IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Vomma Разгледай мнение
    By the way: no single word about that vw has breached its compliance duties and effectively was involved in insider trading or at least it has promoted it. This will have far reaching consequences, especially in us. CDS spread is now like BB. I expect downgrades and prefer proxy investment through their shareholder Porsche
    За кой инсайдър трейдинг става дума? Опита на Porche да купи VW през 2008 ли?

    http://www.newsweek.com/porsche-raid...germany-215764
    Last edited by Misho ILIEV; 28.09.2015, 11:49.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
      Заслужава си да се хвърли едно око на изявлението на Fitch. VW имат много силини страни (извадките по-долу), но дори и слабите може да се окажат плюс за инвеститорите. Групата има нужда да съкрати работната ръка (доста по-неефективнти са конкурентите си) и да подобри корпоративното управление. Този скандал най-вероятно ще ги постави под натиск да подобрят ефективността (а те имат значителен мегдан за това, особено в сравнение с останалите автомобилостроители).

      Fitch:

      We believe that VW's credit metrics are solid for the ratings and that the group could absorb several billions euros of extraordinary cash outflow without jeopardising its credit profile. However, we expect VW's brand image and reputation with regulators and consumers worldwide to be seriously undermined by this crisis although the magnitude and length of the operational and financial effect is difficult to assess. In particular, the extent of the contagion of the crisis in the US on customers in other markets is unclear and therefore it is difficult to quantify the potential loss on revenue and profitability over the next two to three years.

      ...

      However, the group's financial structure is sound and its free cash flow (FCF) generation extremely robust. We expect VW to generate about EUR3.5bn in FCF in 2015 after EUR2.3bn of dividends, and about EUR5bn a year after dividends in 2016 and 2017, excluding any impact from the current crisis. The group should also receive EUR5bn-EUR5.5bn from the sale of its stakes in Lease Plan and Suzuki. We also believe VW could reduce capex in the foreseeable future to bolster FCF.

      ...

      Strong Business Profile
      The ratings reflect the group's unparalleled product portfolio in the auto and heavy-truck segments. They also reflect VW's broad diversification, leading market shares and an unrivalled potential for cost savings and economies of scale.

      ...

      LIQUIDITY AND DEBT STRUCTURE
      The group maintains a solid net cash position, backed by ample liquidity. Gross cash and equivalents and marketable securities for the industrial business were EUR20.6bn at end-2014 after adjustments for restricted and not fully liquid cash and securities. In addition, the group issued EUR2bn of preferred shares in 2014 to refinance the purchase of Scania shares and hybrid notes of EUR2bn in 2013, EUR3bn in 2014 and EUR2.5bn in 1Q15.


      https://www.fitchratings.com/site/fi...15Sep25-_-0000
      By the way: no single word about that vw has breached its compliance duties and effectively was involved in insider trading or at least it has promoted it. This will have far reaching consequences, especially in us. CDS spread is now like BB. I expect downgrades and prefer proxy investment through their shareholder Porsche
      Last edited by Vomma; 28.09.2015, 00:53.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        Апропо - как според вас ще се отразят изборите в Каталуня на пазарите утре? Защо никой не обръща внимание на? Според мен това е немаловажно така да се каже.
        Na ja, ich hoffe, dass Dax dies verkraften wird. Aber ibex ist ein short wert .

        Коментар


        • Апропо - как според вас ще се отразят изборите в Каталуня на пазарите утре? Защо никой не обръща внимание на? Според мен това е немаловажно така да се каже.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
            По-скоро стига с този евтин театър, който ни разиграва човекът, представящ се за ravnovesie и iv_max.

            През 2 минути "двамата" си разменят обемисти постове, за които ти отнема 2 минути, за да ги прочетеш, а камо ли напишеш. Единият, докато чете 20 редовия пост на другия и вече му пише своя 20 редов пост-отговор и всичко това в рамките на 2 минути.

            Явно някои са се хванали на заплатка за увеличаване на импресиите....

            Живи и здрави да са, но не ни правете на глупаци.
            А и общо взето се дрънкат глупости.

            П.П. Явно има подготвен сценарий (равновесие разговаря/спори разгорещено с ив_макс), написан предварително, и всичко е копи-пейст през две минути от него.
            Дори и не подозираш колко грешиш.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
              Заслужава си да се хвърли едно око на изявлението на Fitch. VW имат много силини страни (извадките по-долу), но дори и слабите може да се окажат плюс за инвеститорите. Групата има нужда да съкрати работната ръка (доста по-неефективнти са конкурентите си) и да подобри корпоративното управление. Този скандал най-вероятно ще ги постави под натиск да подобрят ефективността (а те имат значителен мегдан за това, особено в сравнение с останалите автомобилостроители).

              Fitch:

              We believe that VW's credit metrics are solid for the ratings and that the group could absorb several billions euros of extraordinary cash outflow without jeopardising its credit profile. However, we expect VW's brand image and reputation with regulators and consumers worldwide to be seriously undermined by this crisis although the magnitude and length of the operational and financial effect is difficult to assess. In particular, the extent of the contagion of the crisis in the US on customers in other markets is unclear and therefore it is difficult to quantify the potential loss on revenue and profitability over the next two to three years.

              ...

              However, the group's financial structure is sound and its free cash flow (FCF) generation extremely robust. We expect VW to generate about EUR3.5bn in FCF in 2015 after EUR2.3bn of dividends, and about EUR5bn a year after dividends in 2016 and 2017, excluding any impact from the current crisis. The group should also receive EUR5bn-EUR5.5bn from the sale of its stakes in Lease Plan and Suzuki. We also believe VW could reduce capex in the foreseeable future to bolster FCF.

              ...

              Strong Business Profile
              The ratings reflect the group's unparalleled product portfolio in the auto and heavy-truck segments. They also reflect VW's broad diversification, leading market shares and an unrivalled potential for cost savings and economies of scale.

              ...

              LIQUIDITY AND DEBT STRUCTURE
              The group maintains a solid net cash position, backed by ample liquidity. Gross cash and equivalents and marketable securities for the industrial business were EUR20.6bn at end-2014 after adjustments for restricted and not fully liquid cash and securities. In addition, the group issued EUR2bn of preferred shares in 2014 to refinance the purchase of Scania shares and hybrid notes of EUR2bn in 2013, EUR3bn in 2014 and EUR2.5bn in 1Q15.


              https://www.fitchratings.com/site/fi...15Sep25-_-0000
              Porsche. Enough said

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                Как мислите дали Volkswagen няма да повтори историята с ВР , които след драмата в мексиканския залив ги сгънаха наполовина , но после бързо се възстановиха (върнаха 50% от дъното)
                Ситуацията е подобна - обещетения в млрд. + кофти репутация ....
                Заслужава си да се хвърли едно око на изявлението на Fitch. VW имат много силини страни (извадките по-долу), но дори и слабите може да се окажат плюс за инвеститорите. Групата има нужда да съкрати работната ръка (доста по-неефективнти са от конкурентите си) и да подобри корпоративното управление. Този скандал най-вероятно ще ги постави под натиск да подобрят ефективността (а те имат значителен мегдан за това, особено в сравнение с останалите автомобилостроители).

                Fitch:

                We believe that VW's credit metrics are solid for the ratings and that the group could absorb several billions euros of extraordinary cash outflow without jeopardising its credit profile. However, we expect VW's brand image and reputation with regulators and consumers worldwide to be seriously undermined by this crisis although the magnitude and length of the operational and financial effect is difficult to assess. In particular, the extent of the contagion of the crisis in the US on customers in other markets is unclear and therefore it is difficult to quantify the potential loss on revenue and profitability over the next two to three years.

                ...

                However, the group's financial structure is sound and its free cash flow (FCF) generation extremely robust. We expect VW to generate about EUR3.5bn in FCF in 2015 after EUR2.3bn of dividends, and about EUR5bn a year after dividends in 2016 and 2017, excluding any impact from the current crisis. The group should also receive EUR5bn-EUR5.5bn from the sale of its stakes in Lease Plan and Suzuki. We also believe VW could reduce capex in the foreseeable future to bolster FCF.

                ...

                Strong Business Profile
                The ratings reflect the group's unparalleled product portfolio in the auto and heavy-truck segments. They also reflect VW's broad diversification, leading market shares and an unrivalled potential for cost savings and economies of scale.

                ...

                LIQUIDITY AND DEBT STRUCTURE
                The group maintains a solid net cash position, backed by ample liquidity. Gross cash and equivalents and marketable securities for the industrial business were EUR20.6bn at end-2014 after adjustments for restricted and not fully liquid cash and securities. In addition, the group issued EUR2bn of preferred shares in 2014 to refinance the purchase of Scania shares and hybrid notes of EUR2bn in 2013, EUR3bn in 2014 and EUR2.5bn in 1Q15.


                https://www.fitchratings.com/site/fi...15Sep25-_-0000
                Last edited by Misho ILIEV; 28.09.2015, 11:54.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
                  и аз мисля че Гленкор ще се съвземе но се надявам да не е след 10 години.наскоро емитираха нови акции на 125 и се надявах да поскъпнат.те пък взеха че потънаха може би от новината че спират изплащането на девидент допринесе за това.а да попитам щом се говори че не е за покупка ... има ли продали Гленкор ???
                  Lol, please. Go to Vegas, better odds for win

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                    Ценова война се води само при комодитис. Ако имаш по лош продукт и на пазара има ограничен брой продукти да водиш ценова война е тотална идиотия.

                    Ако Аббви намали цената да кажем с 50% то и ГИЛД ще намали цената с 50%. Така в края на краищата и двете компании ще взимат много по-малко. Ако целта на Аббви е да унищожи ГИЛД може и да го направи. но ако целта и е максимизиране на печалбата то единствената стратегия е да се придържа към цената зададена от лидера с малък дискаунт заради по-лошия си продукт. Точно това което и прави.

                    Ако шефовете на Аббви решат да водят ценова война с огромни отстъпки просто ще бъдат изгонени от акционерите на Аббви. Това ще е доказателство че са идиоти.
                    Не е необходима ценова война. То е ясно, че навлизането на нов конкурент в един монополен пазар с монополна максимизираща печалбата цена, ще дръпне цената надолу.

                    WSJ:

                    Medicaid spending on hepatitis C is likely to keep climbing. Competition between Gilead and AbbVie has allowed states to negotiate discounts totaling 40% or greater for the drugs, which should help states widen coverage.

                    http://www.wsj.com/articles/gileads-...low-1428525426

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                      Да, долу горе са верни цифрите, около 20млн са в развития свят, само тези които са диагностицирани досега.
                      Близо 0.7млн умират всяка година от цироза и хепатоцелулерен карцином от инфектираните с хеп С.
                      Но от друга гледна точка трябва да се има предвид че симптоматичните са приблизително половината от тези цифри, т.е около 10млн е пула пациенти от развитите държави, който може да приемем че ще се лекува от Гилд и компания с добър профит.
                      Темпа в момента е около 400К годишно, дори и да се ускори - работа за още едно 15-20 години - бол.
                      Несимтоматичните естествено ще се ерадикират вирусно с генерици.

                      ПС Япония евда сега навлиза при печалбите на Гилиъд от това тримесечие нататък.
                      На последния конф.кол СЕО беше оптично настроен и за Китай...явно вървят преговори, вероятно доста по евтино ще пуснат там продуктите си, ала като се има предвид бройката....

                      Мерк идват на пазара догодина, ала самите те декларираха че ще търсят ниши от пациенти, а не ценова война. Да грабнат най много 10-15%, очаквам поне 80% пазарен дял от Гилд и догодина, ма и 75 да е - пак не е зле.
                      Стииига сте чепкали вълна бре!!!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                        Ако не беше купил още щях да ти кажа "не купувай". Каква е идеята ти? Да държиш в следващите 10г. ли?

                        Този сектор не e просто цикличен, а е в т.нар. суперцикъл с огромен излишък на капацитет, като някои минни фирми продължават да инвестират в нов капацитет. Goldman очакват дълго и мъчително ре-балансиране:

                        http://www.economist.com/news/financ...ngover-goodbye

                        Малките в крайна сметка ще фалират, големите ще закрият по-ниско ефективните мини, предлагането ще намалее и... един ден минният бизнес отново ще е печеливш. Гленкор почти сигурно ще са сред победителите. Но колко време трябва да мине до тогава?

                        Ако си с надеждата нещо да стане в рамките на няколко месеца или година, значи играеш опасна игра, според мене. Това, че Гленкор са преструктурирали дълговете си и постоянно режат разходите нищо не гарантира в краткосрочен план.
                        и аз мисля че Гленкор ще се съвземе но се надявам да не е след 10 години.наскоро емитираха нови акции на 125 и се надявах да поскъпнат.те пък взеха че потънаха може би от новината че спират изплащането на девидент допринесе за това.а да попитам щом се говори че не е за покупка ... има ли продали Гленкор ???
                        Last edited by gabarduk; 27.09.2015, 17:22.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                          http://cid.oxfordjournals.org/conten...ppl_1/S10.long

                          An estimated 2%–3% of the world's population is living with hepatitis C virus (HCV) infection

                          300 милиона в Сащ + 500 милиона в ес + канада и други развити държави и 1 милиард. 2% от един милиард 20 милиона

                          Болните от хепатит С са адски много. Като всъщност тези 2-3% са тези които са диагностицирани. Реално може да са двойно на това тъй като доста от тях са реално от маргинални групи. Затворници, наркомани и така нататък. Но в развитите държави и за тях се грижат
                          Да, долу горе са верни цифрите, около 20млн са в развития свят, само тези които са диагностицирани досега.
                          Близо 0.7млн умират всяка година от цироза и хепатоцелулерен карцином от инфектираните с хеп С.
                          Но от друга гледна точка трябва да се има предвид че симптоматичните са приблизително половината от тези цифри, т.е около 10млн е пула пациенти от развитите държави, който може да приемем че ще се лекува от Гилд и компания с добър профит.
                          Темпа в момента е около 400К годишно, дори и да се ускори - работа за още едно 15-20 години - бол.
                          Несимтоматичните естествено ще се ерадикират вирусно с генерици.

                          ПС Япония евда сега навлиза при печалбите на Гилиъд от това тримесечие нататък.
                          На последния конф.кол СЕО беше оптично настроен и за Китай...явно вървят преговори, вероятно доста по евтино ще пуснат там продуктите си, ала като се има предвид бройката....

                          Мерк идват на пазара догодина, ала самите те декларираха че ще търсят ниши от пациенти, а не ценова война. Да грабнат най много 10-15%, очаквам поне 80% пазарен дял от Гилд и догодина, ма и 75 да е - пак не е зле.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                            Би трябвало доста да те притеснява, а и доста нисколихвени долари са инвестирани (по-скоро взети назаем!!!) в тези според теб "смешни" икономики.

                            Mr. Hart calculates that the size of the Chinese carry trade is around $2 trillion, by far the highest figure for any emerging-market borrower. And his view from the beginning has been that the dollars that have flowed into China – financing an investment rate of 50 percent of the overall economy – must eventually flow out again.
                            “It is the greatest carry trade in modern history,” Mr. Hart said. “There is nothing that is even close.”
                            Да, леко притеснява. Английските, Американските и Японските банки имат около 1.1 трилиона долара кредити в Китай, част от тях на местни фирми.
                            Last edited by Misho ILIEV; 27.09.2015, 14:13.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                              За сега наблюдавам ... просто имам усещането, че "приятелския огън" скоро ще спре ...
                              Може да ме наречеш спекулант, но аз вече съм long VW.

                              Ето една интересна статия в Ню Йорк Таймс за това как този скандал може би вещае края на VW.

                              http://www.nytimes.com/2015/09/25/bu...room.html?_r=0

                              През 2012 беше дошъл края на JP Morgan - скандалът с "Лондонския кит". Тогава след леко колебание купих JPM. През 2013 беше дошъл краят на Standard & Poors, тогова пак след леко колебание купих MHFI.

                              Сега пък идва края на VW. Няма нищо сигурно, разбира се. Според мене за повечето хора е по-разумно да изчакат.

                              (В такива случаи се сещам за това как през 60-тe г. Бъфет купува Америкън Експрес след голям скандал и срив на цената на акциите им, който тогава се е смятало че ще доведе до края на AmEx.)
                              Last edited by Misho ILIEV; 27.09.2015, 18:53.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                                Интересна компания , отвсякъде ...
                                Очевидно впечатлява спекулантите , но измежду многото + и - ще кажа какво ме отказа от покупки - използването на израза black box когато пишат за нея, не веднъж и не само тази година....
                                https://static1.squarespace.com/stat.../Issue+123.pdf
                                http://www.businessspectator.com.au/...pens-black-box
                                Наистина много интересна. Аз по принцип като видя метали и минно дело и въобще не чета (като изключим Alcoa, които може би си заслужава да се следят).

                                Коментар

                                Working...
                                X