IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
    Предстои да видим кои са "повечето".
    Аз го виждам по-скоро Гугъл да натиска за комодити, Епъл са по премуим брандинга, и то много ги чаткат нещата там. Имат и много пари и са свободни от ДВГ наследство. Както и Тесла впрочем станаха премиум като автомобилна марка, но съвсем не смятат да се ограничат само до луксозни модели.
    Едно е да правиш брандинг на един пластмасов паралелепипед, друго е на автомобил. А Тесла мислят да не се ограничават само в луксозния ама пазара им казва че трябва да стоят само там, защото от долу са ги подпрели БМВ и Нисан и Тесла просто няма как да мърда на там без да фалира - защото те не правят пари дори тези доста скъпи автомобили, как ще правят пари от масови автомобили с много по-нисък профит маржин тогава.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
      За повечето хора автомобила е допълнение към егото им. Автомобилните компании това идеално го знаят и го експлоатират. Защото само по този начин някой може да се навие да дава луди пари за нещо, като реално същата полза той може да получи от нещо струващо много по-малко.

      Това с автомобила като комидити е кауза пердута. Човек дори като си купува дрехи гледа да си купи такива, че да представя пред останалите образ, който иска те да виждат. Не съм чул някой който може да си позволи да ходи да си купува дрехи на килограм - защото това е комидити.

      Същата работа е и с жилищата и със забавленията и така нататък. Хората живеят живот, в който мнението на другите за тях е доста важно.

      Разбираемо е защо Гугъл и Епъл се опитват да налагат мнениет,о че колата е комодити. Защото всичките статии и анализи на тази тема са плод на чист платен ПР. Защото основния проблем пред това да пускат собствени модели е имиджа на вече наложилите се марки. Но това просто няма как да стане реалност. Ако ще правят таксита да, може да се получи, но къде има достатъчно голям пазар за подобни таксита че да оправдаят огромните инвестиции. Няколко богати и пренаселени градове с по над 10 милиона души - където е твърде скъпо да имаш собствен автомобил.
      Предстои да видим кои са "повечето".
      Аз го виждам по-скоро Гугъл да натиска за комодити, Епъл са по премуим брандинга, и то много ги чаткат нещата там. Имат и много пари и са свободни от ДВГ наследство. Както и Тесла впрочем станаха премиум като автомобилна марка, но съвсем не смятат да се ограничат само до луксозни модели.

      Коментар


      • За повечето хора автомобила е допълнение към егото им. Автомобилните компании това идеално го знаят и го експлоатират. Защото само по този начин някой може да се навие да дава луди пари за нещо, като реално същата полза той може да получи от нещо струващо много по-малко.

        Това с автомобила като комидити е кауза пердута. Човек дори като си купува дрехи гледа да си купи такива, че да представя пред останалите образ, който иска те да виждат. Не съм чул някой който може да си позволи да ходи да си купува дрехи на килограм - защото това е комидити.

        Същата работа е и с жилищата и със забавленията и така нататък. Хората живеят живот, в който мнението на другите за тях е доста важно.

        Разбираемо е защо Гугъл и Епъл се опитват да налагат мнениет,о че колата е комодити. Защото всичките статии и анализи на тази тема са плод на чист платен ПР. Защото основния проблем пред това да пускат собствени модели е имиджа на вече наложилите се марки. Но това просто няма как да стане реалност. Ако ще правят таксита да, може да се получи, но къде има достатъчно голям пазар за подобни таксита че да оправдаят огромните инвестиции. Няколко богати и пренаселени градове с по над 10 милиона души - където е твърде скъпо да имаш собствен автомобил.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
          Шега, шега, но ако driverless cars навлязат, ще спре да е шега. И в такъв случай колите лесно могат да станат комодитис (т.е. product differentiation ще намалее).

          Когато човек сам кара колата си, тогава дизайнът и марката са нещо като expression of oneself. Ако колите сами се движат, според мене на повечето хора ще им стане малко по-безразлично каква е марката и дизайна.
          За повечето хора дори и собствената кола е просто един досаден разход, не са чак толкова много тия дето я ползват за фукане и моден аксесоар, особено в по-белите държави. Мен лично ми е през оная работа как ми изглежда колата, стига да харчи малко и да не ми създава никакви ядове. А ако си кара сама, въобще и не държа да е "моя".

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            БМВ продава повече изцяло електрически автомобили отколкото Тесла. Тесла дълго време бяха реално издържани от Даймлер. Те си продадоха дела преди няколко месеца. Лидерите при автономните автомобили са всъщност Даймлер, БМВ и Ауди. Те отдавна имат подобни прототипи, просто няма смисъл да ги слагат при сериините автомобили. Патентите при батериите на Тесла всъщност Елън Мъск ги отвори - така че и там нямат реално никакво предимство. Единственото което им крепи капитализацията на Тесла е всъщност фабриката им за батерии която правят. Но до колко печеливша ще бъде тя е въпрос на проникване на електрически автомобили. Те за това и си откриха патентите де. Отново германските автомобилостроители купиха картите на Нокия просто за да не зависят изцяло от Гугъл. Така реално подбиват ценовата сила на Гугъл доста драматично.

            гугъл се опитва да направи автомобилите като комодити - защото тогава ще имат огромно конкурентно предимство, но силно ме съмнява да успеят да го направят в голям мащаб. Болоре във Франция се опитва това да го прави в комерсиален мащаб - но някой извън Франция да е чувал за тях.
            Не го бях чувал този Болоре, изглежда интересно как е подкарал подобна идея. Изглежда екзотично, но ако Гугъл и Епъл са в тази игра вече хич няма да им изглежда екзотично на германската света троица. Особено с дизеловия скандал, който ще има сериозни последици според мен в САЩ, а оттам и в Европа. Много вероятно да се окаже повратната точка в мисленето на потребителите.

            Коментар


            • много станаха електричарите. GM , AAPL,TESLA,AUDI,BMW и още и още а се чудим що петрола пада

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                Малка се обърках докато чета написаното- доста си омешал нещата ...
                Първо да попитам - какво е познанието ти за ел.мотор ?
                Какво се е променило от годините на Никола Тесла до сега ?
                Макар, че три години съм бачкал в един голям завод за ел.машини и съм се ровил в детайли (ремонтирал, пренавивал и т.н.) във всякакъв тип ел.двигатели не мога да отговоря категорично на този въпрос. Но ако трябва да е еднозначно , то отговорът е – НИЩО
                Това, което ще видиш под капака на един тролей в общи линии е същото като под капака на Теслата ...Разликата е една – на едната електричка пише Шкода а на другата Мъск ... Разбира се, преекспонирам , но това не променя истината.
                Софтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
                Шаси и дизайн – никой не е правил, нали ?
                Оставих батерията за накрая. Не знам да са направили революция относно КПД на батерията спрямо други производители. В случай, че разполагаш с такава информация моля да я споделиш.
                Изграждането на огромен завод за батерии няма да им даде предимство ако не произвеждат нещо наистина иновативно (мразя тази дума)
                Жалко за Тесла, Никола ..... че така безобразно му "патентоваха" името .
                Не мисля че съм омешал нещата, аз ел. мотора не го споменавам, това е твой аргумент. Аз не смятам че някой има предимство точно с мотора, макар че Тесла ми изглеждат с едни гърди напред и там, нищо че уж е проста работа.То и ДВГ е на 100 години и отгоре, ама не са спрели да го развиват. С батериите съвсем очевидно са поне едно поколение пред останалите, обхвата им е двойно по-голям средно. И те са иноваторите със суперчарджър мрежата, автопилот система (реална на пътя, не в лаборатории).

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                  Когато човек сам кара колата си, тогава дизайнът и марката са нещо като expression of oneself. Ако колите сами се движат, според мене на повечето хора ще им стане малко по-безразлично каква е марката и дизайна.
                  Значи, ако измислят умни дрехи, които сами се обличат, всички дизайнери и модни къщи ще умрат от глад.
                  Увлякохте се нещо, май...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение


                    Абе лекинко им влезе дръжката само засега, следва цялата барабар с теслата
                    Аман от балоняци...
                    Пипе,с очите си видях,как си ги карат с кеф в Л.А,а останалите ги оглеждат и цъкат с език,не ми се чини да е балоняк това!!!

                    Още повече,че анонсираха, че ще пускат електричка за масите,през 2017,за 35к$,така,че ........
                    Дебна си ги за дългосрочен бай аз и според мен вече са привлекателни.
                    Лично мнение.
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                      Софтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
                      Шега, шега, но ако driverless cars навлязат, ще спре да е шега. И в такъв случай колите лесно могат да станат комодитис (т.е. product differentiation ще намалее).

                      Когато човек сам кара колата си, тогава дизайнът и марката са нещо като expression of oneself. Ако колите сами се движат, според мене на повечето хора ще им стане малко по-безразлично каква е марката и дизайна.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
                        спада се дължал на оплаквания от клиенти


                        Абе лекинко им влезе дръжката само засега, следва цялата барабар с теслата
                        Аман от балоняци...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vankata89 Разгледай мнение
                          Едно въпросче за данък дивидент от USA компаниите при Елана доколкото разбрах ти одържат 30% данък дивидент което е ок. .
                          OK ?

                          Toва си е жив тормоз мене да питаш.
                          Имам 3 дузини и не само американски, и акции и етф-и и цефи и т.н.
                          За миналата година бе около 10% средно, всичко е автоматично,не се занимаваш с глупости.

                          Вземай си един интерактив и това е.
                          Там попълваш в началото една такс форма (забравих и името) че не си янки, и така...

                          Коментар


                          • Едно въпросче за данък дивидент от USA компаниите при Елана доколкото разбрах ти одържат 30% данък дивидент което е ок. Но трябва ли да ходя като идиот на всеки 3 месеца да се отчитам пред скапаните чиновници за всяка една акция от която си получил дивидент? И друго трябва ли да се внасят 5% данък дивидент въпреки че са удържани 30% още преди да се кредитира сумата в акаунта на посредника? Моля някой ако го е правил да сподели какво трябва да се прави.
                            http://www.proflashgame.com

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
                              спада се дължал на оплаквания от клиенти
                              По точно,от очаквания за оплаквания,понеже вече събрали фиидбек на 1400 собственици.
                              До сега се крепели на някакво проучване от някаква си фирма,която казвала-всичко е супер по тази кола-купувайте
                              Ама сега,очаквали реални отзиви вече.
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • спада се дължал на оплаквания от клиенти

                                Коментар

                                Working...
                                X