If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Когато китайците докарат продукт, който се доближава до този на Тесла и са способни да го произвеждат масово може да преосмисля коя е лидерската позиция при електричките:
Най-добрия седан като поведение - Тhe king is dead long live the king – „Edmunds: Tesla Model 3 Is The “Ultimate Driving Machine” - https://www.youtube.com/watch?v=xpFe8k1vjcg
Толкова си се фиксирал анти Тесла, че не можеш да мислиш обективно. Вече имаме ясно изразен лидер в областта. Топ играча в EV технологията е Тесла и за останалите ще остава да обират огризките като се опитват технологично да наваксват. Мача е свирен вече.
Китайците ще изместят Европейските гиганти (а най-вероятно и Японските) от авто сцената заради далновидната политика да инвестират и стимулират на макс, но си остават имитатори. Да не говорим че Тесла има ТОП статут за китайците. Xpeng, Nio и който и друг да погледнеш се опитват да копират модела на Тесла, но са 2-3 години организационно и технически назад.
Производството на автомобили е изключително трудно, капитало-емко и с нисък марж. Със всяка нова технология се пръкват десетки и стотици играчи, но в крайна сметка оцеляват най-приспособимите, а Мъск е точно такъв.
Когато фокуса на Мъск се измести от налагането на Тесла (и EV като цяло) към друга цел е възможно да бъдат настигнати от конкуренти, включително и китайски, но до тогава ще ги копират като луди. Ситуацията е същата като при Епъл – докато на кормилото беше иноватор другите се надпреварваха да ги копират. След Джобс, Епъл просто се носи по течението като корейци и китайци отдавна произвеждат по-добри продукти от айфона.
На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.
Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...
Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.
На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.
Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...
Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.
....китайските коли, а и не само, не са много популярни нито в Европа, нито в америките. Може някой бедняк да се излъже, но опита показва че еФтиното винаги излиза по-скъпо.
Last edited by RUBLA; 30.07.2019, 08:47.
Причина: Спазвайте добрия тон!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Долу беше споменато в стил "ЩЕ" - какво ЩЯЛО да се случи в Китай /догодина/...
Това ми дава повод да покажем на кратко какво В МОМЕНТА СЕ ПРАВИ в Китай, без бъдещето време, което ползват някои агитатори /тук/...
1. Китайският стартъпXpeng Motors е на пазара от 2014 г. конкурент е на производителите на електромобили от високия клас. Според CNBC до края на годината Xpeng ще пусне 40 хиляди автомобила. Ето от тия:
2. В по-горният клас /за милионери/ - предлага своите електромобили китайската компания NIO
3. Ако толкова много желаем да експериментираме в сферата на предизвикващата спорове от гледна точка - БЕЗОПАСНОСТ - литиево-йонна батерия - китайците могат да се похвалят и с НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ ЕЛЕКТРОМОБИЛ В СВЕТА! За сега - това е само на вътрешния пазар, но в стил "ЩЕ" - те разширяват производството и щезапочнат да го предлагат и извън рамките на страната.С едно зареждане изминава 156 км., а максималната скорост е 100 км/ч - ОЧЕВАДНО Е ПОКРИТ И МАСОВИЯТ СЕГМЕНТ...
BAIC EC180 – Базова цена 19 000 евро
4. В интерес на истината - много ВЕЧЕ СА СЕ ОРИЕНТИРАЛИ към Китай... /Мъск доста е позакъснял!!!/ ))
ПРЕДИ 2020 - най-големият производител на автомобилни части в Северна Америка – канадската компания Magna, ще произвежда и сглобява нова генерация електрически коли в Китай...
Според пресата - Хечбекът BAIC EC180 /под № 3 горе/ - наскоро получи „вътрешна конкуренция“, тъй като компанията производител BJEV ще пусне подобен и в пъти по-евтин вариант!?!
Заводът, който Magna и BJEV ще използват, има капацитет да произвежда до 180 хил. коли годишно.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.
.........................................
/хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/
Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!
Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))
Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
Всъщност вече са 2%, догодина 4%, 2025 – 50% +
Не знам за всички електромобили, но тези на Тесла са най-сигурните автомобили в света (поне според официално оценяващите агенции). Ако не вярваш можеш да провериш как са тествани от NHTSA и NCAP!
Достъпа до ток е почти навсякъде. Автономност колко искаш. Вярно е че в пустинята няма мрежа, но това да им е проблема.
Хъмфри, понеже вече не останаха аргументи ни занимаваш само с цената на акциите. А както няколко пъти ти казаха хората – цената днес е една, утре друга!
Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:
Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)
И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).
Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава
Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
!
Нещо по темата:
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.
.........................................
/хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/
Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!
Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))
Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
Поне 5 пъти ти казах че печалбата е последното нещо което търси компания в растеж! Колите на пътя (и техните собственици) са най-добрата реклама. Целта е да се премине към EV транспорт и за да стане това трябва всички да видят колко по-добър е Тесла продукта. Трупа се пазарен дял!!!
Печалбите идват едва когато компанията премине в зрелия стадии, изместили са конкуренцията, имат голямо технологично предимство и са постигнали икономия от мащаба (оптимизирали са всички неефективности). Аз бях изненадан от печалбата в последните 2 тримесечия на 2018та, но това показва само че тесла е единствения EV производител, който генерира позитивен резултат от производството на електрички. С пускането на Китайския завод и догодина МОДЕЛ Y вече ще бръкнат в болното място на традиционните производители понеже SUV-вете са около 40% от пазара.
БМВ вече разкараха CEO-то и следващите години ще виждаме все повече подобни рокади.
предлагам търсачите на силни усещания да изръсят 100 000 за електромобил Тесла, а после - каквото сабя покаже...
Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:
Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)
И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).
Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава
Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
Хубаво нещо са обещанията, поне докато не излязат отчетите. Те пък са неумолими: печалба няма!
Е, как така! Ами - така!
През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
Това лъжа ли е? Вече не зная: ако финансовите отчети лъжат и ако повторим лъжата 100 пъти - дали няма да се превърне в истина?
Коментар