В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение...
Пък за рева не знам Малко от тази романтика ще изчезне, но ще има нова. Все едно да ни е мъчно за парния локомотив, като имаме влака стрела.Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 18:00.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Доста големи промени ще настъпят. Ще се увеличи търсенето (респективно цената) на:
1. Електричество
2. Мед - ел. двигатели са с медни намотки
3. Литий и всякакви други материали за литиеви батерии
4. LED източници на светлина
Ще намалее търсенето на:
1. Течни горива
2. Олово и оловни акумулатори
3. Скоростни кутии, диференциали и всякакви други части и агрегати свързани с ДВГ
4. Моторни и трансмисионни масла.
5. Автомобилни крушки (обикновени, халогени и ксенони)He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Jay Gould, като с грамофона едва ли. Електрическите може и да са мощни и удобни и лесно сглобяеми, но черпят ток. В случая ако не са измислили ново допълнение спрямо тежките и изтощаващи се батерии, трудно биха изместили стандартните автомобили.
БМВ ми харесват заради водородния двигател, имат си мощност, зарежда се на водородна станция, екологичен. Да живее Германия бай дъ уей
А за спортните автомобили, които имат тенденция единствено да стават по-леки и динамични тези с батерииките пак няма да вършат работа.
Пък Ферари, Брабус, Мерцедес и т.н. спортни, без рев.....какви спортни автомобили ще саТhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.
Коментар
-
Не разбирам от коли, но според мен след време ще има спад в цените заради електрокарите.
По-малко части, по бързо и евтино сглобяване, по-малко материали по-ниска цена започнат ли се масови и навлезе ли конкуренцията. Ще се появят и доста малки компании, защото сглобяването ще е много по-лесно. Едно CD например е много по-евтино и лесно за произвеждане отколкото механичен грамофон, с много му дребни и прецизни детайли. Ако големите компании не избързат, нови дребосъци ще им отхапят дял от пазара и ще стане като с IBM и персоналните компютри. Предимства - По-малко шум, по висока скорост (Един електромобил без много усилия може да вдигне 300 километра в час, докато не всеки бензинов може) и повече лукс (Няма вибрации, шум от двигателя, много части и т. н.). Просто и ефективно. Мисля си (мое мнение), че най-много до 15-20 години ще изместят бензиновите и дизеловите и ще стане като със CD и грамофона или като кинескопа и плоските екрани. Ще останат и от останалите разбира се, но или тясно специализирани, или като много скъпа гъзария. Недостатъци, все още се зареждат сравнително бавно, но мисля, че до някоя година ще решат и тоя проблем.Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 17:35.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
След IPO на Tesla, снабдяване на Toyota с прототипи от Tesla, Nissan планира да пусне на пазара Leaf през декември 2010. Пежо, Опел също гонят срокове да пуснат електрически автомобили.
С една дума започна да мирише на много пари от авангардните електрически коли, до вчера просто прототипи.
Отварям тази тема за да следим в нея развитието на пазара на електрически автомобили и тяхното влияние над авто-индустрията. Споделяйте тук за нови модели, цени, големи сделки, нови технически решения и т.н!
Пари при пари отиватТагове: Отмаркиране на всички
Коментар