If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
Hmmm mercedes bez short term Daily trades be put mi koito barzo se realisira. Otherwise equity bond which pays 6% and return principal, if daimler goes below 65 principal is converted in shares
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
ще видим
Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
Да съкратят този-онзи.
Тените доходи спират да са приходи за други.
И така докато цялото село намери Китай на картата
Растежът има значение ако растежа е в цената. тогава ако растежа е по-нисък цената пада, ако растежът е много по-нисък цената пада много. Но когато в цената няма никакъв растеж, то растежа е ирелевантен. Все едно дали става дума за Китай, ЕС или САЩ.
И какво му е страшното. Най-лошото възможно е Даймлер и БМВ да не продадат нито една кола в Китай. От това печалбите им ще паднат с по съответно 10 и 20% - най-грубо казано. Ако това се случи Даймлер ще се търгува на ПЕ 11 а БМВ на ПЕ 11.5
Ами плашещо е батки.
Да ти излизат съобщения от Китай, че внос и износ падат с по 7-8% при условие, че са фабриката.
То само това ако е вярно и пазарът тръгва непоколебимо в същата посока.
Иронията е, че никой не вярва на данни от Китай. Включително и аз откак HSBC се отказа да публикува данни от там
Да ти внасят дефлация, докато се надяваш на инфлация.
Някой спомня ли си, че миналата година бяха възникнали съмнения,
че през Хонк Конг в Китай влизат спекулативни пари, легализирани през фактури за внос и за износ. В размери, които влияят на данните за търговския баланс. Ако е било вярно и е спряно като практика, би могло да обясни сравнително хладнокръвната търговия последните 2 дни.
Коментар