IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

    Потърсете, ако Ви интересува.
    Аз ли да Ви вкарвам акъл в главата?

    ПП. Бих Ви препоръчал и книгата "Мисионерската поза" за вампирката Майка Тереза.
    Ми благодаря.
    А изглеждате високообразован, като близнаците си, та да питам ми не сте ли чели книгата "Задна прашка", разправят някои че много полезна била?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Отново нещо за китайците! /тия са ми любимци - няма да казвам защо, за да не подведа някого!/

      .................................................. .............................................

      Без да бъде препоръка, но акциите на компанията са доста изгодни на около $ 2-3, а между гарантите има доста известни институции...
      В NIO съм на средна 4.07$. Вероятно ще взема още малко. А миналия месец за първи път от много време си купих AutoBild щото NIOтата бяха на първа страница. Третирам го по скоро като вид лотариен билет отколкото като добре премерена инвестиция честно казано.

      Коментар


      • Отново нещо за китайците! /тия са ми любимци - няма да казвам защо, за да не подведа някого!/

        .................................................. .............................................

        Китайската компания NIO преди се е наричала NextEV. Под този бранд, тя се появи още през 2014 г. чрез усилията на китайския инвеститор Уилям Ли. Предприемачът твърди, че иска да се справи с екологичните проблеми на Китай с пускането на електромобилите си /нищо ново под слънцето: добиваме металът неодим и правим необитаеми големи територии на Китай, но пък се "борим" както Мъск - с екологичните проблеми..., риторика от клас... и сой.../ ))

        .................................................. ..................................................

        Противно на стандартната бизнес логика, NextEv започна не с демонстрация на прототипи и производство на електромобили, а със скъпа рекламна кампания. Китайският производител веднага заяви участие с отбора в състезателния шампионат на Формула Е за автомобили с електромотор. През първия сезон китайците станаха шампиони. По това време електромобилите NextEv не са били налични за продажба.

        През 2016 г. компанията представи първият си шосеен електромобил NIO EP9. Оттогава стартъпът прави едно луксозно возило от 16 броя - на стойност от $ 1,2 милиона всеки. След това следват "масовитее" модели на ES8 и ES6 за китайския пазар.

        Интересно! NIO инвестира не само в разработването и производството на електрически автомобили, но и в създаването на инфраструктура за тях. В началото на 2019 г. китайската компания завърши изграждането на първата мрежа от станции за подмяна на батерии на магистралата между Пекин и Шанхай.

        Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се! /бре, какви китайци, идеи и реализация, нали!/ .................................................. .................................................. ......

        През ноември 2017 г. NIO набра $ 1 млрд. от инвеститорите, който включва американския хедж фонд Lone Pine Capital, както и китайските инвестиционни компании Tencent и CITIC Capital. През септември 2018 г. NIO проведе IPO на Нюйоркската фондова борса и набра още около $ 1 млрд.

        /нЕкои пикат газ, ама кО да се праИ - конкуренцията, която работи е добре за общо-взето налагането на НЕпазарни методи и популизъм на продажни правителства!.... ))/

        Организатори на публичното предлагане на акции бяха банките Goldman Sachs, JP Morgan и Morgan Stanley. Средствата от IPO компанията планират да изразходват за изследвания и разработки, маркетинг и изграждане на нови производствени мощности.

        .................................................. .................................................. ...........

        Без да бъде препоръка, но акциите на компанията са доста изгодни на около $ 2-3, а между гарантите има доста известни институции...

        Защо казвам това? Правя лек паралел между едни други акции, които щели да ходят на $ 420, а стигнаха от $ 350 - не до $ 420, а до $ 220 /за сега/ ...

        Все пак говорим за електромобил на бъдещето, а това не е само и единствено този, чиито акции падат най-бързо на борсата... Нали разсъждавам правилно?

        Коментар


        • Разбира се, че Тесла НЕ СА новатори. Не са първи!

          Компаниите разработват електромобили столетие, но не намират база за сравнение с останалите СИ топлинни двигатели.

          Те НИКОГА НЕ СА ПРЕСТАВАЛИ да наливат милиони в дейността по разработването на електродвигателя, но ВИНАГИ са отчитали липсата на база за сравнение във възможностите на топлинните двигатели, които са НЕСРАВНИМО по-големи от тия на електромобилите, предвид СКРОМНИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ на батериите, които задвижват електромобилите...

          Затова ВИНАГИ съветвам интересуващите се от безпристрастното ми мнение - да заложат на плъг ин-ите: комбинация от двигател с вътрешно горене и електродвигател. Не стига, че са достатъчно добре изпипани, ами са и по-изгодни!

          Ама само как ни свалят звезди, когато кажат, че КОГАТО /ама - надали - скоро/ - батерията станела евтина..., еди какво си...

          Е, да - ще стане евтина, но това ще е, когато китайците стъпят сериозно на пазара! Ето от това се страхуват някои!

          А китайците здраво захапват баницата... ))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

            Абе, много сте наивни!
            Това се оказа доста смешно - благодаря! По някаква причина, която май си написал, доста се ловят на лафа на Ганди

            "Bernie Sanders and Sarah Palin have fallen for this misquote"

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Разкажете моля за егоистичния живот на Ганди,

              Потърсете, ако Ви интересува.
              Аз ли да Ви вкарвам акъл в главата?

              ПП. Бих Ви препоръчал и книгата "Мисионерската поза" за вампирката Майка Тереза.
              Last edited by R1a1; 02.07.2019, 17:59.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                ЕД,
                прочети егоистичния живот на Ганди, и след това вярвай на някакви цитати от мрежата на глупаците, приписвани на него, но не негови.

                Абе, много сте наивни!
                То е щото искате много повече, отколкото ви се полага по дребния ви сух по рождение акъл.
                Разкажете моля за егоистичния живот на Ганди,

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Това което се случва с подкрепата и съпротивата срещу Тесла не е нищо ново.

                  Мисля Ганди беше казал:
                  First They Ignore You, Then They Laugh at You, Then They Attack You, Then You Win

                  Все още сме на третата стъпка.
                  ЕД,
                  прочети егоистичния живот на Ганди, и след това вярвай на някакви цитати от мрежата на глупаците, приписвани на него, но не негови.

                  Абе, много сте наивни!
                  То е щото искате много повече, отколкото ви се полага по дребния ви сух по рождение акъл.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    Наистина е забележителен невероятният успех на СпейсЕкс, огромното богатство на Безос и почти неограничените му ресурси още не могат да наваксат. Безос лично влага поне 1 милиард всяка година, от печалбата си от Амазон в Блу Ориджин. Но все пак и Безос не е никак за подценяване, той е бавен, играе по-сигурно и подмолно но безмилостен. Успехът на Амазон и как той преобрази цялата ритейл индустрия в САЩ, където доста колоси вече дадоха фира, е показателен.
                    А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.
                    Твърде вероятно и Безос ще успее в един момент с Блу ориджин. Въпросът е че голяма част от обществото не осъзнава колко е трудно да се създават иновации и да се променят нагласи, регулации и индустрии. Електродвигателят е на 100 години - ДА, но единствената компания която успя да преобърне статуквото и представите за електромобила е Тесла, въпреки че са се пробвали десетки преди това.
                    От една страна ми е странно защо голяма част от хората не могат да оценяват обективно дадена ситуация или компания в случая, но от друга страна се радвам защото ако всички бяха на едно мнение и схващаха „бързо“ то нямаше да има възможности за експлоатиране.

                    Имаше една приказка – „To make a profit you’ve got to be different and right at the same time. Only few are capable though“
                    Last edited by ED; 02.07.2019, 12:38.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

                      Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

                      За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

                      Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

                      И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

                      Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

                      П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
                      Наистина е забележителен невероятният успех на СпейсЕкс, огромното богатство на Безос и почти неограничените му ресурси още не могат да наваксат. Безос лично влага поне 1 милиард всяка година, от печалбата си от Амазон в Блу Ориджин. Но все пак и Безос не е никак за подценяване, той е бавен, играе по-сигурно и подмолно но безмилостен. Успехът на Амазон и как той преобрази цялата ритейл индустрия в САЩ, където доста колоси вече дадоха фира, е показателен.
                      А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                        Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.

                        Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.
                        100% съгласен

                        Но с толкова много АКО, след 5 години ще е трудно да разкараш БМВто с ДВГ за половината от цитираната стойност.

                        Коментар


                        • Това което се случва с подкрепата и съпротивата срещу Тесла не е нищо ново.

                          Мисля Ганди беше казал:
                          First They Ignore You, Then They Laugh at You, Then They Attack You, Then You Win

                          Все още сме на третата стъпка.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Преди ми се налагаше да слизам на тъмно и да работя там и от тази си работа имам опит някакъв с батериите. Максуел са синоним на лошо качествени батерии който напълно се оправдава. На кораб няма да видиш такива батерии/ минал съм поне през 20 кораба/ Най доброто от едноразовите батерии беше панасоник- скъпи, но държат. и може да разчиташ на тях. От зарядните най доброто беше от всичко което съм ползувал енелуп на саньо. Не вярвам че от лошокачествени батерии изведнъж ще скочат на свръх качествени- това става само в приказките
                            Възможно е!

                            Работата е там, че каквото пипнат го правят по-добро от конкуренцията. Ще поживеем, ще видим.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение



                              Ако купуваш нов автомобил в класа на седана трябва да си ненормален, за да избереш ДВГ пред EV.

                              Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.

                              Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Китайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти.
                                Опитваш се да вкарваш още несъстоятелни аргументи като цитираш поредния „конкурент“ и то в Китай, който ЩЕ произвежда по 3 хил. автомобила (на месец) след година или две! Дообре J

                                Не знам дали си наясно, но Тесла е единствения западен производител на който е позволено да има завод, който е 100% собственост на самата компания. Не Ауди, Мерцедес, БМВ, VW, Toyota …, a ТЕСЛА! Започнат началото на годината и изглежда така:

                                Click image for larger version

Name:	January.jpg
Views:	1
Size:	54.8 КБ
ID:	3483149



                                Click image for larger version

Name:	June.jpg
Views:	1
Size:	93.3 КБ
ID:	3483150


                                И ще произвежда автомобили от края на 2019 година.

                                В Китай има пазар за 10 производителя, не бери грижа за продажбите на Тесла

                                А между другото, като обявиха началото на записвания за продажби на Китайските М3 сайта им е паднал заради натоварването. Китай ще е като златна кокошка – същите цени като в САЩ, само че при по-ниски производствени разходи, без мита и гигантско търсене което не могат да задоволят в следващите 10 години.

                                Коментар

                                Working...
                                X