IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
    http://finviz.com/quote.ashx?t=VRX&ty=c&ta=1&p=d

    Tия ги пребиха от бой, 40% вече .....фарма Енрон....
    На това се вика кинжал...Може ли да се спасят
    Cash/sh 2.83
    Debt/Eq 4.8
    За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

    Коментар


    • http://finviz.com/quote.ashx?t=VRX&ty=c&ta=1&p=d

      Tия ги пребиха от бой, 40% вече .....фарма Енрон....

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vankata89 Разгледай мнение
        Едно въпросче за данък дивидент от USA компаниите при Елана доколкото разбрах ти одържат 30% данък дивидент което е ок. Но трябва ли да ходя като идиот на всеки 3 месеца да се отчитам пред скапаните чиновници за всяка една акция от която си получил дивидент? И друго трябва ли да се внасят 5% данък дивидент въпреки че са удържани 30% още преди да се кредитира сумата в акаунта на посредника? Моля някой ако го е правил да сподели какво трябва да се прави.
        http://www.nap.bg/page?id=500
        Декларацията по чл. 55, ал. 1 от ЗДДФЛ и чл. 201, ал. 1 от ЗКПО за дължими данъци (образец 4001), се подава от физически лица, когато те са задължени сами да определят и внасят данък за придобитите доходи. Декларацията се подава в случай, че едновременно са налице следните обстоятелства:
        - физическото лице е придобило някои от следните видове доходи ...
        - физическото лице дължи данък за придобитите доходи и то само трябва да определи и внесе дължимия данък за тези доходи.

        http://lex.bg/laws/ldoc/2135538631#i_5183
        Декларацията по ал. 1 се подава от физическото лице, придобило дохода, когато платецът на дохода не е задължен да удържа и внася данъка.

        В случая с американските компании данъка реално се удържа. Т.е.:
        - вероятно компаниите/брокера е задължен по СИДДО/us tax law да го прави.
        - получателя не дължи (повече от удържаните 10%, 30%) данък. Ако са удържани по-малко от 5% се дължи разликата до 5% и трябва да се подаде декларация

        Следователно няма нужда да се подават декларации тримесечно.
        Но в годишната декларация трябва да се впишат информативно, без да се смята повече данък върху тях.
        Това са ми лични разсъждения, не съм специалист.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
          И в Брюксел. Сравнително малък град, но адско движение, задръствания и паркиране.
          То въпросът е самите гугъл да печелят. Какво ще спечелят от едномилионен град. Ще създават инфраструктура за малък на брой коли които се използват обаче дълго време в задръствания.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            Да, това е идеята на Гугъл. Която просто няма да се случи в голям мащаб. Ще успеят в Ню Йорк, Токио, Лондон, Париж. И до там.
            И в Брюксел. Сравнително малък град, но адско движение, задръствания и паркиране.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
              Не знам какви ги мислят в Епъл, но така както аз го разбирам е, че идеята да се комодитизират колите е в това маржовете на автомобилостроителите да паднат още повече, а истинските печалби да идват от нещо друго.
              Да, това е идеята на Гугъл. Която просто няма да се случи в голям мащаб. Ще успеят в Ню Йорк, Токио, Лондон, Париж. И до там.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                Много подценяваш Епъл, много други се мъчат - правят и по-красиви "паралелепипеди" но не могат и да мечтаят за маржина на Епъл, нито да ги мръднат оттам. Защото Епъл изградиха цяла екосистема. Ако изградят нещо подобно при колите, целия "натрупан опит" на автоконцерните отива по дяволите.
                Точно, но при автомобилните компании те срещат подобна екосистема изградена от старите автомобилни концерни. Реално там са в догонваща позиция. И то на пазар където имиджа както казах се гради с години. И където няма как да работят без поддоставчици, поддоставчици които също са много важни за цялостното качество. А това не са ти производители на чипове, където като изгърмят няколко чипа просто сменяш телефони за по няколко стотин долара.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                  Не виждам как ще се намесят в отрасъл където имиджа идва чак след доста години доказана сигурност и високо качество. И профит маржина ама изобщо не е толкова висок. Епъл са свикнали да работят на 30-40% профит маржин - БМВ и Мерцедес работят на 7-8%. Тесла работи на отрицателен. Епъл ще хвърлят милиарди ще работят години на загуба и пак не е сигурно че някога ще успеят да станат лидери дори и в премиум сегмента. Ламборджини фалира или поне бе близо до фалит вече не знам колко пъти. Макларън, Бугати, Бентли и други от съвсем премиум сегмента могат да съществуват само като част от големи концерни. И какво Епъл ще се конкурира като прави подобни - но там се сблъсква с огромната придобита лърнинг кърв на БМВ, Фоксваген или Фиат.
                  Не знам какви ги мислят в Епъл, но така както аз го разбирам е, че идеята да се комодитизират колите е в това маржовете на автомобилостроителите да паднат още повече, а истинските печалби да идват от нещо друго.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                    Едно е да правиш брандинг на един пластмасов паралелепипед, друго е на автомобил. А Тесла мислят да не се ограничават само в луксозния ама пазара им казва че трябва да стоят само там, защото от долу са ги подпрели БМВ и Нисан и Тесла просто няма как да мърда на там без да фалира - защото те не правят пари дори тези доста скъпи автомобили, как ще правят пари от масови автомобили с много по-нисък профит маржин тогава.
                    Много подценяваш Епъл, много други се мъчат - правят и по-красиви "паралелепипеди" но не могат и да мечтаят за маржина на Епъл, нито да ги мръднат оттам. Защото Епъл изградиха цяла екосистема. Ако изградят нещо подобно при колите, целия "натрупан опит" на автоконцерните отива по дяволите.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                      Тия с Макларън и Ламбо като ги заточат да си карат колите само на специални писти и край, отиде фукнята.
                      http://leanman.hubpages.com/hub/Saudi-Arabia-Driving

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                        Тесла не знам, но Гугъл/Епъл биха могли да променят нещата. Когато една машина съвсем сама върши нещо личната връзка с ползвателя силно намалява.

                        Не че няма да има хора, които си купуват Макларън или Ламбо, ей така за кеф, да си ги карат сами, но "повечето" могат и да си променят отношението към колите.
                        Тия с Макларън и Ламбо като ги заточат да си карат колите само на специални писти и край, отиде фукнята.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                          Тесла не знам, но Гугъл/Епъл биха могли да променят нещата. Когато една машина съвсем сама върши нещо личната връзка с ползвателя силно намалява.

                          Не че няма да има хора, които си купуват Макларън или Ламбо, ей така за кеф, да си ги карат сами, но "повечето" могат и да си променят отношението към колите.
                          Не виждам как ще се намесят в отрасъл където имиджа идва чак след доста години доказана сигурност и високо качество. И профит маржина ама изобщо не е толкова висок. Епъл са свикнали да работят на 30-40% профит маржин - БМВ и Мерцедес работят на 7-8%. Тесла работи на отрицателен. Епъл ще хвърлят милиарди ще работят години на загуба и пак не е сигурно че някога ще успеят да станат лидери дори и в премиум сегмента. Ламборджини фалира или поне бе близо до фалит вече не знам колко пъти. Макларън, Бугати, Бентли и други от съвсем премиум сегмента могат да съществуват само като част от големи концерни. И какво Епъл ще се конкурира като прави подобни - но там се сблъсква с огромната придобита лърнинг кърв на БМВ, Фоксваген или Фиат.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                            Едно е да правиш брандинг на един пластмасов паралелепипед, друго е на автомобил. А Тесла мислят да не се ограничават само в луксозния ама пазара им казва че трябва да стоят само там, защото от долу са ги подпрели БМВ и Нисан и Тесла просто няма как да мърда на там без да фалира - защото те не правят пари дори тези доста скъпи автомобили, как ще правят пари от масови автомобили с много по-нисък профит маржин тогава.
                            Тесла не знам, но Гугъл/Епъл биха могли да променят нещата. Когато една машина съвсем сама върши нещо личната връзка с ползвателя силно намалява.

                            Не че няма да има хора, които си купуват Макларън или Ламбо, ей така за кеф, да си ги карат сами, но "повечето" могат и да си променят отношението към колите.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                              Предстои да видим кои са "повечето".
                              Аз го виждам по-скоро Гугъл да натиска за комодити, Епъл са по премуим брандинга, и то много ги чаткат нещата там. Имат и много пари и са свободни от ДВГ наследство. Както и Тесла впрочем станаха премиум като автомобилна марка, но съвсем не смятат да се ограничат само до луксозни модели.
                              Едно е да правиш брандинг на един пластмасов паралелепипед, друго е на автомобил. А Тесла мислят да не се ограничават само в луксозния ама пазара им казва че трябва да стоят само там, защото от долу са ги подпрели БМВ и Нисан и Тесла просто няма как да мърда на там без да фалира - защото те не правят пари дори тези доста скъпи автомобили, как ще правят пари от масови автомобили с много по-нисък профит маржин тогава.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                                За повечето хора автомобила е допълнение към егото им. Автомобилните компании това идеално го знаят и го експлоатират. Защото само по този начин някой може да се навие да дава луди пари за нещо, като реално същата полза той може да получи от нещо струващо много по-малко.

                                Това с автомобила като комидити е кауза пердута. Човек дори като си купува дрехи гледа да си купи такива, че да представя пред останалите образ, който иска те да виждат. Не съм чул някой който може да си позволи да ходи да си купува дрехи на килограм - защото това е комидити.

                                Същата работа е и с жилищата и със забавленията и така нататък. Хората живеят живот, в който мнението на другите за тях е доста важно.

                                Разбираемо е защо Гугъл и Епъл се опитват да налагат мнениет,о че колата е комодити. Защото всичките статии и анализи на тази тема са плод на чист платен ПР. Защото основния проблем пред това да пускат собствени модели е имиджа на вече наложилите се марки. Но това просто няма как да стане реалност. Ако ще правят таксита да, може да се получи, но къде има достатъчно голям пазар за подобни таксита че да оправдаят огромните инвестиции. Няколко богати и пренаселени градове с по над 10 милиона души - където е твърде скъпо да имаш собствен автомобил.
                                Предстои да видим кои са "повечето".
                                Аз го виждам по-скоро Гугъл да натиска за комодити, Епъл са по премуим брандинга, и то много ги чаткат нещата там. Имат и много пари и са свободни от ДВГ наследство. Както и Тесла впрочем станаха премиум като автомобилна марка, но съвсем не смятат да се ограничат само до луксозни модели.

                                Коментар

                                Working...
                                X