Трейдърко продължавай да пишеш забавен си.Ного веселие и забава ни осигуряваш.Ного е готино човек дето абер си нема от ел машини да пише весело е...Между другото знаеш ли какво е хлъзгане
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности.....
Един и същ елдвигател при едни и същи натоварвания има едни и същи загуби независимо дали задвижва ел кола или фуражомелка. Точка.
А загубите са равни на отделяната топлина, те така се и наричат-топлинни загуби. Втора точка.
А пък това, че двигателя за електроавтомобил трябва да има съвсем различни работни характеристики от двигател за фуражомелка, това си е съвсем друг въпрос. Двигателят за кола трябва да работи ефективно при широк диапазон на честота на въртене, докато другият върти приблизително при едни и същи обороти.
Проблемът на електромобилите не са двигателите, там инженерите са сътворили всякакви чудеса и те работят ефективно, проблемът е батерията. Въпреки огромния напредък и в тази област, все пак тя си остава с ограничен и недостатъчен капацитет.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
После, относно отделяната топлина: Причините са посочените от Гигов, режимът на натоварване дава разликата. Бъди щедър, за Бога. Нищо не ти струва.
Виж, че машините ги конструират кадърни и образовани хора, вярно е. Странно защо, въпреки всичката тази кадърност и образованост, проблемите с поддръжката - вместо да намаляват - растат. Много съм се чудил. И стигам до неутешителния извод, че - при повишената производителност и шляпането на решения на конвейр - нещата все по-често не се дооглеждат и дообмислят. Препирнята ебава мамата на качеството.
Старата Гвардия още вАжи, Дани. Още вАжи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре
Ако под "натоварване" разбира СИЛИТЕ в двигателя, е прав но, ако разбира НАПРЕЖЕНИЯТА в материалите, вече не. Бензиновите и дизеловите двигатели се оразмеряват по едни и същи закони и различни сили така, щото деформациите да са еластични и под контрол. Оттам съдя, че някой нещо пропуска.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmajnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
Коментар
-
majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.D.Y.F-091066
Коментар
-
gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не знам как влияят на пазарите, обаче някой хора са доста объркани от промяната
https://www.youtube.com/watch?v=j52odgkRxDs
Коментар
-
Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнениеОтделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.
За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:
ТОП 10
1.Tesla Model 3
2.Porsche 911
3.Genesis G90
4.Chevrolet Corvette
5.Tesla Model S
6.Toyota Avalon
7.Kia Stinger
8.Chevrolet Bolt
9.Toyota Prius
10.Dodge Challenger
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3438986]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
/QUOTE]
Добре де, съгласни сме, само не каза каква електрическа кола караш
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
Коментар
-
Да, загубите в топлина са фундаментален закон, неизбежни, ако термодинамиката е верна. Всяко превръщане на енергията от един вид в друг - от електрическа в механична, например - задължително се съпътства с отделяне и на топлинна енергия.
Триенето също изглежда неизбежна загуба - лагери, въздух, тава-онава.
Коментар
Коментар