IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Вече почват да се появяват електромобили които не са амортизирани, но имат нужда от нови акумулатори..че и на малък пробег и това ще се усилва.
    Със сигурност. Така е.
    И, като казах това, се с тих (дали пък вече не съм го споменавал?):
    СТАНДАРТИЗАЦИЯТА, ще направи електричките И по-масови, И по-евтини, И тяхното обслужване - по- достъпно и бързо. Как?
    - Уравняват се работните напрежения;
    - Микромодулни, батерии може да комплектоваш с всякакъв желан капацитет;
    - Цялата електроника, стандартизирана, става взаимозаменяема и може да я възложиш на редица поддоставчици;
    - Опростява се радикално логистиката на компоненти, което, сваля цените и води до увеличено търсене...
    Накратко,
    Колкото по-универсални, толкова по-евтини, по-достъпни и повече.
    Опитайте само да си представите покупка и доставка на на оригинална батерия за ТЕСЛА и, може би, ще ви свЕтне, за какъв Пробив става дума.

    Коментар


    • Вече почват да се появяват електромобили които не са амортизирани, но имат нужда от нови акумулатори..че и на малък пробег и това ще се усилва.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Загуба на ценно време, на мен ми е ясно че ще се случи.
        Загуба е това тук, да говори човек с хейтъри и завистници. За да се случат нещата, аз не седя със скръстени ръце. Когато се случат, ще разкажа. Рано е.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Дани. ДАНИ!
          СПОКО. ТОЙ ВСИЧКО РАЗБИРА. И нещата, ще се случат. Те НЕ ЗАВИСЯТ от Матеев.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Загуба на ценно време, на мен ми е ясно че ще се случи.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Понеже темата е за електромобите, жалко че Матеев не прояви разбиране и затикахме идеята за модули в един корпус в трета глуха. Защото тя е много стойностна и самото изпълнение на модулите е технология която ще надхвърли всички съществуващи, дори ще им сериозна защита и предимство за тези които я разработят понеже ще са с чуствителна преднина пред другите, освен че може законно да се патентоват някои функционналности. Голям смисъл има в такива модули и от гледна точка на по развита технология и за поддръжка, а също и по отношение на безопасността.
              Дани. ДАНИ!
              СПОКО. ТОЙ ВСИЧКО РАЗБИРА. И нещата, ще се случат. Те НЕ ЗАВИСЯТ от Матеев.

              Коментар


              • Понеже темата е за електромобите, жалко че Матеев не прояви разбиране и затикахме идеята за модули в един корпус в трета глуха. Защото тя е много стойностна и самото изпълнение на модулите е технология която ще надхвърли всички съществуващи, дори ще им сериозна защита и предимство за тези които я разработят понеже ще са с чуствителна преднина пред другите, освен че може законно да се патентоват някои функционналности. Голям смисъл има в такива модули и от гледна точка на по развита технология и за поддръжка, а също и по отношение на безопасността.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Да точно така е направено и при тях, и това нещо е полезно - пише си в какви случаи, дават на късо панелите и така се осигурява да няма високо напрежение по линията, ако нещо се обърка и по някакъв начин прекъсването на веригата по двата кабела от централния шалтер се елиминира. Според мен такова изпълнение е много по добро и за инсталации на покрив би трябвало да е стандартното.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Пиковата мощност на ФЕЦ, е ограничена до тази на панелите. Което, не е само проклятие, а и предимство, зависи откъде, ще го погледнеш. Синхронните генератори, са много по-страшни при къси съединения, а и по-инертни. Ала пак се отклонихме от темата.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      http://www.solarsafetyshutoff.com/ , ето направили са изключване на панелите и са награждавани за това нещо, предполага се че е полезно и може да има търсене да се продава.
                      Тоова, което видях на видеото, се базира на Матейковото окъсяване на панелите. Което, е тарикатско. Оптимумът е, след изкл.по електронен път на инвертора, първо, се окъсява източникът (панелите), след което, се разкъсва галванично, връзката и на двата полюса (т.к.през нея, голям ток НЕ тече и, следователно, това е безопасно изключване. Просто, евтино, надеждно. Матеев има аплодисменти без майтап.

                      Коментар


                      • http://www.solarsafetyshutoff.com/ , ето направили са изключване на панелите и са награждавани за това нещо, предполага се че е полезно и може да има търсене да се продава.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                          Хи.хи. Тия например са с Rds on = 1.3mOhm. Оставям те да сметнеш какъв е падът при примерно 100А. Наистина са само 40 волтови, но и от 100 волтовите има приличен избор. Този вид транзистори ги дължим предимно на електромобилите. Като диоди очевидно са също страхотни.

                          https://www.infineon.com/cms/en/prod...redirId=148355
                          Недей, бе. Рекъл е, трябва да му вярваме. Аха.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Това не е дървена философия, хората се чудят как да ги гасят защото инсталациите са недомислени. То може да стане причина да се забранят покривни инсталации, могат някъде да решат че пожарникарите им не са длъжни да мъкнат платнища да ги закриват и по добре е направо да се забрани поставяне на панели по покриви. Също тези които застраховат къщите за пожар и те могат да решат - без застраховка щом има такова нещо което затруднява гасенето.
                            Бе така и не разбрах как точно се затруднява гасенето?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Това не е дървена философия, хората се чудят как да ги гасят защото инсталациите са недомислени. То може да стане причина да се забранят покривни инсталации, могат някъде да решат че пожарникарите им не са длъжни да мъкнат платнища да ги закриват и по добре е направо да се забрани поставяне на панели по покриви. Също тези които застраховат къщите за пожар и те могат да решат - без застраховка щом има такова нещо което затруднява гасенето.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • https://datasheetspdf.com/pdf-file/8...ics/AP9973GJ/1 - ето линк за специфицните параметри на този от втория линк.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X