пълна глупост Естествено може и да падне до 70, но това ще е от нормална волатилност, не от това че Китай ги прецаквал. Даймлер вече изкараха резултати и от тях се вижда че Китай ама изобщо не ги прецаква

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                            Някой прави ли портфейл майнъри? Или им е рано.

                            Желязо, мед.... Таргет евентуално?
                            Рано е. Цената на материала още не е такава че да се прочисти сектора от екстра капацитета. Реално желязната руда би трябвало да падне поне още 30 че и 50% и да се задържи там за над година че да стане по-бързо прочистване. Към момента цената и е такава че реално не води до загуби средния производител.

                            Коментар


                            • Някой прави ли портфейл майнъри? Или им е рано.

                              Желязо, мед.... Таргет евентуално?

                              Коментар


                              • ах VW ме потвардиха zа Китаи, и Даимлер ве4е 0.53 цента

                                Коментар

                                Working...
                                X