IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Силен юни, особено за BEV, като хибридите все повече западат. Тесла 3, само за юни продава към 40,000 коли
    http://ev-sales.blogspot.com/

    Коментар


    • Когато китайците докарат продукт, който се доближава до този на Тесла и са способни да го произвеждат масово може да преосмисля коя е лидерската позиция при електричките:

      Най-добрия седан като поведение - Тhe king is dead long live the king – „Edmunds: Tesla Model 3 Is The “Ultimate Driving Machine” - https://www.youtube.com/watch?v=xpFe8k1vjcg

      Най-сигурния седан (Crash test) - https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573; https://www.greencarreports.com/news...an-nthsa-gives

      Най-евтиния седан спрямо конкурентните моделиTOTAL COST OF OWNERSHIP (Първоначална цена и разходи за експлоатация)

      Дали е случайно че не могат да насмогнат с търсенето


      Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.

      Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...

      Коментар


      • Толкова си се фиксирал анти Тесла, че не можеш да мислиш обективно. Вече имаме ясно изразен лидер в областта. Топ играча в EV технологията е Тесла и за останалите ще остава да обират огризките като се опитват технологично да наваксват. Мача е свирен вече.

        Китайците ще изместят Европейските гиганти (а най-вероятно и Японските) от авто сцената заради далновидната политика да инвестират и стимулират на макс, но си остават имитатори. Да не говорим че Тесла има ТОП статут за китайците. Xpeng, Nio и който и друг да погледнеш се опитват да копират модела на Тесла, но са 2-3 години организационно и технически назад.
        Производството на автомобили е изключително трудно, капитало-емко и с нисък марж. Със всяка нова технология се пръкват десетки и стотици играчи, но в крайна сметка оцеляват най-приспособимите, а Мъск е точно такъв.

        Когато фокуса на Мъск се измести от налагането на Тесла (и EV като цяло) към друга цел е възможно да бъдат настигнати от конкуренти, включително и китайски, но до тогава ще ги копират като луди. Ситуацията е същата като при Епъл – докато на кормилото беше иноватор другите се надпреварваха да ги копират. След Джобс, Епъл просто се носи по течението като корейци и китайци отдавна произвеждат по-добри продукти от айфона.

        Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.

        Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...




        Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
        Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.

        Коментар



        • На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.

          Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...










          Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
          Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.

          Коментар


          • Логореев, извода ти е неверен и... Безсмислен.


            ....китайските коли, а и не само, не са много популярни нито в Европа, нито в америките. Може някой бедняк да се излъже, но опита показва че еФтиното винаги излиза по-скъпо.


            Last edited by RUBLA; 30.07.2019, 08:47. Причина: Спазвайте добрия тон!
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              [B][SIZE=14px]Долу

              Извод: можем да побързаме с покупката на Тесла - за към 100 000 !!! Нека "помогнем" на Мъск в благородната надпревара - с пари в брой! ))
              Аааааааааа печатницата работи ли

              Коментар


              • Долу беше споменато в стил "ЩЕ" - какво ЩЯЛО да се случи в Китай /догодина/...
                Това ми дава повод да покажем на кратко какво В МОМЕНТА СЕ ПРАВИ в Китай, без бъдещето време, което ползват някои агитатори /тук/...


                1. Китайският стартъп
                Xpeng Motors е на пазара от 2014 г. конкурент е на производителите на електромобили от високия клас. Според CNBC до края на годината Xpeng ще пусне 40 хиляди автомобила. Ето от тия:



                https://www.youtube.com/watch?v=PV3DVv6cc5s


                2. В по-горният клас /за милионери/ - предлага своите електромобили китайската компания NIO






                3. Ако толкова много желаем да експериментираме в сферата на предизвикващата спорове от гледна точка - БЕЗОПАСНОСТ - литиево-йонна батерия - китайците могат да се похвалят и с НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ ЕЛЕКТРОМОБИЛ В СВЕТА! За сега - това е само на вътрешния пазар, но в стил "ЩЕ" - те разширяват производството и ще започнат да го предлагат и извън рамките на страната. С едно зареждане изминава 156 км., а максималната скорост е 100 км/ч - ОЧЕВАДНО Е ПОКРИТ И МАСОВИЯТ СЕГМЕНТ...

                BAIC EC180 – Базова цена 19 000 евро








                4. В интерес на истината - много ВЕЧЕ СА СЕ ОРИЕНТИРАЛИ към Китай... /Мъск доста е позакъснял!!!/ ))

                ПРЕДИ 2020 - най-големият производител на автомобилни части в Северна Америка – канадската компания Magna, ще произвежда и сглобява нова генерация електрически коли в Китай...

                Според пресата - Хечбекът BAIC EC180 /под № 3 горе/ - наскоро получи „вътрешна конкуренция“, тъй като компанията производител BJEV ще пусне подобен и в пъти по-евтин вариант!?!

                Заводът, който Magna и BJEV ще използват, има капацитет да произвежда до 180 хил. коли годишно.


                .................................................. .................................................. ......


                Извод: можем да побързаме с покупката на Тесла - за към 100 000 !!! Нека "помогнем" на Мъск в благородната надпревара - с пари в брой! ))

                Коментар


                • У нас са твърде малко, за да влияят изобщо на пазара. Може би тепърва потреблението им ще расте, но това изглежда в бъдещето.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                    Нещо по темата:

                    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.

                    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.

                    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.

                    .........................................

                    /хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/

                    Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!

                    Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))

                    Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
                    Всъщност вече са 2%, догодина 4%, 2025 – 50% +

                    Не знам за всички електромобили, но тези на Тесла са най-сигурните автомобили в света (поне според официално оценяващите агенции). Ако не вярваш можеш да провериш как са тествани от NHTSA и NCAP!

                    Достъпа до ток е почти навсякъде. Автономност колко искаш. Вярно е че в пустинята няма мрежа, но това да им е проблема.

                    Хъмфри, понеже вече не останаха аргументи ни занимаваш само с цената на акциите. А както няколко пъти ти казаха хората – цената днес е една, утре друга!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:

                      Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
                      Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
                      Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
                      И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)

                      И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).

                      (https://twitter.com/flcnhvy/status/1...147578369?s=03)


                      Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава

                      Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
                      +200 !

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.



                        През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
                        !


                        Нещо по темата:

                        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.

                        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.

                        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.

                        .........................................

                        /хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/

                        Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!

                        Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))

                        Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
                          Поне 5 пъти ти казах че печалбата е последното нещо което търси компания в растеж! Колите на пътя (и техните собственици) са най-добрата реклама. Целта е да се премине към EV транспорт и за да стане това трябва всички да видят колко по-добър е Тесла продукта. Трупа се пазарен дял!!!

                          Печалбите идват едва когато компанията премине в зрелия стадии, изместили са конкуренцията, имат голямо технологично предимство и са постигнали икономия от мащаба (оптимизирали са всички неефективности). Аз бях изненадан от печалбата в последните 2 тримесечия на 2018та, но това показва само че тесла е единствения EV производител, който генерира позитивен резултат от производството на електрички. С пускането на Китайския завод и догодина МОДЕЛ Y вече ще бръкнат в болното място на традиционните производители понеже SUV-вете са около 40% от пазара.
                          БМВ вече разкараха CEO-то и следващите години ще виждаме все повече подобни рокади.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            предлагам търсачите на силни усещания да изръсят 100 000 за електромобил Тесла, а после - каквото сабя покаже...
                            Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:

                            Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
                            Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
                            Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
                            И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)

                            И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).

                            (https://twitter.com/flcnhvy/status/1...147578369?s=03)


                            Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава

                            Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
                            Last edited by ED; 29.07.2019, 12:27.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              ...

                              Съвсем се обърках!
                              Ужаст, Логореев, ми що не напишеш нещо по темата, а именно (прочети заглавието)?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.


                                Хубаво нещо са обещанията, поне докато не излязат отчетите. Те пък са неумолими: печалба няма!


                                Е, как така! Ами - така!


                                През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.


                                Това лъжа ли е? Вече не зная: ако финансовите отчети лъжат и ако повторим лъжата 100 пъти - дали няма да се превърне в истина?


                                Съвсем се обърках!

                                Коментар

                                Working...
                                X